19 juli 2025, 00:02:15

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Sanne,

Na wat drukke dagen, ben ik ook weer even begonnen aan de bijlezen van de dagboeken. Gefeliciteerd met Duncan, echt een beauty. Wat fijn ook dat het zo goed gaat samen met Bailey en Milo. Je hebt drie schatten van valken als ik je verhalen lees,. Lekker blijven genieten hoor! :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

zazoe

Hoi Petra,

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 12 juni 2005, 14:34:07
Tja, ook onze visite is niet allemaal even blij met de valkjes. Sommigen vinden ze mooi om te zien, maarre... ze vliegen toch niet lós he....  :o  Nou ja, dan houden we ze maar even in de kooi!

Dat hadden ze hier ook, ze waren heel leuk en grappig, zolang ze niet te dicht in de buurt konden komen... ::)

Milo is hier het favorietje van de visite, die is zo rustig, daar wordt de grootste vogelfoob nog niet bang van! ;)

Hoi Kirsten,

Het zijn ook echt drie schatten! ;D
Ik kan ze wel opeten zo lief zijn ze!

Toch nog even wat foto's gemaakt... ;D

Eerst maar even het ontbijt-ritueel...
Altijd fijn als je culinaire kunsten gewaardeerd worden! ;)

Duncan na een zeer geslaagde landing op de kastdeur...
Hij schrok er zelf van dat hij ineens vaste grond onder de voeten had.. ::)
(al kijkt hij er hier bij alsof hij het dagelijks zo doet...)

En nog een van Milo die op wacht staat voor het geval er nog meer vogels in de buurt van zijn zaadjes willen komen...

Milo is trouwens ook zo'n lekker ding, zit de hele dag bij me.
Gaat zn koppie ook steeds schuiner houden als hij aan het luisteren is, kreeg net ineens een kuif in mn oog... :-X ;D

Ik heb geen foto van Bailey (hij wou zijn staat van ruiheid vandaag niet met de wereld delen) maar er moet wel even gezegd worden dat zijn kuif inmiddels weer aan het terug groeien is, er steken weer lekker ouderwets allemaal gele pennetjes uit zijn koppie! :-*

Tot slot het drietal lichtelijk duf in de kooi:

Rianne

Tja, dat eten is hard werken hoor! Zou ik ook duf van worden! Dat eten zit echt in de familie, Tinco gooit z'n laadklep open en blijft zaadjes naar binnen werken!

zazoe

Jaa Milo is ook zo enthousiast!
Ik hoef maar naar de kast te lopen waar het eten staat en hij stort zich gewoon tegen me aan!! :o
Die hangt al ondersteboven in de etensbak voordat er iets in zit... ::)

Petra en Cheeky

Ha Sanne...
Dus jij hebt ook al zo'n vliegende kliko in huis???
Ik weet er ook alles van! Gisteren zat Cheeky zelfs samen met mij aan de zalmyogonaise.... en smullen joh! Gek beest!
Groetjes,
Petra

gonnie

Hoi Sanne

wat gat het lekker bij jou , fijn om je dagboek weer te lezen, en wat een hele leuke foto zo dat drietal lang elkaar, en het volgende valkje met iets meer geel alleen al voor de foto`s ;D ;D

groetjes Gonnie

Kirsten

Hoi Sanne,. haha die milo op de wacht!

Heerlijke foto's weer

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

He Sanne

Wat een prachtig gezicht die 3 in de kooi aan het eten .
Ben blij dat het zo goed gaat tussen hun. Echt genieten dus ;D ;D.Net een klein schoorsteenvegertje die Duncan!!!
Geweldig. ;D :D ;)

:-*Zazou & Ankie

gonnie

Hoi Sanne

wanneer hoor jij de uitslag ,van je examen , ik hoor verschillende geluiden , de een morgen de ander donderdag , ik krijg de kriebels nu toch wel.
Bij mijn dochter op school hadden ze galabal , en ze was prachtig .
Doen ze bij jullie ook iets op school ?
Jij ook sucses met het wachten, ben beniuwd ook bij jou , hoor het wel.

Groetjes Gonnie

zazoe

Hee Petra,

Ze eten hier nog niet van mijn bord af gelukkig, daar vinden ze hun eigen eten nog net iets te lekker voor! ;)

Hoi Gonnie,

Ik hoor donderdag of ik geslaagd ben of niet... :o
Stuiter nu al door het hele huis van de zenuwen!

Ze hebben bij ons ook een gala gegeven, maar dat was de dag waarop mijn kat onverwachts gestorven is, dus ik ben helaas niet geweest.

Hoi Kirsten,

Jaa Milo is de grote komiek hier in huis, lig soms helemaal in een deuk om die mafkees!
Hij voelt zich wat meer mens dan de rest krijg ik het idee, als Bailey en Duncan als een gek door de kamer vliegen kijkt hij mij altijd meteen aan van: "Vind jij dat nou normaal?!"
Heeeeerlijk mannetje is het, al snapt hij niet waarom ik altijd zo om hem moet lachen... ;D

Hoi Ankie,

Ik was zo blij toen ik ze zo zag zitten met zn drietjes!
Ze kunnen het goed met elkaar vinden, maar komen ook alledrie regelmatig bij me zitten...
Wat wil je nou nog meer? ;D

Ankie

Hoi Sanne

Helemaal geweldig toch. Slapen ze nu ook in 1 kooi of heb je Duncan apart zitten?

:-*Zazou & Ankie

zazoe

Hee Ankie,

(jij reageert snel vanavond!! :o ;D )

Ze slapen nu ook in 1 kooi.
Ze zitten niet allemaal knus tegen elkaar aan hoor, hebben alledrie hun vaste plek: Bailey op schommel (tsja...zal wel het recht van de oudste zijn... ::) ), Duncan op zittouw, Milo op zitstok.

Hoe ze op die verdeling zijn gekomen weet ik ook niet, maar ze zitten elke keer weer zo! 8)

Karin

Leuke foto's Sanne ! Fijn dan Duncan het zo goed doet  ;D
Is je kat overleden ? Is dat die kan die ik vorige week zag ? Heel veel sterkte ermee !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

zazoe

14 juni 2005, 23:58:55 #628 Last Edit: 15 juni 2005, 00:03:28 by Sanne
Hee Karin,

Nee die kat die je zag is van mijn moeder.
Die is nog springlevend!
(al issie een tikje dement aan het worden.. ::) )
Mijn kat heb ik een paar weken terug in laten slapen, en dat was toevallig op de dag van het gala.

Duncan is zo'n schatje, die knuffelt wat af hier!
Hij vindt werkelijk alles prima, als er maar gekriebeld wordt! ;D
Hij durft alleen nog niet zo goed achter Bailey en Milo aan te gaan als ze los zijn.
Als die twee ergens anders gaan zitten blijft Duncan vaak een beetje achter, en hij vliegt er dan niet achteraan..
Als ze dan weer bij hem komen zitten is hij weer helemaal blij.  ::)

Ach, hij vindt zijn plekje in de groep nog wel, wie weet vliegt hij binnenkort wel voorop! 8)

Rianne

Het is in ieder geval beter als dat ze steeds ruzie hebben. Hoe gaat het met Bailey's rui?