20 juli 2025, 00:07:34

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

bobbie

Acccccccccccchhhhhhhh, dat is wel schattig ja. Is dat het zelfde jongetje van een paar pagina's terug?
De valken hebben wel indruk op hem gemaakt.

Lief hoor van hem.

Groetjes, Nel :)

zazoe

Ja dat is hetzelfde jongetje. Ik heb een neefje van bijna 4 (Tom dus) en een nichtje van anderhalf (Anne).

Tom vond de vogels eerst vreselijk eng, maar vindt ze nu toch wel erg leuk, en Anne is dol op alles met vleugels, is ook helemaal verbaasd dat die beesten die normaal alleen in de tuin zitten nu ook bij ons thuis staan.. ;D

zazoe

Foto's van vandaag:

Zelfs het knabbelen op stukjes hout kan nog een vermoeiende taak zijn...

Ik heb vandaag wat spulletjes voor in de tijdelijke kooi van Duncan gehaald, dus daar zijn we hier ook helemaal klaar voor. :)

Milo begint zich een beetje aan Bailey's gerui te ergeren, het arme mannetje zat vanmiddag onder de pluisjes van Bailey...
Hij kon het niet zo waarderen geloof ik.. ;D

bobbie

O Sanne, wat heb je je weer uitgesloofd met al die foto's.

ENIG

Ze staan er super op, echt waar. Wat is Milo ook een mooie valk je. En wat lijkt ie op Dipsy. Milo heeft meer wit dan Dipsy in het begin. Dipsy begint nu wat wit er doorheen te krijgen op zijn koppie. Net een vent die grijs aan het worden is  ;D

Groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Heee Sanne!

Wat een prachtfoto's weer zeg en wat kan mijn lieverd Milo zwoel kijken, wow! Sorry Bailey, jij ziet er ook heel lief uit, maar ik heb gewoon iets met Milo.... ;)

Liefs van Petra & Cheeky

Rianne

Leuke foto van jullie tweetjes, net of je helemaal in gedachten verzonken bent. :)

zazoe

Hee Nel,

Ik vind het leuk om te doen hoor, heb de camera altijd bij de hand, voor het geval ze leuk kijken! ;D

Jaa wat lijkt hij op Dipsy he?
Dat vond ik ook al toen ik foto's in jouw dagboek zag staan.
Daarom heb ik ook steeds het gevoel dat Dipsy een mannetje is, hij lijkt zo op mijn mannetje! ;)

Hoi Petra,

Zwoel he?
Vooral die tweede foto, daar deed hij echt zijn best! ;D

Hee Rianne,

Ik zat naar zijn kuif te kijken, zag ineens dat er een veertje miste... ;D

zazoe

Hee allemaal,

Vandaag niet veel bijzonder nieuws, behalve dat Milo vandaag voor het eerst tijd heeft vrij gemaakt om gekroeld te worden! ;D
Normaal gesproken kreeg ik 2 seconden, en dan zag hij weer wat leuks en was hij alweer aan de wandel voordat ik "kroel" kon zeggen... ::)
Maar nu heeft hij er een paar keer echt van zitten genieten, waarschijnlijk worden papiertjes dus toch saai als je er zo'n 30 keer per dag mee speelt.. ;)

Bailey vindt volgens mij dat de rui nu wel lang genoeg geduurd heeft (na 2 dagen.. ::) ), hij zit zich steeds heel geïrriteerd uit te schudden en is wat luier en minder enthousiast dan normaal.
Maar ja..wie mooi wil zijn...  8)

Tot slot wat foto's:

Wou nog een lieve close-up van Milo maken, maar meneer vond zelf dat zijn voeten ook wel wat aandacht verdienen, dus bij deze:

(de camera doet het in ieder geval ook met een zeer snel bewegend model.. ::) )

bobbie

Hoi Sanne,

Wat heb je weer een leuke foto's neergezet. Ik vind het altijd zo leuk als de pupil in de ogen te zien is op de foto  :-*, geeft ze extra karakter vind ik  ;)

groetjes, Nel :)

zazoe

Hoi Nel,

Ja leuk is dat he?
Bij Milo is dat donkerbruine van de ogen veel beter te zien dan bij Bailey, die heeft echt van die zwarte kraaltjes. :)

Ze zien er wat "menselijker" uit als je de pupil kunt zien vind ik, en je ziet ook wat duidelijker of er wel naar je geluisterd wordt als je wat tegen ze zegt... ;D

gonnie

Hoi Sanne

jJa super , zet jij je camera dan op de stand"sport" , die zit er bij mijn camera in ieder geval wel op zal motgen eens proberen.

Groetjes Gonnie

Karin

Hoi Sanne,

Kijk eens in mijn dagboek  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

zazoe

Hoi Gonnie,

Ja ik zet ze op sport, je ziet het, het wordt haarscherp, ook al vliegt er iets weg... ;)

Hoi Karin,

Jaaaa, ga meteen kijken!!! ;D

Gerda

Hoi Sanne,

Nou dat wordt een mannenhuishouden bij jou. Wel leuk hoor drie ventjes!!!!
Wat een leuke foto's. Vooral die van Milo waar je alleen zijn pootjes kan zien is erg. Toch mooi in volle vlucht.
De foto's van Bailey zijn ook prachtig hoor. Ik hoop dat ie snel zijn rui door is, maar dat er nog een paar pareltjes achterblijven tot de volgende rui (over een half jaar ofzo), want ze staan hem wel goed :D :D

Gisha geeft de groetjes aan grote broer,
en ik aan jullie drietjes en voor straks aan Duncan (over anderhalve week misschien al bij jou!!!!! YES),

Dus groetjes Gerda

zazoe

Hoi Gerda,

Als degene die gependelt heeft gelijk heeft wel ja!
(en ik zie Bailey er ook nog voor aan om stiekem een fluitende macho-pop te zijn...maar dat zien we snel genoeg! ;) )

Die foto van Milo had ik per ongeluk gemaakt, hij schrok ergens van terwijl ik de foto wou gaan maken, en toen schrok ik daar weer van, zodat ik op het knopje drukte... ::)
Maar het geeft leuke resultaten, hij heeft mooie voeten gelukkig! ;D