17 juli 2025, 12:27:05

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

ep

Ik ben benieuwd.
petra

zazoe

zazoe

Hoi

Ik heb weer heel erg lieve foto's van Milo gekregen van Lin, dus die plaats ik hier meteen even, want hij is zo lieeeef  :-*

Naaaaaaaah, das toch schattig??

bobbie

Hoi Sanne,

Wat een poepie zeg :-* :-*

Wat kan wachten lang duren he ;D

Groetjes, nel :)

~Natas~

Hai,

OHHHHHHHHHHHHHHHH wat is hij Milo lief om te zien  :-*
Echt een poepie hoor en 1tje om trots op te zijn.
Ik ben benieuwd hoe mooi hij owrdt als hij vol in de veren zit  ;D

Tis echt een poepie hoor  :-*

Natas

zazoe

Hoi Nel en Natas,

jaaaaaaaaaa wat een poepie he?  ;D
Ben ik het helemaal mee eens  :)

En dat wachten kan inderdaad lang duren, maar ik moet zeggen ik ben zo met Bailey bezig dat ik het gewoon hartstikke leuk vind om steeds foto's en filmpjes van Milo te krijgen, maar ik denk er niet echt bij na dat ik nog wat weken moet wachten, Bailey is erg goede afleiding  ;)

Het lijkt me wel zo leuk om die twee dan samen te zien, volgens mij zijn ze al heel snel "partners in crime"  :D

Gerda

Hoi Sanne,

Het is een poepie, dat schreef ik ook al in Lin haar dagboek. Ik ben dol op wildkleurtjes (heb er zelf twee).
Hij wordt al een beetje een 'echt valkje'. Prachtig.

Groetjes Gerda

gonnie

Hoi Sanne

Wat krijg jij toch van die lieverdjes, ik leef volop met je mee , want zoals je weet , moet mijn eitje nog gelegd worden bij Essie , ik lees je dagboek iedere dag , en het is heel leuk om iedere vooruitgang te volgen zeker op het moment van die ondeugende Baily, blijf je volgen en sucses met het wachten.

Groetjes Gonnie

ep

Hoi sanne.zie mijn handtekening
petra

Lin

Citaat van: Gerda_T op  8 april 2005, 08:42:54
Hoi Sanne,

Het is een poepie, dat schreef ik ook al in Lin haar dagboek. Ik ben dol op wildkleurtjes (heb er zelf twee).
Hij wordt al een beetje een 'echt valkje'. Prachtig.

Groetjes Gerda

je hebt het toch over bailey?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

8 april 2005, 13:48:26 #160 Last Edit: 8 april 2005, 13:50:11 by Gerda_T
Hoi Lin,

Nee, over Milo!!!!!

Groetjes Gerda

Bailey is ook een schatje....... ;) ;) ;)

ep

Hoi Gerda

Milo is geen wildkleur maar een witmasker toch sanne en lin.
petra

zazoe

Hoi Gerda,

Milo is inderdaad een witmaskertje, dus ik hoop dat je die net zo lief vindt  ;)

Hoi Petra,

Super die handtekening!! Leuke naam ook, past leuk bij elkaar :)

Gerda

Tuurlijk,

Bijvoorbeeld Kuiffie van Daantje, Khayal van Rox en Dipsy van Nel vind ik scheetjes.
Kuiffie is echt een kampioen en Khayal en Dipsy zijn zo schattig (bijna tweelingetjes).

Als ik nog een valkje neem (zal wel gebeuren) neem ik in ieder geval een witmasker erbij.

Ik zal met belangstelling Milo volgen hoor.

Groetjes Gerda

zazoe

Hoi Gerda,

Ik vind Khayal en Dipsy ook echt schatjes, sterker nog, ik ben lid van de Khayal-fanclub  ;) ;D

Hoi Gonnie,

Ik las in het dagboek van Essie dat je op een jong van Angel en Boyd gaat wachten!!! Leuk!! Krijg je een broertje of zusje van Bailey!! Bereid je maar voor op erg ondeugende gezinsuitbreiding  ;)

Hier even 2 "poets-foto's" van Bailey:

Vandaag heb ik 2 nieuwe speeltjes gehaald voor in de nieuwe kooi, en nieuwe voerbakjes, de kooi begint nu echt ergens op te lijken. Ik heb na veel lezen op de site ook een pak pellets van nutribird gehaald. Ik ga dit als aanvulling op het zaadvoer gebruiken, omdat Bailey (zoals zoveel andere valkjes denk ik) alleen de lekkere dingen eruit pikt, en bijvoorbeeld het eivoer laat liggen...de pellets lijkt hij erg lekker te vinden, volgens mij denkt hij dat het snoepjes zijn  ::) Ik hoop dat hij op deze manier toch alle belangrijke stoffen binnen krijgt.