5 juni 2024, 23:57:26

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

Lin

Hey Jeetje wat een snelle uitbreiding ik had Duncan al inderdaad in het dagboek van Karin gezien. weer een bonte erbij. Is het trouwens een hij? Dat was toch niet duidelijk? Ik hoop dat het een zij is als het nog niet bekend is kan je een koppel vormen. Goh dat had ik nou helemaal niet verwacht van je zo snel weer een erbij. Wordt een gezellige boel daar!

wat een leuke fotos heb je van Bailey en Milo gemaakt. Zo gaaf dat je Bailey nu zo goed kan zien. die pareltjes en dat bote wat lief. Het lijkt trouwens ook wel of milo wat meer witte vlekjes krijgt. Wat lief dat ie al een beetje meer begint te fluiten. Benieuwd wie van de 3 straks het mooiste fluit.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

zazoe

Hoi Lin,

Milo's fluitje is zo lief, ik zal het een keer opnemen en naar je sturen, echt een schattig geluid. Vooral omdat hij nog niet echt weet hoe bepaalde melodietjes gaan, dus er zitten af en toe van die pruttel-geluidjes tussen als hij het niet meer weet... :-*

Ik vond voordat ik Bailey had meteen al bont en witmaskers de mooiste mutaties, dus ik heb geluk gehad. :)
Ik hoop dat Duncan een "Milo-achtig" valkje is, dat zou ik zo leuk voor Milo vinden, die wordt soms een beetje gek van Bailey's eeuwige gepoets. ::)
Maar ja, dankzij Bailey lopen we er hier allemaal erg schoon bij.. ;D

Lin

Hey,

Ik ben heel erg benieuwd naar het geluidje nu. stuur maar op!!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Hoi Sanne

Wat een verassend bericht , geweldig voor je , wanneer gaje hem halen, ???? jeetje zeg hier kijk ik van op want je had het er niet over gehad of heb ik iets gemist,.
En hoe is het met je examen tot nu toe vond je het makkelijk of net als mijn dochter tot nu toe best moielijk .
Ja , ik wil het geluidje ook wel.
Groetjes Gonnie




~Natas~

Hoi Sanne,

Ik had je dagboek al even iet gevolgd.......dus had aardig wat bij te lezen  ::)
Maar ik moet zeggen mooie scherpe foto's hoor, en ook zo mooi helder.
En das snel alweer GEZINSUITBREIDING.
Ik moet zeggen dat Duncan heel erg mooi is.

Groetjes,

NAtas en zielige Joepie

Rianne

Hey Sanne, beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!
Mooie foto's! Echt heel lief, dat duo! En dan nog uitbreiding! Je bent echt besmet met het valkjes virus! ;)

zazoe

Hoi Lin,

De volgende keer dat hij in een zangbui is ga ik er bij hangen om het op te nemen! :)

Hoi Gonnie,

Nee ik heb het er nooit over gehad want Duncan zou eerst naar iemand anders gaan. Die zou hem/haar en het zusje nemen, maar omdat zusje nogal een fel karaktertje heeft gaan ze zich eerst alleen daarop richten. Dus toen was Duncan weer beschikbaar. Ik had wel eens bij Karin op haar site gekeken en daar vond ik Willow altijd een onwijs mooi valkje, dat is de grote broer/zus van Duncan en die lijkt er heel erg op, dus vandaar dat ik meteen verliefd was. :)

Met mijn examens gaat het tot nu toe goed hoor, wiskunde ging minder en bij aardrijkskunde moest ik een cirkeldiagram tekenen, maar ik had geen potlood of passer, dus dat liep ook niet zo lekker... ::)

Hee Natas,

Zielige Joepie??
Ga zo even kijken in je dagboek.

Hee Rianne,

Jep ik ben besmet! ;D
Maar de kooi is straks met Duncan wel vol hoor, dus hopelijk genees ik dan even.. ::)



Ankie

Hoi Sanne

WAt een geweldig gave foto's zeg .Heb lekker zitten genieten. ;D ;D.
Ik moest wel ff 2 X lezen over je nieuwe aanwinst. Gaat wel hard bij jou,maar hartstikke leuk en wat een apart koppie heeft Duncan. Lijkt wel een gevlekte snavel :o. Hij is prachtig.
Hoe oud is hij nu?

:-* Zazou & Ankie

Rianne



Nu weten we trouwens ook meteen hoe die aan dat platte hoofdje komt ;D

zazoe

Hee Ankie,

Citaat van: Ankie op 27 mei 2005, 23:07:02
Ik moest wel ff 2 X lezen over je nieuwe aanwinst. Gaat wel hard bij jou,maar hartstikke leuk en wat een apart koppie heeft Duncan.


Haha, je klinkt alsof ik aan de lopende band valkjes aan het binnen halen ben. :P ;)
Dit is de laatste hoor, en ik vind het fijn dat ze alledrie nog jong zijn, dan accepteren ze elkaar wat sneller.
Er is goed over nagedacht ook, als een dier bij mij komt wonen blijft hij ook voor de rest van zijn leven, ik kan absoluut niet tegen mensen die een dier als impuls in huis halen en dan denken van: naah toch wel saai, we doen hem maar weer weg...
Duncan gaat een super leventje krijgen hier, met 2 super lekker dingen als vriendjes. ;D

zazoe

Citaat van: Muppet op 27 mei 2005, 23:09:06
Nu weten we trouwens ook meteen hoe die aan dat platte hoofdje komt ;D


Hahaha ja precies, hij zit tegenwoordig best vaak zo hoog, weet ook niet waarom dat is, misschien schuurt het lekker.. ???

zazoe

Vandaag alleen foto's, niet echt spannend nieuws, de vogels dachten dat ze de hele dag mochten slapen omdat ik de gordijnen dicht had gedaan in verband met de hitte.. ::)

Milo:





(mn kruidvat shirt was errug leuk om aan te knabbelen...)



Ik wou eigenlijk een foto maken waar Milo's hele kuif erop staat, want die is echt heel erg lang geworden, zn vader mag trots op hem zijn! ;D
Maar omdat Milo op mijn schouder zat was het een beetje lastig richten... ::)

Bailey:





Hij was een beetje in een rare bui vandaag, zal wel aan het weer liggen...allemaal rare fluitjes gehoord en er werd zowaar geposeerd.. ::)

En dan nog even de laatste foto's van Duncan:





Geen idee in wat voor bui Duncan zich vandaag verkeerde, maar wil je meer over hem lezen, kijk dan even in Karin's dagboek: http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,8815.345.html

Gerda

Hoi Sanne,

Ik vind die tekening van Duncan zo grappig!!
Net een schoorsteenvegertje  ;D  ;D  :-X
Prachtige bonttekening hoor!!!

Nu ga je dus ook al naar drie valken (net als ik)

De andere twee staan er goed op, zelfs op zo'n rare duffe dag!! Zusje Grisha zit nog op mijn schouder te knarsen. Ze doet de groeten aan haar grote broer!!!

Groetjes Gerda

zazoe

Hoi Gerda,

Inderdaad, geweldige vergelijking!
Ik vind dat koppie ook zo apart, geeft hem wel uitstraling. :)

Ik had zelf nooit gedacht dat ik nog een derde valkje erbij zou nemen hoor. Ik zal het even uitleggen, maar het klinkt een beetje raar misschien.. ::)
Toen ik had gelezen dat Duncan wat schuwer was moest ik ineens aan Hummel denken, die was ook niet echt sociaal ingesteld in het begin (heeft weken alleen maar achter een bank gezeten  ::) ), en die heb ik zelf helemaal tam gemaakt. Daarom had ik op de een of andere manier het gevoel dat Duncan bij ons thuis hoorde...
Ik was niet op zoek naar nog een valkje, maar het klopte gewoon zo, vandaar. :)

Ik denk ik leg het maar even uit, voordat mensen denken dat ik zo snel mogelijk zoveel mogelijk valkjes in huis probeer te halen... ::)
Dat is echt niet het geval.

Milo doet de groeten aan zijn kleine mooie zusje, hij is een beetje jaloers op al die mooie parels, maar hij heeft een giga-kuif ter compensatie.. ;D

Ankie

Citaat van: -sanne- op 28 mei 2005, 22:40:26

Ik denk ik leg het maar even uit, voordat mensen denken dat ik zo snel mogelijk zoveel mogelijk valkjes in huis probeer te halen... ::)
Dat is echt niet het geval.


Hoi Sanne

Leuk dat je even uitlegt hoe het zo gekomen is, maar daar heb ik echt geen moment aan gedacht .Trouwens ,wat mensen denken moeten ze lekker zelf weten ,als jij maar weet waar je het voor doet ,toch? Daar gaat het om en als jij de tijd en ruimte hebt om die valkjes een heerlijk leven te geven is dat toch geweldig ;D ;D. Je bent gewoon besmet met het valkenvirus en je bent niet de enige hoor ;D.
Ik zelf heb ook nog nooit een dier weggedaan uit vrije wil. 1 x hebben hond ,kat, en konijn ,die ik toen nog had, een poosje bij mijn schoonmoeder gezeten omdat Carine toen ze jong was toch allergisch bleek te zijn,met name voor de kat.
We hebben dat toen heel goed op kunnen lossen . Ik ken ook mensen die hondjes enzo meenemen uit  het buitenland en dan zijn die hondjes toch te druk of te groot of weet ik veel en dan na 2 weken zie je het hondje niet meer. Ik zou dat noooooit kunnen en begrijp die mensen ook echt niet en vaak hebben ze dan 2 maanden later weer een ander hondje. En dan begint het weer hetzelfde. Dus ik snap heel goed wat je bedoeld.
Ik vind Duncan wel een heel apart valkje en ga zo even in het dagboek van Karin kijken.Echt een gaaf stoer koppie. Je kan af en toe eens tegen zo'n valkje aanlopen en als het goedvoelt moet je het zeker doen. ;D
Schitterende foto's van Bailey en Milo met z'n prachtkuif.

:-* van Zazou,groet van Ankie