10 september 2025, 20:51:50

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

zazoe

Hoi Karin en Lin,

Dank jullie wel  :)
Ik vond het ook wel eens leuk om ze achter elkaar te zien, al die foto's.

En inderdaad, Bailey was ook een pluizenbolletje  :D

zazoe

JA! Dr is een foto half gelukt!  ;D
Na 20 foto's is er EINDELIJK 1 een beetje gelukt!! Ben er eerlijk gezegd een beetje van geschrokken, dat die camera toch nog wat doet  ::)

Maar goed, hier dus een recente foto van Bailey (2 minuten geleden gemaakt, dus echt heeeel recent  :D )

Nouuuu wat kijkt ie toch weer lief, kan em wel opeten soms (hij mij ook trouwens  :-X )

~Natas~

Hai Sanne,

Heb ff in je dagboek zitten neuzen, en ben er ff mee bezig geweest maar ja.
Ik moet zeggen leuke verhalen hoor, en wat een mooie vogel zeg die Bailey.
en vooral de foto's zijn leuk van toen hij geboren was en hoe MOOI hij nu is.
Tis echt een BEAUTY om te zien  :-*

Groetjes,

Natas

gonnie

Hoi Sanne en Bailey

Wat een pracht exemplaar, en zòn lief koppie ,wat denk je is het een popje of een mannetje ?
Zelf zal ik nog even geduld moeten hebben want ik heb nog niks van Essie gehoord , maar ik zie dat het wachten wel beloond zal worden ,trouwens jij bent toch ook besmet door het valkenvirus ,want jij neemt er toch weer een valkje bij hè.

Groetjes gonnie

zazoe

Hoi Natas,

Dank u dank u  :-[ ;D

Ik vind hem ook erg mooi  :)

Hoi Gonnie,

Het wachten wordt inderdaad beloond hoor. Essie maakt de valkjes lekker tam dus je krijgt een erg lief vogeltje in huis  :)

Ik heb echt geen idee of Bailey een mannetje of vrouwtje is, hij fluit wel vrij veel maar echt macho-gedrag heb ik nog niet kunnen ontdekken, maar ja hij is pas 2 maanden dus misschien dat dat nog komt.

En tja, het valkenvirus  :D
Er komt inderdaad een kleintje bij, kan die Bailey lekker gezelschap gaan houden.

Ik hoop dat er snel wat eitjes bij Essie gelegd gaan worden, kun je ook van zo'n lief valkje gaan genieten, want ze zijn echt al knuffelig als ze naar je toe komen, wat dat betreft is het bij Essie echt het wachten waard. 

Rianne

Er is 1 foto gelukt, dus op naar de volgende! ;D Je wordt er vanzelf handig in.

zazoe

Haha ja het wordt nog wel eens wat met die foto's van mij  ;D

Ik krijg volgende week een nieuwe telefoon waar een goeie camera op zit (beter dan mijn goedkope digitale camera waarschijnlijk  :-\ ) dus hopelijk helpt dat ook  ;)

Gerda

Hoi Sanne,

Wat ziet ie er schattig uit zo op je vinger. Fantastisch. Het lijkt me echt een knuffeltje.
Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, maar er zijn op dit moment ook zoveel dagboeken, waarin zoveel gebeurt, dat ik er bijna al mijn vrije uren in moet stopppen om ze allemaal te kunnen lezen.
Maar ik blijf Bailey zeker volgen hoor.

En foto's blijven maken!!! Hoe meer je oefent hoe makkelijker het gaat en hoe meer wij van Bailey zien.

Groetjes Gerda

zazoe

Hoi Gerda

Bedankt voor de complimenten  :-*

En dus ben ik meteen maar een nieuwe fotoshoot met Bailey begonnen:

Helaas vond Bailey het koortje van het fototoestel net iets leuker dan poseren  ::)

Even op bed aan het uit rusten van het gevecht met het koordje (Bailey heeft trouwens gewonnen ;) )

En alsof een vernield koordje niet genoeg is, werd een boek het tweede slachtoffer van de dag...

Om de traditie in stand te houden hier ook nog een mislukte foto toen Bailey het boek zat was en ineens op het fototoestel af stormde  ::)

Nou dit waren de foto's weer voor vandaag.
Bailey heeft net zn speeltje ontdekt (een soort pilaartje met een belletje er in, de katten-eigenaren onder ons begrijpen waarschijnlijk wel wat ik bedoel  :-\ ) en hij heeft als nieuwe levensmissie: het belletje uit het speeltje krijgen  ;D
Tot zover boekt hij nog niet zo heel veel succes, maar ik hou jullie op de hoogte  ;)

Marije

Heej Sanne!
Wat een scheetie zeg! :-*
Ik ben geen katteneigenaar, maar ik snap wat je bedoelt; dat speeltje heb ik ook, zijn Purreltje en Snowy ook helemaal wild van...... ::)
Veel plezier met knuffel-Bailey!
Groetjes,
Marije, P&S

Rianne

Aaahh wat een lieverd! En wat kijkt ie eigenwijs!

zazoe

Ja Bailey vind het nu ook wel leuk, hij vond het eerst vreselijk eng dat het ding ging rinkelen zodra hij erbij in de buurt kwam  ::)

En hij kijkt zo eigenwijs omdat hij eigenlijk gewoon vreselijk eigenwijs is  ;D

Gerda

O Bailey wat ben je schattig eigenwijs en nieuwsgierig ;D ;D
He Sanne, je foto's worden wel steeds beter, maar met zo'n nieuwsgierig valkje is het ook moeilijk scherpstellen.
Maar al die pareltjes zijn prachtig te zien.
Groetjes Gerda

zazoe

Ja mn camera heeft het inderdaad niet makkelijk als het model steeds of wegloopt of juist erg dichtbij komt staan ::)

Die pareltjes vind ik ook erg mooi, ben benieuwd of die over een paar maanden nog steeds te zien zijn  :)

zazoe

Hier ook meteen even de laatste foto van baby Milo  :-*

Schatje is het he, met zn super lange pluisjes  ;D