11 mei 2025, 16:55:40

Dipsy en Kwebbel

Gestart door caroliendewit, 13 februari 2005, 14:43:57

« vorige - volgende »

bobbie

24 februari 2005, 15:01:57 #15 Last Edit: 24 februari 2005, 15:05:53 by bobbie

Hierboven staat Beppie op de foto. Dat is ook zo'n lieverd, die heeft zo'n zacht karakter.

Hierboven staat Pipo. Een wat afstandelijke valk die sinds Dipsy er is wat losser wordt naar mij. Hij ging altijd in de clinch met Cobus maar sinds Dipsy er is ;D na een week was ie helemaal idolaat van DIpsy

Hierboven staat Cobus weer. Dat is een boef en supertam net als Beppie.

bobbie

En dit is onze Dipsy!!  ;D

carco

Hoi Nel
Leuk zeg, zien we ook eens wat van dat beestenspul van jou daar!
Erg lief!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

caroliendewit

he nel leuke birdies heb je. nu nog een paar ingezoomde foto's van dipsy!!! Echt leuk dat ze zo goed met elkaar kunnen opschieten en dan vooral pipo. Vind dipsy hem ook wel leuk??
Groetjes Carolien

bobbie

Hallo allemaal,

Hier even een berichtje over Kwebbel, het broertje/zusje van Dipsy. Die is naar een kennis van me gegaan.

Kwebbel is nog wat angstig. Hij stapt wel op je hand maar is vliegensvlug weer weg.

Hij is nog al eens bij een vogelvriendje en als die land bij iemand volgt ie wel, maar verder is ie nog wat bang.

Met Dipsy gaat het goed. Die blijft steeds makkerlijker bij je zitten. Ze poetst Pipo nog niet, ze/hij laat hem nog even zweten. ;D

Tot zover.

Groetjes, Nel :)

caroliendewit

Hoi Nel,

Ik hoop dat Kwebbel uiteindelijk ook net zo tam gaat worden als Dipsy. Ik vind het wel grappig om te lezen dat Pipo zich zo uitslooft en wie weet uiteindelijk...

Groetjes Carolien

bobbie

3 maart 2005, 14:42:11 #21 Last Edit: 3 maart 2005, 14:52:14 by bobbie
Hallo,

Hier weer wat foto's van de valkjes:

Hier is dus Dipsy, onze nieuwste aanwinst. Er begint een klein wit driehoekje boven zijn/haar neus te komen.

Hierboven zien jullie Dipsy op een schommeltje waar hij graag zit en knabbelt aan het hout.

Hierboven probeert Pipo, die zien jullie op zijn rug, de aandacht te trekken van Dipsy. Hij probeert wel verdacht veel de aandacht van Dipsy te trekken hoor. Waar zal dat toe leiden??

En nog even Pipo van opzij genomen.

Hierboven zien jullie Beppie. Die kwam hier wonen onder de naam Pico, maar het blijkt een dametje te zijn. Ze was voor ze bij mij kwam verkeerd gekortwiekt maar de veren komen gelukkig al weer door.

En hierboven zien jullie Cobus, die kwam hier wonen onder de naam Cootje, maar blijkt een kerel te zijn.

Ik heb nog een rolletje foto´s weggebracht. Als ik volgende week die nieuwe foto´s heb zal ik ze ook plaatsen.

Groetjes, Nel :)

caroliendewit

4 maart 2005, 09:32:20 #22 Last Edit: 10 maart 2006, 07:55:04 by *Marianne*
Hoi,
Echt leuk die foto's. Ik ben benieuwd waar het toe gaat leiden dat Pipo zo de aandacht van Dipsy wil hebben, wie weet worden ze nog wel eens pa en ma  ;D.
Is dipsy al wat tammer??

Groetjes Carolien

Dagboek gesloten omdat er 1 jaar niets meer is bjgeschreven.
Weer open? Neem even contact op.
Groetjes Marianne