14 juli 2025, 11:06:21

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

boezempje

hai sanne

ik vindt bailey er geweldig uit zien ben blij dat het goed met hem/haar gaat,
ben wel benieuwd wat het is hoor een man of pop  ;)
ik hoop pop hahahahaha dan blijven die mooie parels,
maar goed we hebben het niet voor het zeggen  ::)
nou ik vindt het een scheet met of zonder parels,

gr essie

zazoe

Hoi Essie

Ja die parels vind ik ook erg mooi, zou wel jammer zijn als die weg gaan...maar ja hij is zonder parels ook nog erg mooi met zn fel gele kuifje  :) Ik ben blij dat die nog steeds zo geel is, zn hoofdje is wat grijzer geworden maar dat kuifje blijft lekker fel  :)

Lin

Hoi Sanne,

Maar je merkte toch wel wat mannengedrag aan Bailey? Of twijfel je nog?
Ik denk dat Milo een man is, zo'n gevoel heb ik.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Het zou idd zonde zijn als Bailey zijn pareltjes verloor. Maar gelukkig wordt hij daar niet minder lief door. Ik hoop dat Milo en Bailey straks goed met elkaar op kunnen schieten. :)

zazoe

Hoi

Ja ik heb het gevoel dat Bailey een man is, en hij begint nu ook steeds meer te fluiten en overal tegen aan te tikken...

Dus als ons gevoel klopt dan heb ik straks 2 mannetjes :) Ik hoop ook echt dat ze met elkaar op kunnen schieten maar ik denk niet dat dat een probleem wordt, ze zijn allebei nog zo jong, dat zal wel goed komen.

giovanni

hoi Sanne!
Oef, ik heb net een groot halfuur besteedt aan het lezen
van je dagboek ;D Echt wel een tof valkje, die Bailey van je!
En enorm mooi! Zeer mooie parels en het bonte onderscheidt
hem ook van andere geparelde :)
Ik hoop aan de ene kant dat hij/zij die parels behoudt en aan
de andere kant ben ik wel benieuwd hoe ie er zou uitzien
zonder die parels :P
Ook volg ik bij Lin de toestand van Milo, hopelijk komt ie
snel bij jou terecht :)

grtz

zazoe

Heej

Ik heb precies hetzelfde, ik zou ook wel es willen weten hoe hij er nou uit zou zien zonder al die parels.

Ik hoop ook dat Milo dr snel is, heeft Bailey wat afleiding als ik overdag de ramp in moet die school heet  ;) Hij begint ook steeds harder te roepen als ik even weg ga, dus voor de buren is het waarschijnlijk ook wel fijn :)

giovanni

3 april 2005, 18:09:21 #97 Last Edit: 3 april 2005, 19:42:59 by Rasta
jah, ken die ramp ook ::) ook buiten de schooluren blijf
je maar bezig met huiswerken en toetsen ::)

En ja, de komst van Milo is fijner voor de buren, alhoewel,
heb je mss 2 lawaaimakers ;D

grtz

Lin

Citaat van: Rasta op  3 april 2005, 18:09:21

heb je mss 2 lawaaimakers ;D

>:( tuurlijk niet alelen maar mooie zingende valkjes  ;) ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

zazoe

Goed om te horen dat je school ook zo geweldig vindt   ;D Gelukkig ben ik in mei klaar  :P

Als Milo ook luidruchtig wordt...tja dan koop ik wel wat oordopjes voor de buren ofzo (en voor mezelf  :D ) Gelukkig is het hier alleen overdag soms een beetje een schreeuwfeest, 's nachts wordt er gewoon geslapen :)

zazoe

Citaat van: Lin op  3 april 2005, 18:20:40

>:( tuurlijk niet alelen maar mooie zingende valkjes ;) ;D

Ik sluit me volledig bij Lin aan, mocht de buurman een keer boos langskomen leg ik hem dat gewoon uit: nee hoor meneer, ze schreeuwen niet, ze zingen gewoon vrij hard  ::)

giovanni

;D ja, ze stomen zich klaar voor een vol sportpaleis denk
ik ::) (exclusief micro dan :P die hebben ze niet nodig ;D)

grtz

zazoe

Hou op zeg, moet er niet aan denken dat dat geluid ook nog versterkt wordt... ::)

Meteen maar even het dagelijks verslag van Bailey: vandaag een tweede poging tot badderen gedaan, en wederom was ik de enige die uiteindelijk het water aangeraakt heeft... ::) Moet ik er wel bij zeggen dat Bailey het al niet meer eng vind als ik wat druppels op hem laat vallen, hij vindt er nu gewoon helemaal niks aan...

Hij heeft nu ook door dat hij weg kan vliegen als ik hem in de kooi wil doen, en dus duurt het nu een kwartier voordat hij weer op zn schommel zit...hij gaat ook op een kast zitten dan en kijkt me dan aan van: zo, en wat wou je dr aan gaan doen?
Maar goed, de aanhouder wint, en uiteindelijk komt hij toch altijd weer in zn kooi terecht  :)

Vandaag geen foto's, mn bluetooth-geval is kapot  ::) Denk ik tenminste, ik heb totaal geen verstand van draadloze verbindingen, weet alleen dat er nu erg weinig verbonden wordt... ::) Hier nog wel even wat foto's van Milo:

En nog de foto van vandaag:

giovanni

hoi
Mooie foto's weer!
En Bailey zal dat douchen wel gewoon worden hoor, in
het begin hadden mijn valkjes dit ook niet graag. Maar
een half jaar later (veel geduld ;D) waren ze er gewoon
weg van. Nu ze in de voliere buiten zitten kan ik dit niet
meer doen :(

grtz

zazoe

oooow nog maar een half jaartje proberen dus  :D

Heb je wel een paar tamme valken in de voliere zitten of is alles wild?