13 juli 2025, 21:12:08

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

Lin

hihi, ik weet heus wel dat milo altijd welkom is. Leuk ik vind ik dat altijd spulletjes kopen voor je valkjes. Alleen bij mij is het nu een beetje vol. Ik denk dat ik ook maar nieuwe spulletjes ga halen en dan om de zoveel tijd ga afwisselen. Laat je even een foto zien als je kooi helemaal is ingericht?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

zazoe

Ja ik vind winkelen voor Bailey ook erg leuk :)

Ik ga hier ook foto's van de kooi plaatsen, maar ik moet nadat ik hem heb opgehaald eerst in de weer met klepjes en ijzerdraad zodat er normale voerbakken in kunnen...

Ik ben niet zo handig, maar ik ga het proberen  :D

Aangezien ik nog steeds geen foto's van Bailey heb plaats ik hier maar even de meest recente foto van Milo  :)

Ik vond hem zo lief zitten, die kan niet vaak genoeg op het forum staan  ;)

Lin

He Sanne,

Ik zit zo je stukje te lezen en ik zie die foto en ik moet helmaal glimlachen. En toen besefte ik pas dat ie gewoon bij me thuis is. Ik weet niet hoe het kan maar Milo staat altijd wel snel mooi op fotos, mislukken nooit zo snel. Natuurtalentje.

Groeten,Lin

zazoe

Er is trouwens voor het eerst kraambezoek geweest bij Bailey  :D Er kwam een vriending langs om em even te bekijken, en wat denk je....ze vond em eng  >:(

Ben nog nooit zo beledigd geweest  :P

Maar ja, aan de andere kant snap ik het ook wel, Bailey is echt een fel valkje. Niet dat ie snel boos is of dat ie je pijn gaat zitten doen ofzo hoor, maar het lijkt vaak alsof ie heel aggressief is...ook als ie zich zit te poetsen dan vliegt dat hoofd ineens richting veren en dan heb ik ook soms van: doe je wel even voorzichtig met jezelf?  ::)

Maar hoe stoer hij ook lijkt, als mn vader de kamer in loopt en hem op zn vinger probeert te krijgen weet Bailey nog altijd niet hoe snel hij weer naar me toe moet rennen  :-*

Hier nog even een foto van de held op sloffen toen ie 5 dagen was (net zo oud als Milo nu) :

Naaaaah, schatje was (IS  ;D) het toch he??

Lin

Nou ja vindt ze Bailey eng!! Nou Bailey vlieg haar maar aan dan als ze dat over je zegt! Leuke foto van de held op sloffen, wat is ie nu al groot dan he? Terwijl Bailey nog maar zo jong is. Hoe oud is Bailey nu? 8 weken ongeveer?

Groeten, Lin

zazoe

Citaat van: Lin op 26 maart 2005, 20:54:34
Hoe oud is Bailey nu? 8 weken ongeveer?

Bailey is vandaag precies 8 weken, dat voelde jij als professionele valken-oma weer prima aan  :D

Citaat van: Lin op 26 maart 2005, 20:54:34
Nou ja vindt ze Bailey eng!! Nou Bailey vlieg haar maar aan dan als ze dat over je zegt!

Haha, dat heeft ie ook bijna gedaan, hij heeft toen voor het eerst geprobeerd wat lager te vliegen...waardoor ie bijna tegen haar hoofd aan vloog, ik dacht even dat die vriendin van pure schrik niet meer overeind zou komen  ::)

Lin

Hoi,

Weet je hoe ik dat weet? Ik had tegelijk met Essie eieren (eerste nestje voor beiden)en ze kwamen tegelijk uit. Daarom weet ik dat.

en bijna tegen het hoofd van die vriendin echt grappig!

Groeten, Lin

Rianne

Eng? Hoe kan zoiets liefs nou eng zijn?

zazoe

Citaat van: Muppet op 27 maart 2005, 13:28:14
Eng? Hoe kan zoiets liefs nou eng zijn?

Ja dat vroeg ik me ook af...
Waarschijnlijk zag hij er minder lief uit toen hij met luid gefluit op haar hoofd af schoot...  ::)

Het bouwvakkersfluitje gaat trouwens steeds beter, (bij Bailey bedoel ik, ik had hem al onder de knie) alleen doet hij het alleen als ik in een andere kamer zit en terug fluit... ::)

Ben er net ook achter gekomen dat Bailey helemaaaaaal niet van douchen houdt. Hij vindt de plantenspuit doodeng en de nevel water die er uit kwam helemaal. Toen heb ik hem maar in een bakje water gezet en dat vindt hij prima, hij loopt er rustig doorheen, maar om nou te zeggen dat hij gek werd van enthousiasme...  ::) We proberen het gewoon volgende week nog een keer  :)

Rianne

Haha misschien moet ie wel zwembandjes om! ;D

zazoe

Jaaa zo'n gele voor om zn middel met zo'n eendenhoofdje voorop  ;D

Rianne

Ik zie het al helemaal voor me!

zazoe

Hoi

Ik verveelde me een beetje (heb volgende week examens en dat leren word je ook een keer zat  ;) ) dus ik heb even een overzicht gemaakt van hoe Bailey gegroeid is.

Zo, Bailey is weer goed vertegenwoordigt op het forum  ;D

Dan hier nog even kleine Milo om het af te maken:

Nou dat was em weer voor vanavond  :-*

Karin

Wat een lieve foto's Sanne !

groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lin

He Sanne,

Leuk is dat he zo'n overzicht. Heel mooi gedaan. En die Bailey had ook al veel dons zie ik nu ik weer terug kijk.

Groeten, Lin