5 juni 2024, 11:13:55

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

Karin

Ja Sanne, heb je al foto´s gemaakt  ;D Of zit hij nu op je vinger en  wil hij er niet meer vanaf  :D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

gonnie

Hoi sanne

harstikke fijn dat duncan er is , maar waar blijven de beloofde foto`s nu???
Groetjes gonnie




Joyce28

oooh leuk zeg,je hebt hem al
inderdaad foto's!! :P

Rianne

Sanne wil eerst tijd voor haar en Duncan alleen, daarna mogen wij pas genieten denk ik!

zazoe

Hee Cheeky, Chara & Petra!

Wij hebben ons uiterste best gedaan om Duncan op zijn gemak te stellen, en volgens mij is dat al behoorlijk goed gelukt!
Hij was in het begin wat aan het blazen en happen als ik met mijn vinger te dichtbij kwam, maar nu kan ik gewoon met mijn hand in de kooi.
En wat nog het aller-aller-aller-aller-leukste was:
Duncan deed na een tijdje zijn koppie naar beneden zodat ik hem kon kroelen!
Dat lijkt me toch een goed begin!
Hij is nu helemaal niet meer bang van mijn handen, ik kan hem gewoon aaien, kriebelen, kroelen... :)
Dus de eerste stap is gezet!

Hoi Grisha zusje,

Ik heb mezelf bijna door de tralies gedrukt om bij die nieuwe vogel in de buurt te komen!!
Bailey en ik hebben een hele tijd bij hem op de kooi gezeten, maar na een tijdje was het nieuwe voor mij er wel af, dus ben ik weer lekker op de schouder gaan zitten.
(het knuffelen moet ook gewoon doorgaan natuurlijk!)

We zijn hier ook allemaal op de foto gezet, resultaten komen onder mijn bericht! ;)

Groetjes van je grote broer, (Sanne wil mij niet wegen, hoorde iets over de weegschaal die het zou begeven... ??? )
Milo.

            ---------------------------------------------------------------------

Bailey & Milo nemen het logeerbed van de visite over:





Bailey showt zijn parels:



Milo showt zijn mooie hoofdje 8) :





Als blikken konden doden... ::) :



DUNCAN:
(alleen kooifoto's, aangezien Duncan nog niet uit de kooi is geweest...)





Tot slot een "Duncan-schud-zijn-veren-uit-foto"  ;D



           ---------------------------------------------------------------------

Hee Karin,

Net even in de kooi geoefend met op mijn vinger stappen en weer op een stok...
Op mijn vinger gaat prima, nou maar hopen dat hij op een gegeven moment ook uit zichzelf weer op de stok gaat.. :D

Nogmaals bedankt voor deze lieverd! :)

Hoi Gonnie & Joyce,

Hier zijn ze! ;)

Hee Rianne,

Jij snapt hem! ;)



gonnie

Hoi Sanne

Meer,meer,meer. o sanne ze zijn geweldig geniet lekker de komende dagen ,maanden van je kroost .

Groetjes Gonnie




Rianne

Wat een vrolijk valkje! Dat was mijn eerste gedachte bij Duncan z'n foto! :) Klopt denk ik wel he?

zazoe

Hoi Gonnie,

Haha, dr zullen nog zat foto's komen hoor!
En ik geniet erg van ze, het zijn een stel vrijdozen bij elkaar! ;)

Hoi Rianne,

Jep klopt helemaal, het is een kletskous ook!
Fluit de hele tijd terug en probeert zelf deuntjes, klinkt erg gezellig allemaal! :)

Gerda

Hoi Sanne,

Eindelijk kan ik eens achter de pc. Volgens mij zit Grisha steeds berichtjes naar haar familie te sturen.

Maar wat een schatje is Duncan. Dat wordt een gezellig stel zo bij elkaar. En ooo ooo ooo die parels van Bailey. Je zou echt gaan hopen dat het een popje is......

Maak maar lekker veel foto's, maar nog belangrijker: geniet maar lekker van ze!!

Groetjes Gerda

Karin

Haha, ja, Duncan is net als Willow een grote vrijdoos hoor. Ik zat wel eens een half uur achter elkaar Duncan te kroelen ( vooral wangetjes vindt hij heerlijk ) zodat ik er kramp van kreeg  ;D Het is dan wel een druktemakertje maar met een gouden hartje hoor. En ik ben er van overtuigd dat het net zo'n lekker ding wordt als Willow : gewoon hartstikke eigenwijs en kroelerig. Willow moet en zal bijvoorbeeld een pen hebben en naar beneden gooien, dan moet ik hem oppakken en dan gooit zij hem weer naar beneden  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Petra en Cheeky

Heee Sanne!

Wat een prachtige foto's van de familie Knuffel!!!

Heerlijk om te lezen hoe je ervan geniet en hoe je nu ook Duncan kunt kroelen... Zie je wel, ze leren volgens mij ook wel van elkaar wat lekker is!!! En goed voorbeeld doet goed volgen!

Geniet er lekker van meid enne.... dit zijn wel de foto's waar we op kicken, prachtig!!!

jacksmama

Hoi Sanne,

Ik moest nu natuurlijk even bij je kijken he...

Wat een mooie valkjes....vooral Bailey......*smelt*..wat een parels zeg...

Die Duncan van jou doet het goed zeg...daar kan Pino nog wat van leren....
Nu is het hier wel een stuk drukker , met al die kinderen, dus dat maakt het tam krijgen toch wat lastiger...maar we zetten door......het moet me toch eens lukken om Pino vrijwillig op mijn hand te krijgen.....zonder aanval!

leuk he..dat fluiten....doet Thun ook...hele aria's zingt ie...leert ie van mijn echtgenoot...die fluit ook altijd......

Ik kom gauw weer eens kijken hoor..

en iwe weet spreken we elkaar weer eens op de chat.

Christa aka ChriZ & de Rest
Christa & De Rest

Ankie

Hoi Sanne

Wat een gave ,mooie foto's ;D ;D. Apart valkje die Duncan.
Spannend hoor bij jou daar met 3 valkjes. Lijkt me leuk om dat zo mee te maken ;D

:-* Zazou & Ankie

zazoe

12 juni 2005, 14:14:47 #613 Last Edit: 12 juni 2005, 14:19:40 by Sanne
Hoi hoi,

Tijd geleden dat ik gereageerd heb, maar er is hier aan de lopende band visite geweest, en die zijn niet zo lyrisch over valkparkieten helaas... ;)

Zal eerst even op jullie berichtjes reageren:

Hoi Gerda,

Jaaa die parels he?
Ik weet echt niet of ze zullen blijven of niet, maar ze staan hem (haar?? :-X ) inderdaad errug goed!

Hee Karin,

Volgens mij wordt hij inderdaad lekker eigenwijs, hij weet precies wat hij wel en niet wilt!
Als Bailey en Milo op de kast gaan zitten spelen begint hij nu al naar mij te fluiten van: Hee help es even, ik vlieg nog niet zo handig, maar ik moet wel overal bij zijn!!
Het is een schat, en zo lekker zacht!! :o
Heb je stiekem wat wasverzachter over hem heen gegoten?? ;)

Hoi Petra,

Ik geniet zeker van ze!
Kan ook niet anders, het zijn 3 schatten!
Ik zal morgen weer eens wat foto's maken, hopen dat ze zin hebben om te poseren. :)

Hoi Christa,

Leuk dat je even bent komen kijken!

Ik denk dat ik geluk heb gehad met al mijn valkjes hoor, ze zijn stuk voor stuk erg aanhankelijk, en ze willen alledrie errug graag geknuffeld worden! :)

Hee Ankie,

Het was inderdaad even spannend, maar gelukkig gaan ze goed met elkaar om!
Ik word er helemaal blij van als ik ze zo met zn drietjes zie zitten. ;D


Met de valkjes gaat hier verder alles prima.
Duncan is gisteren de grote kooi in gewandeld en begon daar gewoon doodleuk aan het  ontbijt van Bailey en Milo.
Milo kwam natuurlijk meteen aan rennen, als je aan zn eten komt, dan kom je aan hem!
Wat volgde was behoorlijk wat gekibbel, maar nu heb ik er een extra voerbakje naast gehangen, zodat ze alledrie rustig kunnen zitten/eten.
Duncan is dus officieel verhuisd naar huize Bailey & Milo!

Het gaat tot nu toe allemaal goed, ik werd vanochtend wakker en ze zaten alledrie naast elkaar lekker te poetsen, ze vinden het wel gezellig volgens mij. :)

Bij Duncan gaat het vliegen ook met "sprongen" vooruit.
Het landen was eerst ronduit dramatisch, hij bleef gewoon doorvliegen totdat hij ergens tegenaan kwam, maar nu begint hij het door te krijgen.

Ik merk ook niet dat de andere twee nu anders naar mij doen nu Duncan erbij is gekomen.
Milo zit nog steeds het grootste deel van de dag op mijn schouder, Bailey drukt zich nog steeds vol overgave tegen mijn gezicht aan en Duncan...Duncan is gewoon een grote vrijdoos!! ;D
 

Petra en Cheeky

12 juni 2005, 14:34:07 #614 Last Edit: 12 juni 2005, 15:05:45 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Leuk Sanne, met name je laatste alinea! Jij hebt dus ook al een huis vol knuffelkonten! Heeeeeeerlijk he?!  ;)

Tja, ook onze visite is niet allemaal even blij met de valkjes. Sommigen vinden ze mooi om te zien, maarre... ze vliegen toch niet lós he....  :o  Nou ja, dan houden we ze maar even in de kooi!

Heerlijk om dan weer op het forum te komen met alle andere valkparkietengenieters!