wat doet jullie valkje als hij op je schouder zit?

Gestart door Steffi, 23 november 2004, 00:30:38

« vorige - volgende »

Daphne

Hej hallo, mijn valkje fifi is 5 jaar, en ze doet al vijf jaar het zelfde als ze op me schouder zit, ze kan soms hele verhalen tegen je zeggen, van woordjes die ze hoort, en na probeert te zeggen, soms fluit ze ook liedjes, ze doet dat alsijd zo dich nogelijk bij me oor, waarom weet ik niet,  :P, ze bijt ookin me oorbel hoor, dat soort dingen doen ze denk ik allemaal :o

nance

Hai Mariska,
Het is alweer een tijd geleden dat ik voor het laatst op deze site ben geweest.
Hoe gaat het met jouw valkjes? :)
De mijne goed, ben nog bezig om Tilly tam te maken, maar het gaat wel goed komen denk.Moet er even wat meer tijd in steken....
Chico wil nog steeds niet lang op mijn schouder zitten, soms wel en dan zit hij aan mijn oorbel, hij laat zich dan ook kroelen.ook komt hij op tafel en onderneemt hij veel meer dan in het begin! Dus dat is erg leuk om te zien.

Tilly kan nu al goed vliegen al haar afgeknipte vleugels zijn uitgevallen en daarvoor in de plaats zijn nieuwe gekomen. Dus nu kunnen ze samen lekker vliegen! eindelijk denk Tilly  :D

Ze eten al wat gevarieerder, van andijvie, wortel groen, wilgentakken etc... dus dat gaat ook de goede kant op.

Dat was het wel weer....
gr nancy