DIT IS NU MIJN VOGELKAMER

Gestart door bobbie, 12 maart 2005, 14:11:44

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Natas,

Leuk he? ;D Het gebeurt pas na de vakantie dus ongeveer september. Mijn vogelkamer is nu bijna 4 m x 3,80 m.

Als het zover is maak ik weer f oto's.

Groetjes, Nel :)r.

es

:o :o :o :o :o :o ;D
Zo echt tof van je man dat ie dat doet voor jouw. ;)
Komen gauw eens met zijn allen op visite. :-*
Kan makkelijk met zo'n grootte kamer. ;) ;) ;)

Riny

Hoy allemaal
Gaan we eerst met zijn allen naar Nel naar de vogelkamer kijken.
En als ik mijn droom verwezelijkt heb(PRIMROSE of LUTINO GEELWANG) komen jullie naar mij!!!
Groetjes Riny ;D ;D ;D

es

DAT IS DAN BIJ DEZE AFGESPROKEN ;) ;) ;) ;) ;)  ;D

carco

Hoi Nel

Wauwie gaan we gezellie met zijn allen bij Nel op de koffie en aan de borrel :D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

es

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
EERST KOFFIE MET GEBAK, EN ALS AFSLUITING EEN NEUT
            ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
TOCH  NEL?

bobbie

:D :D :D :D :D :D

wel helpen met de verbouwing dan he!

:D :D :D :D :D :D

Paul

Hoi Nel,

Dat word eer op zoek naar nog meer leuke dingen om de boel in te richten he  :D
Ik wil wel helpen om de stoelen dan op de goeie plek neer te zetten maar verbouwen is niet mijn sterktste kant of je moet een verzakt huis willen hebben  ;D
Wel gaaf dat je nu een grotere kamer krijgt.
Wat was er normaal in dat andere stuk dan?

Groetjes, Paul

bobbie

Hoi Paul,

Gaaf he. En ik heb er niet eens om gezeurd. Ja vorig jaar, maar toen wilde ie niet. Nu begon hij er zelf over.  :-*

Momenteel is het de computerkamer. Ook staat er een zonnebank. Die heb ik nu te koop gezet op Marktplaats om ruimte te creëren.

Kan ik inderdaad de Marktplaats weer op tegen die tijd om weer leuke spullen te kopen. Ik wil graag een blank eiken (kleurig) hoek bureau voor de computer. Tegen die tijd weer lekker neuzen op internet. ;D

Ik heb trouwens het geluk dat mijn man vroeger timmerman was, dus hij heeft 2 rechterhanden ;D.

Groetjes, Nel

es

;) ;) ;) ;)
Nou ik ben ook heeeeel handig met een hamer ;D
Je moet het maar laten weten wanneer de koffie klaar staat. ;D

ps. even wat anders tussendoor Nel, ik hoorde dat je Hans was tegengekomen in het zhs?

bobbie

Hoi Esther,

Ja, ik kwam Hans tegen. Net weer. Samen met de lift naar beneden. Even van de gelegenheid gebruik gemaakt om over jou te roddelen.  :D Nee hoor Es, geintje, niets dan goeds over jou.

Wel nog even over de valken gehad. Het broertje van Lucky begint te praten he? Leuk hoor he.

Groetjes, Nel :)

es

Hai Nel,

Er mag over mij geroddelt worden, als ik het maar te weten kom. ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ja Tika, maar volgens mij zijn het toch 2 poppen hoor, begint Tika te zeggen en te fluiten, hij .... de hele dag door, alleen dat is niet te verstaan. ??? ??? ??? ???
Het is geen lucky maar Rody (ookwel rocko geheten) hoor ;D ;D ;D ;D

Groetjes en we komen een keer een bakkie doen hoor echt ;) :-*