27 april 2024, 10:43:22

Mijn valkjes!!

Gestart door antoine, 18 maart 2005, 17:46:17

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Antoine
Ik denk dat je valkjes niet echt blij zullen zijn als jullie die vloer gaan maken.
Als de jongen uit gevlogen zijn zullen de ouders wel aan een tweede nestje bezig zijn of al hebben.
Bij mij worden grote veranderingen voor of na het broedseizoen uit gevoerd.
Groetjes Riny :D :D :D

antoine

hoi Riny,
ok, thx dat je het ff zegt ;)
ik ga het dan maar laten voor na het broedseizoen, we wilde het eigenlijk zo rap mogelijk doen, om meer ziektes te voorkomen, maar mss moet het dan maar ff wachten :D
groetjes antoine

Riny

Hoy Antoine
Maar je hoeft niet te doen wat ik je zeg ,maar ik denk dat het voor jou valkjes en je jonkie's beter is.
Wil je de valkjes als jullie de vloer gaan storten in een ander hok zetten?
Groetjes Riny :D :D :D

antoine

hoi Riny,
ja, we zouden de valkjes normaal dan in het nachthok doen, omdat ze anders mss op de grond gaan zitten, en dan vol sement hangen he ;)
en als het buiten dan droog is, mogen ze naar buiten, en dan mogen ze ff niet binnen, zo dachten we het te doen, maar ik denkt tog dat ik ga wachten hoor, stel dat ze te ongerust graken :-\ maar we zien wel, als ze niet broeden, en de jongen zijn uit het nest, dan kan het wel ;)
grtz antoine

antoine

hoi allemaal ;D
weer goed nieuws vadaag!
in het totaal heb ik nu 18 eitjes ;D
verdeelt onder 6 koppels!
en tot nu toe kan ik van 9 van de 18 eitjes zien dat ze bevrucht zijn!! ;D
de eitjes van men koppels lutino+albino zijn niet bevrucht, maar mss ik dat beter zo ook!
grtz antoine

Rianne

18 eitjes? Toe maar! Jij gaat het straks druk krijgen! :)

Gerda

He antoine, dat gaat goed bij jou zeg. En inderdaad misschien beter dat je lutino en albino samen geen bevruchte eitjes hebben, aan de andere kant toch een beetje sneu voor ze.

Gelukkig he dat alles weer goed gaat na alle ellende!!

Ik blijf het volgen hoor. Ik vind het knap hoor, zo jong als je bent en dan al zoveel verstand van en zorg voor je vogels!!

Groetjes Gerda

antoine

hoi Gerda, dank je ;D
hoi Muppet, het zijn nu geen 18 eitjes meer, maar al 21 ;D mijn koppel witmasker gepareld man + witmasker cinnamon split bont pop hebben 3 eitjes gelegt!!
vandaag ga ik nog eens kijken of er al eitjes bij zijn, en hoe het met de valkjes gaat!
grtz antoine ;D :D ;D

Rianne

21? Ik word al zenuwachtig bij de gedachte haha... ;D Veel succes ermee!

antoine

hoi muppet,
nu zijn er al 30 eitjes! ;D
volgens mij een beetje te veel :D ;) ;D haha
grtz antoine

Peter

Hi allemaal,

Antoine is verder gegaan met een nieuw dagboek.

Groetjes,
Peter