22 juli 2025, 23:13:45

De Valkenburcht 2005

Gestart door Suzanne, 16 maart 2005, 11:31:29

« vorige - volgende »

Marianne

Hoi Suzanne,

Ik zou precies het zelfde doen.
Lekker voor het kleintje een ei om tegen aan te leunen en geeft nog wat warmt ook.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi allemaal,

Na mijn afschuwelijke ervaring vanochtend met mijn chinese dwergkwartel, heb ik ook nog leuke dingen te melden. Het gaat met alle jonge vogels goed! De krikies groeien goed en beginnen al aardig wat geluidjes te maken. Het jonge valkje maakt het ook goed. Ik denk dat ik die één dezer dagen zal moeten ringen (wordt mijn eerste keer), maar ik durf niet zo goed, omdat ik bang ben dat ik dan te lang weg blijf met het valkje en de ouders het nest voorgoed verlaten.

Jong 1:

Jong 2:

Jong 3:

Jong 4:

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

hai suzanne

het zijn super foto's hoor erg leuk/
wat was je naren arvaring met je kwartel ???

gr essie

Suzanne

Hoi Essie,

Dank je.

Je kunt het lezen bij Diversen, onder de titel "oh wat erg"  :(.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

Hoi allemaal,

De gele kakariki gaat naar Esther en gaat Zelda heten.

A.s. donderdag komen er geïntereseerden naar de overige 3 krikies kijken  :).

Groetjes

Suzanne

Riny

Hoy Suzanne
Je hoeft niet bang te zijn dat de ouders van het valkje dan het nest verlaten.
Ik neem ze wel ooit mee naar binnen om bij te voeren en dat gaat met de ouders altijd goed.
Mooie foto's en nog mooiere kleintjes!!
Groetjes Riny :D :D :D

Marianne

Hoi Suzanne,

Wat zien ze er toch schattig uit, die bolletjes dons met felk gekleurde veertjes er tussen.
Leuk dat je al nieuwe baasjes voor ze hebt gevonden.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Dazzle

Hoi Suzanne,

Hoe is het nu met Dazzle? Gaat alles nog goed? Hoop van wel.

Groetjes Bianca

Anita1

;D wat een mooie karakikis zeg! ik vind die gele ook zo mooi.leuk dat die naar essie gaat zeg.
vind ze allemaal erg mooi.het lijk net van die maskers die ze op hebben .
fijn dat er al zo snel mensen komen kijken.
en dat met die kwartel..aahhh,maar ja meis,je kan er niks aan doen.zoiets doe je nooit bewust.
geniet maar lekker van je jonkies.straks zijn ze weg.
knuf anita

Suzanne

Hoi allemaal,

Tot 2 keer toe heb ik een heel verhaal getypt en dat kwijt geraakt. En omdat ik het dus zat ben, volsta ik met een foto van Dazzle die nu 8 dagen oud is:

Groetjes

Suzanne

Rianne

Ik had nog nooit kleine kakarikies gezien, wat een schatjes! :)

zazoe

Hoi Suzanne,

Erg mooie jongen allemaal, maar jong 3 van de kakarikies is mijn favoriet!! Wat een schatje zeg, erg lief :-*

Erg leuke foto's ook, blijf maar plaatsen en vooral van jong 3!!!  ;)

Riny

Hoy suzanne
Ik ben het helemaal met Sanne eens!!!
Ben eens benieuwd hoe hij eruit ziet als die helemaal in de veren zit.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Suzanne

Hoi allemaal,

Bij Jacco en Plukkie is een eitje aan het uitkomen  ;D. Er zitten kleine barstjes in die nu groter zijn vergeleken met 2 uur geleden. Ik heb het voorzichtig naast mijn oor gehouden en hoorde het piepen en tikken  ;D!. Ben benieuwd.

Groetjes

Suzanne

Riny

Hoy Suzanne
Spannend he,bij piept het ook van alle kanten.
groetjes Riny ;D ;D ;D