DIT IS NU MIJN VOGELKAMER

Gestart door bobbie, 12 maart 2005, 14:11:44

« vorige - volgende »

caroliendewit

Hoi Nel,
Gezellig hoor.

Nu weet ik waar Dipsy terecht is gekomen  ;D.

Nou ze had het slechter kunnen treffen hoor.
Ik vind het er erg gezellig uitzien in ieder geval.

Groetjes carolien

es

Hoi Nel,

Hé, gezellie zeg zo'n vogel-kamer 8), echt gaaf.
= je man ook blij mee denk ik, kan die lekker rustig sport kijken enzo.  ;D ;D ;D ;D ;D
af en toe koffie bij je brengen en bij praten en dan HUP weer naar zijn eigen kamer.
MOET KUNNEN ;) ;)
Nee, geintje het ziet er heel leuk uit.

Gerda

Hoi Nel, het ziet er leuk uit.
Bij mij is alles 'vogelkamer', dus eigenlijk woon ik in een voliere.  ;D ;D ;D ;D ;D
De foto's staan bij: hoe kan ik voorkomen dat mijn valkje zich verveeld (topic van Riny)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,9100.30.html
Groetjes Gerda

margreet

hallo Nel,

Wat lekker dat je daar de ruimte voor hebt en voor de vogels trouwens ook. Bij mij zitten ze nog in de huiskamer en dan moet je wel eens rekening houden met anderen, niet iedereen is gecharmeerd van valken. En dan kun je wel zeggen dan kom je maar niet meer maar dat wil je ook niet, sommigen zijn gewoon echt bang. Dus een eigen ruimte zou voor mij ook een goede oplossing zijn. Misschien in de toekomst.

groetjes Margreet

bobbie

Hallo Gerda,

HAHAHAHAHAHA, aan fantasie heb je ook geen gebrek zeg :D Ben even wezen kijken via de link naar je vogelspeelgoed, tof joh. 8)

Hoi Margreet,

Vroeger kon ik ook geen vogelkamer maken want toen woonden alledrie de kinderen nog thuis. Nu zijn ze allemaal uitgevlogen sinds een paar jaar en dan krijg je die luxe.

Wie weet, misschien ooit ................. ;)

groetjes, Nel :)

es

:D :D :D :D :D
Die van mij vliegen als het goed is voorlopig nog niet uit (7en9).
hihihi maar inderdaad WIE WEET. ;) ;)
Nou berg je dan maar, ben gek op dieren. :-* :-*

Gerda

Hoi Nel,

Fantasie heb ik wel, alleen een beetje weinig ruimte. Een tweekamerwoning met z'n zessen is niet superruim. Ik zou graag nog wat mooie touwen ophangen, zoals Paul heeft, maar ik moet eerst een plekje vinden.
Jij hebt het echt gezellig, van alle gemakken voorzien en bovendien iemand die je een kopje koffie komt bezorgen.
Je hebt verschillende soorten vogels toch? Zijn ze wel eens tegelijk los en zijn ze wel eens jaloers op elkaar??
Groetjes Gerda

margreet

hallo Nel,

Bij mij zijn er ook al twee de deur uit, maar de achtergebleven mannen hadden die ruimte al gauw opgeeisd voor hun hobby computeren. Daar moest ik in het begin niets van hebben (de leeftijd he!) maar op een gegeven moment hebben ze moeders toch zo gek gekregen (hebben ze nu spijt van) en computer ik er nu lekker op los.

groetjes margreet

Paul

Gerda schreef:
CitaatBij mij is alles 'vogelkamer', dus eigenlijk woon ik in een voliere

Hoi Gerda,

Volgens mij had je nog niet eens alles op de foto's gezet want de grote kooi heb ik nog niet gezien op de foto's :)
Ze hebben bij jou inderdaad het hele huis als volliere :)

Groetjes, Paul

bobbie

Gezellig die discussies in mijn vogelkamer ;D

KAN IK NOG WAT INSCHENKEN?

Groetjes, Nel :)

bobbie

Hallo Gerda,

Inderdaad, ik heb 4 valken en 2 papegaaien. De valken mogen er uit als de papegaaien in hun kooi zitten en de papegaaien mogen er uit als de valken in hun kooi zitten.

De papegaaien hadden in het begin zo iets als: ga jij eens even van mijn kooi af!! dus leg ik lakens op de kooien. Een keer vergeten en toen maakte vooral Pipo er een spelletje van.
Op de kooi van Dinky en als Dinky omhoog klom vloog Pipo gauw weg. Dat had Dinky snel door, nu reageren ze niet meer als er een valkje op zit. Als ik niet in de kamer zit gaan de lakens er wel weer op.

marga

hoi nel

prachtig die vogelkamer van je
ik denk dat riny je achter na gaat die hoorde ik ook al over een vogelkamer nou ik ben benieuwd hoe dat afloopt
die vier van mij staan gewoon in de huiskamer hebben ze
lekker de ruimte om te vliegen
groetjes marga

bobbie

Hoi Marga,

Leuk je naam weerte zien staan :D

Nou Riny heeft gelijk hoor als ze ook zo'n kamer maakt. Is zo lekker, kan je terugtrekken, de vogels kunnen gewoon los blijven al zijn er mensen op visite die het maar eng vinden. Die zitten dan in de huiskamer ;D.

Ook met verjaardagen vind ik het prettig.
Ik doe op de gebruikelijke tijd gewoon het licht bij ze uit zoals ze gewend zijn. Ze hoeven niet alert te blijven met een hoop mensen om zich heen. Ligt er natuurlijk ook wel aan wat ze gewend zijn.

bobbie

20 maart 2005, 14:19:49 #28 Last Edit: 20 maart 2005, 15:41:38 by bobbie
Helemaal geweldig nieuws:

mijn vogelkamer wordt na de zomervakantie giga-groot: er wordt inderdaad toch doorgebroken. Dan is de kamer ruim 8 meter bij bijna 4 meter. Superrrrrrrrrr.

Mijn man begon er zelf over, zeg ik echt geen nee op ;D

Ik moest het even kwijt ;)

groetjes, Nel :)

~Natas~

hai Nel,

Nou das toch mooi.
Dat betekend wel dat je er meer valkjes bij kan nemen  ;D
Dat zal je man erg leuk vinden  ;D
Want hoe groot is je vogelkamer nu dan?
Nou ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren dan.

Groetjes

Natas[/color]
Joepie[/b]