14 juli 2025, 03:55:19

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

zazoe

Ja zn koppie was eerst nog helemaal geel, kwamen allemaal grijze pluisjes tussen  :)

Ik vind hem steeds mooier worden, alleen kan ik hem soms echt achter het behang plakken  ::)
Hij wil nu echt steeds uitproberen hoe ver hij kan gaan, maar ja, dat puberen schijnt gewoon te gebeuren bij jonge valkjes...
Ik wacht gewoon af, en ondertussen laat ik hem gewoon merken dat naar me happen totaal geen indruk maakt, en dan vindt hij het ook al snel niet meer zo spannend.
Gelukkig bijt hij nooit echt, anders had ik nu geen vingers meer gehad  ::)
Hij wilt gewoon even heel erg duidelijk laten zien hoe stoer hij wel niet is...ik laat hem maar even in die waan ;D

Rianne

Je weet hoe dat gaat met die pubers: te laat thuiskomen, spijbelen, grote mond, eigenwijs....
;) ;D

zazoe

Haha jaja, hou maar op, er worden hier thuis nu ook allemaal vreselijk leuke grapjes gemaakt, van: "weet je ook eens hoe wij ons 2 jaar geleden voelden..."

Allemaal leuk en aardig, maar ik kon niet wegvliegen als ik naar mn kamer werd gestuurd, en ik ben zeker niet in mijn moeders oren gaan hangen   ;D ::)

Rianne

Hahaha nee dat denk ik ook niet! ;D

bobbie

Hoi Sanne,

Wat een lekker ding is Bailey toch :-*. Ik vind hem echt mooi. En dan het poepie Milo, ook om te zoenen. Nou vind ik witkoppen altijd mooie valken hoor, maar Milo :-* :-*
Ik volg alles bij Lin.
Nog even geduld Sanne.

Zo, tenminste 1 weer bijgelezen, loop ondertussen bij die en gene achter. Druk druk druk.

Groetjes, Nel ;)

zazoe

Hai Nel,

Voel me vereerd dat je mijn dagboek hebt bijgelezen ;D
Het is inderdaad onmogelijk om alles bij te houden, het zijn er zoooo veeeeel.

Namens Bailey bedankt voor het compliment  ;)
Hij slaapt nu, dus we kunnen hier weer even rustig adem halen  :D
Nee hoor, als hij moe is kan ik me echt niet meer voorstellen dat hij daarvoor nog zo brutaal kon doen, dan wil hij alleen nog maar knuffelen, de kleine slijmbal  ::)

gonnie

Hoi Sanne

Mooie foto`s dat is weer of [alvast] genieten, ik herken dat puber gedrag maar al te goed maar mijn fransje bijt  af en toe door ja dat voel je wel , maar ja hoort er bij , je valken worden met de  dag mooier ik vind milo zo`n schattig gezicht hebben en Bailey heel ondeugend.
Groetjes Gonnie

boezempje

hai sanne

ik heb even alles door gelezen in je dag boek erg leuk hoor.
en bailey wordt een super mooi valkje hoor erg lieff ondeugd koppie,ben blij dat hij/zij het goed doet,

gr essie

zazoe

Citaat van: gonnie op 24 april 2005, 21:58:30
ik herken dat puber gedrag maar al te goed maar mijn fransje bijt af en toe door ja dat voel je wel , maar ja hoort er bij

Hoi Gonnie,

Ik hoop dat Bailey niet echt gaat bijten, dat lijkt me inderdaad helemaaaal geen prettig gevoel  :-\
Hoe oud is Fransje eigenlijk?

------

Hai Essie,

Wat leuk zeg, dat je een berichtje achterlaat  :)
Ik vind nog steeds dat ik erg geluk heb gehad dat ik bij jou Bailey op kon halen, het is zo'n schat en zo tam, heb ik toch maar aan jou te danken  :)

gonnie

Hoi Sanne
Mijn Fransje is van vorig jaar juli, dus nu ongeveer 10 maanden, hij is al erg lang in de rui , hij ziet er uit als op de foto hiernaast maar ondertussen lijkt hij geeler te worden aan de onderkant  en de zijvleugels toont ook beetje geelig met wit, ik weet niet of dat bij wildkleur ook altijd is.
Ik vind het wel leuk dat we kontakt houden , het heeft toch iets speciaals.
Groetjes Gonnie

zazoe

Jaa en ik ben zo benieuwd hoe Bailey's broertje/zusje eruit komt te zien...
Niet zo benieuwd als jij natuurlijk, maar het wachten gaat al sneller als hij/zij eenmaal geboren is en je vaak foto's krijgt  :)
Ga je dan ook een dagboek bijhouden?? Lijkt me wel heel leuk  ;)

gonnie

hoi Sanne

jaja dat ben ik wel van plan ,maar foto`s zal nog niet mogelijk zijn of mijn schoonbroer moet ik lief aan kijken, mijn Fransje zegt al vanalles ,b.v lekker bakje koffie, Stefan lekker potje bier , hiep hiep hoera, Snuffie kom maar {dat is ons konijn binnen] goedemorgen fransje ,en op zijn plat wa`s dr nou, en hij fluit vader jacob , dit was het geloof ik wel ik vind het heel bijzonder.

Groetjes Gonnie

~Natas~

Hoi Sanne,

Hoe is het met Bailey.
Ik ben ook erg benieuwd hoe het broertje/zusje van Bailey eruit komt te zien, ook net zo mooi natuurlijk.

Groetjes,

Natas

zazoe

Hoi Gonnie,

Wat kan Fransje veel zeggen!! En nog plat praten ook!  ;D
Bailey gaat ook steeds meer oefenen met verschillende toontjes achter elkaar, maar echt een muzikaal genie is het nog niet..  ::)

Hoi Natas,

Met Bailey alles prima, nog steeds lekker brutaal aan het doen...
Hij wordt ook steeds minder aanhankelijk, eerst vond hij alles eng behalve bij mij zitten, en nu gaat hij steeds meer ontdekken. Is wel heel leuk voor hem natuurlijk, maar ik mis het toch wel een beetje hoor, dat hij steeds bij me zat  :)
Gelukkig komt hij af en toe nog even goed knuffelen  :D

Rianne

Als Bailey straks door heb dat je helemaal niet onder de indruk bent van zijn macho gedrag komt ie wel weer hoor. ;)