Na 3 jaar toch nog wat geleert!!!!!

Gestart door ep, 7 februari 2005, 14:29:11

« vorige - volgende »

ep

Hoi mijn tico was drie jaar toen ik hem kreeg.
Het is een man.
Ik heb toen op het forum een vraag geplaatst of hij nog wat kon leren.
Hij was al wel tam hoor.
Maar nu na 4 dagen oefenen geeft hij kusjes.
Ik pakten hem op en gaf hem een kusje op zijn snavel en toen gaf ik hem trosgier, na veel herhalen en trosgier geven geeft hij nu zelf een kusjes echt super ik had dit niet verwacht omdat hij al drie jaar is, fluiten doet hij nog steeds niet maar ik blijf gewoon met hem oefenen.
Ik krijg er over een paar maanden een jong valkje erbij bij paul vandaan, die ik dus ook wat dingen wil gaan leren dus wie weet leert   hij als nog fluiten, ik hoop alleen niet dat mijn kleintje tico gaat nadoen want dan gaat hij dus ook niet fluiten.
groetjes een trotse petra ;)

Riny

Hoy Petra
Zo zie je maar de aanhouder wint!!!
Maar niet ieder mannetje gaat mooi fluiten hoor,het moet er ook de aanleg voor hebben.
Veel succes en groetjes van Riny :D :D :D

ep

7 februari 2005, 14:56:49 #2 Last Edit: 7 februari 2005, 21:46:35 by ep
hij hoeft niet eens mooi te fluiten.
Maar hij fluit nu helemaal niet.
Als hij wat geluid zou maken zou wel leuk zijn , maar niet verplicht hoor.

Valerie

Ruilen tegen Valko?  ;D  Geintje  ;) Die krijst hier als een gek. Ik zou blij zijn met een valkje dat voor een keertje zo stil was. Je wordt er soms wel gek van.  :D

ep

Zo zie dat het ook nooit goed is en er veel verschilende mensen en veel verschilende valkjes zijn.
HA HA HA  :D :D :D :D :D
petra

sanne_pogo

hee wat leuk !!
ik heb gister een valkje van 2 maanden gekocht...hij heet pogo,hij is al tam maar kan nog geen trucjes,ik ben hem aan het leren om zijn eigen naam te zeggen.
pogo is eigenlijk helemaal stil,behalve als je naam hem fluit ofzo...dan fluit ie terug.
als pogo helemaal tam is,kopen we er een vriendje bij.

sanne