11 mei 2025, 18:32:36

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Ineke

Dag Ivana! ''Stoppen met broeden". Je hebt besloten om niet nog meer kindekes te krijgen? Lieve foto's, vooral t onderonsje :)
"Doormalen vond dat ik me geen zorgen hoefde te maken, hij vond Makker en Yara prachtig". Jij zult wel trots zijn!

Rob S

Hoi Ivy,

Jouw vogels zijn ook echte beauty's, ik vind die geparelde lutino's toch echt altijd zulke mooie vogels. Ik heb ook de broedblokken al weggehaald, bij mij leek het er ook op dat de vogels geen zin meer hadden in een volgende ronde.

Groetjes Rob

Monky

Hi Ivy,
We zijn thuis.
Yaro is heel lief geweest in de auto  :)

Ik zal straks wat fotootjes maken van hem in zijn nieuwe kooi

Groetjes,
Monique en Yaro  :-*

Ankie

Hoi Ivana

Het wordt steeds stiller bij jou ! Ik hoop dat je het een beetje aankan allemaal ,want het zal niet gemakkelijk voor je zijn !

Met Rafiki gaat het super ! Gisteren is hij weer gewogen en hij zat op 81 gram ! Prachtig dus !

Hou je taai ! Groet van Ankie

Ivy

Hoi Ankie.
Ik heb gelukkig genoeg zakdoekjes thuis :-X.
Het is inderdaad ietsje stiller nu, Yaro was de grootste kletskoek hier :D.
Yara haar oogje ziet er vandaag al beter uit, je ziet het oogvliesje nog maar een klein beetje, eindelijk lijken de antibiotica te zijn aangeslagen. Hopelijk is het gauw helemaal over.
Sammy liet zich net per ongeluk door mij kroelen ;D. Hij had het wel snel door dat ik het was en liep weg, maar het is een beginnetje! yoepie!!!

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Riny

Hoy Ivana
Afscheid nemen van je kleintjes valt zwaar,
ik kan er over mee praten.
Maar bedenk dat je er andere mensen heel erg blij mee maakt.
Weet je waar ik blij mee ben?
Dat jij dadelijk weer tijd hebt om bij mij op visite te komen.
Liefs Riny :-*

Caroline

Sterkte met het afscheid nemen.

Vandaag zal ook niet makkelijk zijn geweest, Yara zou eigenlijk blijven, dus kan me voorstellen dat het net iets emotioneler van.

Maar net wat Riny schrijft, je maakt een hoop mensen blij met je schatjes, veel kun je er hier nog volgen en ...... toch wel de aller bijzonderste blijft lekker bij je.  ;)

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

10 september 2006, 23:45:17 #1177 Last Edit: 10 september 2006, 23:54:36 by Monky
Hi Ivy,

Sorry dat ik niet eerder van me heb laten horen  :-[
Gisterenavond kreeg ik enorme hoofdpijn en dat heeft vandaag de hele dag geduurd. Ik ben nu net voor het eerst weer even hoofdpijn vrij.

Het gaat heel goed met Yaro. Hij had in het begin erg moeite met zijn nieuwe omgeving. Hij zat stokstijf op zijn stokje. Iedere keer als de kat langs kwam lopen...soms op een paar meter afstand soms dicht bij zijn kooi, dan had hij het even moeilijk. Veel gefladder en geklim. Vandaag ben ik ondanks mijn hoofdpijn wel even met hem bezig geweest. Hij heeft op mijn vinger gezeten in de kooi zonder al te veel problemen. Ik heb hem nog niet zien eten, maar ik zag wel wat schilfertjes in het voerbakje en hij heeft wel gedronken.

Verder gaat het dus goed met hem. Hij heeft de hele avond gezellig zitten knarsen  :) Ik heb wat kiekjes gemaakt, maar ik duik zo mijn bed in. Ik zal ze morgen plaatsen  :)
Ik wilde je alleen even laten weten dan het verder allemaal goed gaat.

Groetjes,
Monky

Monky

Hi Ivy,

Nog bedankt voor de gezellige middag. Ik hoop dat Erwin zich tegen die tijd iets beter voelt zodat we iets langer kunnen blijven  ::) :D

Ik heb hier wat kiekjes van kleine Yaro

Dit was de eerste middag. Een paar uur nadat hij in zijn kooi was gezet. Heel allert  8)

Lekker even poetsen...moet ook af en toe even gebeuren  :)

Even een beetje weg dommelen....

Toch even oogje open voor de foto  ;D

Het is een echte lieverd  :-*
Geef Yara maar een grote knuf van me  :D

Groetjes,
Monky en Yaro

Ineke

Het kleine grut is weg en t zal wel stiller zijn dan je gewend bent. Daarom zing ik even n liedje

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ivy

12 september 2006, 20:09:45 #1181 Last Edit: 12 september 2006, 20:19:55 by Ivy
Hoi!
Ineke, bedankt voor je liedje. Het was een inspiratie :D

Yara haar oogje zag er gisteren al veel beter uit, maar ik pakte haar vandaag en het ziet er weer wat roder uit :-X. Ik zal morgen naar de DA bellen voor de uitslag van ontlastingonderzoek en dan vraag ik gelijk of ze nog een ab moet krijgen. Ik vind het zo sneu voor haar! Ik zal denk ik vragen wat ze precies krijgt en dan bel ik met een DA hier in Almere of ze het ook kunnen geven, anders moet ze weer zo lang in de trein.
Maar goed, hier heb ik een paar foto's van de schonheid.

Haar zus Jessie vraagt precies op hetzelfde manier voor een kroeltje als haar papa. Ze zit zo lang aan het pootje te knabbelen tot ze gekroeld wordt :D

Ze zien iets heel interessants buiten...

Jessie

Vlekje

En hier al mijn overgebleven babies bij elkaar...

Toen vloog Jessie weg en het viel me op hoe mooi Yara's kuifje is :D

Makkertje is nog steeds in de rui en hij krijgt nu nieuwe veertjes. Zijn koppie is bijna oranje :D

linke kant

rechte kant

onderkant;D

Ze zijn weer aan het paren... jammer dat er hier geen smiley tussen zit die zijn haren uittrekt. 's nachts worden de eitjes niet bebroed en overdag zitten ze nu beide in het blok :-\. Stelletje mafferds.

Zo, ben benieuwd wat de DA morgen te zeggen heeft.
Groetjes,
Ivana, Nicky, Makker, Joepie, Sammy, Jessie, Rikkie, Yara en Vlekje...

en Pukkie

(met bos haar)

en Snuffie

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ineke

Gezellig daar! Wat n poepies die konijnen, ze poseren als fotomodellen. Ik vind Vlekje zo koddig, n andere naam zou niet bij m passen. Arme Makker, t lijken wel mazelen.
Benieuwd wat de uitslag van Yara is...

Caroline

Ach, wat een leuke konijnen heb jij, die ene lijkt op mijn Harry.  ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Ivana

Wat een prachtige foto's ! Vooral de kroelfoto's zijn fantastisch !! ;D
Vervelend dat Yara d'r oogje nog steeds niet helemaal over is ! Ik ben benieuwd wat je te horen krijgt van de DA.
Spannende dag dus !!

Wat lief ....Makker met oranje vlekjes !  ;D

Groet van Ankie