Nu ook foto's van valkjes het eerste eitje is er

Gestart door trienke, 18 maart 2005, 10:10:59

« vorige - volgende »

trienke

 Hier een foto van mijn koppeltje die er al lekker op los gaat.





Groetjes Trienke

Lin

Hoi,

Bekende fotos ik vind je geparelde in ieder geval echt heel mooi. ik wil er ook zo'n een maar mag helaas niet.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

Dankje Lin

Die vogel is bij een jongetje aan komen vliegen en heeft haar een tijdje gehouden. In die tijd was mijn valk weggevlogen. Maar na een tijdje vonden die mensen dat het valkje in een te kleine kooi zat en belden ze mij op of ik het valkje alsnog wilde hebben. Zo ben ik aan dat valkje gekomen

;D

Groetjes trienke

Lin

hoi Trienke,

Nou ik vind haar prachtig en ik kan begrijpen dat jij haar toen hield.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

ja zeker

Nu nog afwachten of er een mannetje voor haar is. Ze wil graag close doen met een valkparkiet (wildkleur) die tam is geweest, maar dat valkje wil er niet veel van weten. ( nog niet) de wildkleur zit  wel steeds in de nestkasten te kijken.  zouden ze toch nog een kans krijgen? om een koppeltje te gaan vormen?

Dit is ze Voor degene niet weten waar we het over hebben.



en hier nog een keer


Groetjes Trienke

Lin

Nee die bedoelde ik niet  ;D Ik bedoelde die witmasker gepareld van op de foto.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

O Ja  ;D

HiHI dat vrouwtje van het koppeltje


Hier is ze dus met der mannetje een mooie bonte valk.

Groetjes trienke

trienke

Hier nog een foto  ;)



Groetjes Trienke

trienke

Vandaag ben ik even wezen kijken in een broedblok, kon namelijk nergens mijn geparelde valkje vinden.

En ja hoor het eerste eitje is er ;D

Ik hoop dat dit nestje wel goed gaat, want het vorige nestje van hun was mislukt.

Groetjes trienke

Riny

Hoy Trienke
Dan zullen we maar hopen dat ze daar van geleerd hebben!
Ik heb ook wel gehad bij een eerste koppeltje dat het mis ging.Bij het volgende nestje ging dan alles goed.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

trienke

En ik ben van plan om het nestkastje nu goed vochtig te houden zodat de luchtkamer niet weer te groot word

Groetjes trienke

margreet

hallo Trienke,

Leuke foto"s zeg en zeker mooie valkjes, het eerste eitje is weer gelegd, veel succes, dit gaat gewoon goed zal je zien, alleen dat wachten he!

groetjes Margreet

trienke

Ja inderdaat het wachten duurd wel lang  :-[. Hopen dat het wachten de moeite waard is ;D
Ik dacht dat valkjes liever buiten broeden. Ik heb namelijk 1 broedblok binnen  en 4 buiten. En de valkjes die nu op 1 eitjes zitten, zitten binnen  ;)


Ook hoop ik dat de andere 3 valkjes ook snel van start gaan.

Groetjes trienke

Lin

He Trienke,

Gefeliciteerd, wat leuk voor je!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

Dankje :D

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Groetjes trienke