5 juni 2024, 22:19:30

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Sanne,

haha een mannenkoor,. ehh ik blijf hier oefenen, maar er komt nog weinig uit,. haha
Vanavond waarschijnlijk even naar de intratuin, en dat kattengras vind ik een super idee, ga gelijk even kijken voor zaadjes enzo, misschien dat ik in de buitenvoliere ook wat kan neerzetten,.
Vind je foto's weer prachtig Sanne vooral die close ups,. je kan er de tekst gewoon bij bedenken,. ehh op welk knopje moet ik drukken en ehh dat lensje glinstert wel erg mooi ;)

Ik moet nog veel oefenen heb ik wel gemerkt,. :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Marije

Sanne....eigenlijk wil ik wel 's weten wie of wat er ahter jouw naam schuilgaat.... ;)....
Hier is een topic met foto's van leden...hinthint ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,6379.15.html
;)

Rianne

Wat een lieve voetjes! Daar zou ik ook trots op zijn! ;)

patty_dordtse valkjes

hoi,

leuk dat je ben wezen koekeloeren.
jij hebt ook pracht valkjes hoor maar vind alle valkjes heel mooi en schattig dus jah ;D ;D ;D

groetjes mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

gonnie

Hoi
Sanne

je ligt zeker lekker aan het strand , groot gelijk heb je ,maar nu heb je ook weer wat goed te maken,wat een zeur hè ;D ;D ;D
groetjes Gonnie




Ankie

Hoi Sanne

Geweldige foto's van je valkenbende!!!!
Zazou is ook dol op kattengras ,maar Nala heeft het nog niet ontdekt ,komt wel.(nog geen vliegje gezien erbij).

Groet van Ankie

Lin

Hey Sanne,

eindelijk weer in je dagboek. Wat een lieve fotos. Lin zit helemaal te stralen. wat wordt die Milo toch wit op dat koppie. Gelukkig maar, dan klopt de berekening. en wat leuk dat ie net zo wordt als de vader. Dan heb je wel een mooi mannetje maar dat is ie eigenlijk al. En wat fijn dat de andere ook zo tam zijn. Je hebt het erg getroffen met ze. en wanneer komt er nog een mooi pop bij  ;D super leuke fotos heb je gemaakt Sanne!!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Heee Sanne, ben je lekker vakantie aan het vieren?

Hoe is het met je invasie van vliegjes uit het kattegras? Of heb je het bijtijds weggehaald....

Groetjes,
Petra

Rianne

Hey Sanne, ik mis je foto's en verhalen! :)

zazoe

Hoi allemaal!

Eindelijk weer eens een berichtje plaatsen hier!
Sorry dat het zo lang geduurt heeft, maar ik ben weer begonnen met school en werk, en ik moet weer een beetje aan de drukte wennen... ::)
Ik werk nu nog 2 weekjes 32 uur, en daarna ga ik over op 16 uur in de week, ik had de hoeveelheid schoolwerk toch een beetje onderschat.. 8)
Dus ik hoop dan weer wat regelmatiger te reageren. :)

Met de 'mannen' (nog steeds geen bewijs voor  ::) ) gaat het prima.
Bailey's rui is nóg erger geworden, hij ziet er nu de hele dag uit alsof hij net wakker is...
Milo kletst (zo mogelijk) nog vaker en heeft als nieuwe hobby zo hard mogelijk rennen terwijl je snavel over de vloer schuift. 8)
Duncan kreunt bijna niet meer, maar knuffelt nog wel zoveel als maar kan, hij wil nu ook dat Milo en Bailey hem kriebelen (hij drukt ze daarbij vaak bijna de kooi uit, maar goed, de gedachte erachter telt... ;) ).

Hier wat foto's van de afgelopen dagen, ze beginnen steeds meer landingsbanen te ontdekken.

Vogels in de kast:







Vogels óp de kast:



En vogels in de eh....plafonddecoratie ??? :
(nog steeds geen baan als galgjewoorduitvinder gevonden)





Tot slot nog een van Milo, want hij deed zo zijn best om er mooi op staan :-* :



Liefs, Sanne.

bobbie

Hoi Sanne,

Leuk weer wat van je te horen. Wat een schiterende valkjes heb je toch he  :D Ze staan er allemaal weer goed op.

Niet te veel hooi op je vork nemen he?

groetjes, Nel :)

Gerda

He Sanne,

Let je een beetje op jezelf!!!

Je ventjes staan er weer mooi op. Die laatste foto van Milo is echt geweldig. Wat een fotomodel!!!

Groetjes Gerda

Karin

Heerlijke foto's Sanne ! Naruurlijk vooral die van Duncan  :-* Het is echt een moppie geworden hè ? Lijkt veel op zijn broertje Nesha die ik hier nu heb zitten , alleen heeft die er ook pareltjes bij, maar die zullen verdwijnen  ;) Ik hoop dat het net zo'n kroelers wordt als Duncan.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Hey daar is ze weer! Met leuke foto's van het drietal natuurlijk! :)

Kirsten op haar werk

Hoi Sanne,

Inderdaad, denk een beetje aan jezelf  :) Ik ben ook altijd iemand die teveel plant en mezelf dan helemaal rot rent :-\

Foto´s zijn zoals gewoonlijk weer super en inderdaad vind ik de laatste, de mooiste,. Milo doet erg zijn best, maar daarom ook een topfoto :-*

Groetjes
Kirsten