14 juli 2025, 06:26:39

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

ep

Hoi sanne ik weet niet of tico ooit bij andere vogels gezeten heeft, ik weet helemaal niet zoveel van hem wel jammer maar ja het is een grote schat en dat is het belangrijkste.
petra

Lin

Heyhey,

Spannend hoor straks twee kleintjes. En al over een naam gedacht? Heb je je kooi al helemaal ingericht? Ik verheug me op de fotos van Bailey!! Je mag altijd mijn fotos gebruiken hoor voor in je dagboek van je witmaskertje. Hij wordt toch van jou. Maar geef hem dan wel een andere bestandsnaam anders is ie dubbel. Mooie kooi heb je trouwens ziet er netjes uit.  ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

zazoe

Hoi Lin,

Ik ga de kooi volgende week vrijdag ophalen en dan helemaal opnieuw inrichten. Ik vind die voerbakjes namelijk niks, en ik heb ook liever allemaal verschillende soorten stokken en niet alleen die dunne ronde. Dus dat komt er nog allemaal nieuw in :)

Die foto's komen zondag pas...ik heb een camera waarvan de flits het niet doen, en de gordijnen gaan hier steeds dicht omdat Bailey anders tegen het raam vliegt..  :-\
Maar ik ga luxaflex ophangen, dan hoeven we niet meer in het donker te zitten  :D

En over de naam is ook nagedacht :)
Ik wil hem/haar graag Milo (en dan als Majlo zeg maar  :D ) noemen. Zit een hele filosofie achter (die ik meteen ook maar even geef, voor de mensen die willen horen hoe het geven van een naam tot stand komt  :D )

Toen ik verteld had dat mijn eerste valkje Bailey ging heten kwam iedereen ineens vertellen dat hun hond ook zo heette  ::)
Dus om de traditie in stand te houden ging ik op zoek naar stoere hondennamen  :D

Nou ja de rest spreekt wel voor zich, de stoerste hond van het forum is natuurlijk Milo  ;D

Dus als Peter en Angelique het goed vinden wordt het witmaskertje vernoemd naar Milo  ;)

Met Bailey is alles goed, hij gaat steeds meer fluiten en hij voelt zich steeds meer op zn gemak als ie in de kamer rondloopt, gaat steeds meer onderzoeken ( en slopen   ::) ). Het wordt ook echt een vreetzakje, hij is bijna niet bij de voerbak weg te slaan, maar ja, al dat oefenen met vliegen zorgt natuurlijk ook voor flinke honger  ::) :)

Riny

Hoy Sanne
Dan zal ik ook maar even vertellen dat mijn westie Bailey heet.
Groetjes Riny :D :D :D

Rianne

Jeetje Sanne, wat ben je snel met een naam! Ik pieker me nog steeds suf!

Lin

He,
Hartstikke leuk dat je al een naam hebt. Ik zal hem onthouden en de volgende keer in mijn dagboek, jij mag dat ook doen hoor. En die Bailey, heb je al verteld dat je er een bij neemt? Leuk om te weten dat het met Bailey goed gaat. En niet teveel eten he Bailey!! De hond op mijn stage heet ook Bailey... :P

zazoe

Citaat van: Riny op 24 maart 2005, 16:12:17
Hoy Sanne
Dan zal ik ook maar even vertellen dat mijn westie Bailey heet.
Groetjes Riny :D :D :D

Citaat van: Lin op 24 maart 2005, 17:00:54De hond op mijn stage heet ook Bailey... :P

Kijk dat bedoel ik dus, al die honden heten Bailey  :D
Vanaf nu mogen mensen met een hond genaamd Milo zich dus ook melden  ;)

zazoe

Citaat van: Muppet op 24 maart 2005, 16:13:22
Jeetje Sanne, wat ben je snel met een naam! Ik pieker me nog steeds suf!

Ja ik vind het ook heel moeilijk om namen te verzinnen, maar ik vond Milo wel leuk bij Bailey klinken. En ik vond het gewoon een stoere naam natuurlijk, ik ben niet zo van Donsje en Flufje enzo...  :)

Lin

Hij is door mij goedgekeurd. En nu maar hopen dat ie over een aantal weken naar jou toe mag en dat er niks ernstig tussendoor gebeurt.

zazoe

Dat hoop ik ook zeg, dat deze 4 allemaal lekker gezond gaan opgroeien.

Tot nu toe gaat het nog goed, positief denken!

zazoe

Bailey heeft net voor het eerst een "mensenfluitje" laten horen :)

Er zit nog geen melodie in, maar het begin is dr  ;)

Lin

He wat leuk, dus je denkt dat het een mannetje is? Wat hoop je eigenlijk dat je witmasker wordt?

Groeten, Lin

zazoe

Citaat van: Lin op 25 maart 2005, 17:29:30
Wat hoop je eigenlijk dat je witmasker wordt?

Dat maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Aan de ene kant vind ik een mannetje leuk vanwege het fluiten/praten. Maar het zou ook leuk zijn als Bailey een mannetje is dat er een popje bij komt zodat ik misschien ook ooit een nestje kan krijgen.

Ik vind het wel leuk dat het nog even een verassing blijft :)

Lin

Gelukkig dat het niet uitmaakt dan is Milo altijd welkom.

zazoe

Tuurlijk is Milo welkom!!!

Nooit nooit nooit denken dat Milo niet welkom is  ;)

Ben vandaag naar de dierenwinkel geweest om wat spulletjes voor de nieuwe kooi te zoeken en ringen voor ze om in te zitten, maar ze hadden erg weinig...

Dus nu heb ik het een en ander op internet besteld. Ik wou altijd al een grote ring voor Bailey kopen, maar ik heb er nu zo een besteld met 2 ringen onder elkaar, hebben ze allebei een plekje  :) Heb ook nog zo'n touwladdertje besteld die je door de kooi kan hangen en nog een speeltje.

Het is jammer dat er in de dierenwinkels bij mij in de buurt bijna niks te krijgen is, maar op deze manier kom ik er ook wel  :D