Bedankt voor alle hulp, maar helaas...

Gestart door Jusem, 6 maart 2005, 21:51:01

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Judith
Wat een zielig verhaal!!!
Ik wens je heel veel sterkte.Je hebt wel alles voor hem gedaan tot het laatst toe.
Doordat Sem in je handen is gestorven ben je tot de allerlaatste minuut zijn steun en toeverlaat geweest.
Het had ook zo kunnen zijn  gegaan dat je hem morgenvroeg gevonden had.Dat was nog erger geweest.
Veel sterkte Riny  :'( :'( :'(

bobbie

Hallo Judith,

Wat erg zeg dat ie is overleden  :'(
Je hebt alles voor hem gedaan hoor, met je griephoofd ook nog in de avond weg voor druivensuiker, bezoek dierenarts.

Och wat in en in triest. Heel veel sterkte hoor Judith.

Nel

Ivy

Hoi Judith.
Veel sterkte met je verlies.  :'( :'( :'(
Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Agnes

Hoi Judith,

Ik lees net je verhaal en ben er stil van.
Veel sterkte!

groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Jusem

Hallo lieve mensen,

Bedankt voor alle lieve berichtjes.
Vooral een zinnetje in wat Riny schreef pakte me extreem:
"Doordat Sem in je handen is gestorven ben je tot de allerlaatste minuut zijn steun en toeverlaat geweest."

Dat is echt heel mooi en helemaal waar, want mijn Sempie was verknocht aan zijn vrouwtje en liet me dan ook geen moment alleen. Het is dan ook een goed gevoel dat ik hem tijdens het sterven een dikke zoen heb kunnen geven en heb kunnen fluisteren, daar ga je vent.....
Want 's-ochtends vinden lijkt me nog moeilijker omdat je nooit zal weten of ze geleden hebben...

Nu ging het snel en veilig in mijn handen.

Nogmaals bedankt voor alle steun.

-x-

Annouschka

Hoi,

wat vind ik dit erg voor jou, echt ik heb er geen woorden voor.

Ik wil je heel veel sterkte toewensen en weet, hij kan geen beter baasje gehad hebben dan jou! :'(

groetjes
Annouschka

Paul

Hoi Judith,

Wat erg dat Sem het toch niet gehaald heeft :(
Ik had het pas ook met Kuifje maar die was al oud en die had het ook zo benauwd dus ik weet hoe erg het is als ze in je handen doodgaan dat was bij mij net zo :(
In elk geval heeft Sem een heel fijn leven bij jou gehad en dat moet je gewoon in je gedachten houden.
Heel veel sterkte.

Annouschka schreef:
CitaatPaul,

ik wil je niet tegenspreken maar ik weet nog vorige zomer toen hier de ppgziekte was uitgebroken, het enige wat ik zag was dat Solo het ook af en toe benauwd had want zo was mijn topic begonnen.  Ik wil je zeker niet bang maken hoor Jusem maar ik denk toch dat je zo snel mogelijk naar een DA moet, het kan natuurlijk wat anders zijn zoals een luchtwegeninfectie.
Wipt ie ook met z'n staart als ie stilzit??

Hoi Annouschka,

Ik heb het twee keer meegemaakt dat een valkje een longontsteking had en dat begint vaak met een luchtweginfectie.
Dan wippen ze ook snel op en neer met de staart en ze maken echt een naar piepend geluid.
Vaak ben je dan al te laat helaas :(
Bij Papagaaienziekte niezen ze ook maar dan zijn er ook vaak nog meer verschijnselen zoals kleverige ontlasting of ontstoken oogjes er nog bij.
Een valkje alleen zal niet zo snel papagaaienziekte krijgen zeker als je hem al langere tijd hebt is dat niet waarschijnlijk maar het kan natuurlijk wel.

Groetjes, Paul

Tara

Hi Judith..

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, het is echt geen lachtertje..
Ik vind het echt vreselijk wat er is gebeurd..
Ik wens je alsnog veel sterkte toe..

Groetjes, Tara

Mandy

Hoi Judith,

Je had me al gemaild van de week, maar dit had ik niet staan en wil toch nog even reageren.
Mij doet het ook een beetje zeer natuurlijk, want Sem komt van hier en was een zoon van Theo&Thea, erg jammer dat hij zo jong is gestorven, het is zo oneerlijk. Hij had nog zoveel mooie jaren bij je kunnen hebben maar helaas kan de natuur soms hard zijn, gelukkig is 'm verdere ellende van een lang ziek zijn bespaard gebleven, veel sterkte.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Valerie

Ik lees dit nu allemaal pas. Wat erg zeg!  :'(
Heel veel sterkte!

es

Hoi Judith,
Ik zit het nu pas te lezen van Sem, jeetje zeg wat vind ik dit erg voor je. :'( :'( :'(
Het enige wat ik kan doen is je heel veel sterkte te wensen.