18 juli 2025, 01:53:23

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

zazoe

Citaat van: Rasta op  9 april 2005, 19:27:19
ik sta dan een
halfuur in de voliere te wachten tot er een valkje voorbijvliegt
om die dan mooi te fotograferen, maar men gsm mist die
altijd, er staat nooit iets op ::)

Heb ik ook altijd!  :D
Dan staat alleen de muur en vaag een schaduw van een vogel erop  ::)

De ringen worden een rage!!  :P :D
Ik had ze ook gekocht zodat Bailey een plekje zou hebben om te zitten buiten de kooi, hij zat eerst altijd op de meest rare plekken, en nu kan hij lekker hoog schommelen en alles overzien  :)

Anita1

;D leuk hoor dat het allemaal zo goed gaat,en wat die ringen betreft.ooow ik heb ze hier ook,maar dan gemaakt door een vriendin van mij.
rika,die was ook altijd hier.zij maakt hele mooie ringen en niet duur!
zal eens een paar foto's neer zetten.er zit ook natuurhout inverwerkt.

kijk goed in het midden en rechts.en er zitten ook kwasjes aan.om mee te spelen.

deze kan je duidelijk zien.ik heb er wel 6.
en ze maakt ook touwladders,zooo mooi.die hangen ook in de voliere.alles wat er voor speelgoed inhangt heeft ze gemaakt.
veel plezier met je valkjes.knuff anita

zazoe

Oe die ringen zien er inderdaad erg mooi uit!

Bij mij hangt er ook zo'n kwastje aan, maar Bailey zit nog niet stabiel genoeg op de ring om er goed bij te komen...hij hangt dan binnen de kortste keren ondersteboven te fladderen  ::)

Jouw voliere ziet er mooi uit zeg, met al die ladders en touwen en ringen  :o Ben jaloers  ;D

giovanni

hier zitten ze altijd aan dat kwastje te friemelen, is zelfs
bruin aan het komen ervan ;D mss gebruiken ze deze als
bekkenpoetser ::) :P
En Anita, ik vind die touwladders ook erg mooi! Ik zoek die
al een half jaar :D Maar ik denk dat ik ze vlugger zal hebben
als ik ze zelf maak  ::)
grtz

zazoe

Dat wordt knutselen  ;)

Rianne

Ik heb ook nog een ring liggen, een enkele. Ik moet nog even zien waar ik die ophang.

zazoe

In ieder geval niet boven een bed/stoel/bank/tafel/bureau/computer...

Bombardementen gegarandeerd.. ::)

Rianne

Citaat van: -sanne- op 10 april 2005, 12:17:00
In ieder geval niet boven een bed/stoel/bank/tafel/bureau/computer...

Bombardementen gegarandeerd.. ::)

Ik zou m eerst aan de lamp hangen maar bij nader inzien... Ik heb hier vloerbedekking liggen.....

zazoe

Je kan er ook een leuke bak met houtsnippers onder zetten...al bedenk ik me nu ook dat een bak met houtsnippers niet echt de meest decoratieve oplossing is...hang dat ding inderdaad maar ergens anders  ::)

giovanni

hoi Sanne!
heb vandaag in de winkel gekeken voor zo'n ring, en:

heb ongeveer dezelfde gevonden ;D Wel vind ik hem iets
te groot, maar dan kunnen er meer valkjes op natuurlijk.
Ze waren er meteen weg van :P
rechts zie je de enkele ring ook nog
grtz

gonnie

Hoi Sanne

Hoe gaat het nu met Hummel, heb je de uitslag al van de suiker en krijgt hummel al medicijnen ? Op internet heb intussen gekeken naar ringen je hebt veel verschillende, ik twijfel nog  tussen grootte twee ringen en 10 cm smallere met drie ringen .

Groetjes Gonnie

zazoe

Goed om te zien dat de ringen zo in trek zijn  ;)

Over Hummel heb ik nog geen nieuws...we wachten nog steeds op de uitslag, maar we mochten woensdag weer gaan bellen als we niks gehoord hebben...Verder gaat het met Hummel eigenlijk heel goed, ze eet prima en gaat weer naar buiten, dus met wat medicijnen is ze straks weer helemaal de oude  :)

Met Bailey is ook alles goed, hij heeft het vandaag en gister een beetje moeilijk gehad omdat mijn neefje van 3 en nichtje van 1½ er zijn (ik ben trots tante  ;D ) Mijn neefje kwam even kijken bij Bailey en die vloog meteen naar hem toe, wat door Tom niet echt op prijs gesteld wordt.. ::) Dus nu moet ik af en toe heel sneaky naar boven toe zonder dat Tom het merkt (anders huppelt ie gelijk achter me aan... ::) ) om Bailey even te laten vliegen...Bailey is hier nog een beetje verontwaardigd over, maar morgen vertrekt de familie weer, dus dan kan ik hem weer lekker verwennen :-* Op het moment houdt hij zich bezig met oefenen op zn fluitje, dit gaat al steeds menselijker klinken, dus hij blijft er nog vrolijk onder (het is natuurlijk ook de grootste schat ooit :) )

bobbie

13 april 2005, 20:34:49 #192 Last Edit: 13 april 2005, 20:39:20 by bobbie
Hahahahah,

Hoi Sanne,

Hoe herkenbaar dat verhaal over Tom. Ryan mijn kleinzoon van 5 jaar zei gisteren: als ik klaar ben met mijn ijsje eten haal je de valkparkieten maar uit de kooi hoor, dan ga ik terwijl tekenen.

Nou, had ie zijn ijsje op en gaat tekenen. Dus ik doe de kooi van de valkjes open, wat gebeurde: 2 gaan er gelijk bij Ryan kijken, want wat is dat leuk zeg al die gekleurde staafjes en dat grote witte ding, kan je leuk perforeren. ;D

Gaat Ryan toch gillen. Zijn broertje Sem van anderhalf jaar doet alles na van zijn grote broer en die is nu de rest van zijn leven bang van vogels denk ik ::)

Ik weer alle valkjes in de kooi zien te krijgen :(, was ik niet blij mee. Maar daaraan kon je dus ook merken dat Ryan flink van slag is.

Dus om het verhaal van Tom moest ik erg lachen. :D

Mijn andere kleinzoon, Renzo (die wordt volgende maand 2 jaar) die vindt het geweldig als de valkjes er uit zijn. Alle dieren zijn ook heel lief naar hem, hij straalt iets van licht uit of zo, iets wat fibreert, heel apart. :-*
Alleen de papegaaien haal ik er niet uit als hij er is, je weet maar nooit want hij heeft hemofilie (0,0% factor 8 ).

Heb je nog gebeld vandaag naar de dierenarts voor Hummel?

Groetjes, Nel :)

Rianne

Tja voor zo'n klein mannetje is een valkparkiet net een ooievaar! ;D

Gerda

Hoi Nel,

Ryan en Sem zijn leuke jongens. Maar je kleinzoon Renzo is echt een heel bijzonder ventje.
Ik denk dat hij door wat anderen als beperkingen zien, juist alles intenser beleefd. Ik heb een aantal foto's van hem gezien op de site.
Daarom heeft naira hem denk ik ook zo beschermd ;)

Groetjes Gerda