4 mei 2024, 12:47:40

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

hippysuus

Oohh wat zijn ze al mooi en groot geworden! Wat een mooie donkere kleur heeft Rafiki! En Jessie is gewoon een zusje van mijn Mupke  :-*

Caroline

Jeetje Ivana, wat gaat het hard, al drie mee aan het rondvliegen met pa en ma.  :o

Zal inderdaad een lekkere drukte zijn straks.

Als er hier 9 rond vliegen (Amor mag nog niet mee doen), dan is het al super opletten en steeds tellen of ik ze allemaal nog "heb".  ;) En dit zijn dan al oudere valkjes, moet je nagaan van die kleintjes ...... pffffh, succes!!  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy Ivana
Dat valt best mee als de kleintjes rondvliegen.
Hier fladderen er op dit moment 6 jonkie's door de kamer.
En dan ook nog een huppelende Bailey er achter aan.
Je verveelt je zo geen moment.
Liefs Riny :D

Sanna

Hihihi, en maar jonkies rapen ;D ;D

Monky

Je foto's  :-* :-* :-*
Bedankt voor het plaatsen in mijn dagboek.
Die wildkleurtjes zijn inderdaad heel mooi en zien er schattig uit met die grijze koppies met een geel streepje erdoor.
Ik zou bijna....nee ik doe het niet...aaarrrgggghhh....
Frustie  :-\  ;D

Groetjes,
Monky


Ivy

Heeee Monky...
Vlekje zou vast blij zijn om met zijn zusje te kunnen gaan wonen... en wildkleurtje heb je nog niet! Hij is split voor lutino gepareld, dus dan kan je straks eigen Yara's kweken! 2 voor de prijs van 1 :P :D doen doen? Ik ben ook frustie hoor, niemand wil ze hebben en ik wil ze liever niet op de marktplaats zetten... *zucht*
Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Lin

Hey,

anders zet je in je handtekening hetzelfde dat Gerda heeft. Je kan toch ook hier links neerzetten.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ivy

14 augustus 2006, 13:29:35 #1072 Last Edit: 14 augustus 2006, 13:49:13 by Ivy
Hoi Lin.
Bedankt voor de tip, ik zal mijn handtekening aanpassen.

Het is op zich wel handig dat de laatste drie wat later kwamen, nu zijn de eerste drie bezig met kamer verkennen kan ik de laatste drie knuffelen ;D.

Jessie zit al een tijdje op het speelplekje op de kooi...


Mama komt af en toe checken of alles goed gaat :D.
De jongens zitten op het zitplekje bij het raam. Kleine Jack heeft daar in 1 keer gevlogen en goed gelandt. Rafiki is wel nog steeds de beste helicoptertje van de babies.




En hier zijn Rikkie en Vlekje na onze kroelsessie.



De verandering van stekelvalkje tot een echte valkje gaat zo hard! Rikkie heeft al geen hulsjes meer, behalve in zijn nekkie dan, en Yara en Vlekje maar een paar!



Rafiki was vandaag voer aan het bedelen van Joepie. Arme Joep, die zat maar raar te kijken!  ;D
Groetjes!
Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Lin

Ach die van rikkie en vlekkje is toch het liefst!  :-*


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Monky

Nou Ivy,
Je maakt het me wel erg moeilijk met zulkje foto's  :-\
Maar ja, dan zal het ook wel snel gaan met het verkopen ervan  ;D ;D  ;D

Groetjes,
Monky

•=Bonnie=•

Citaat van: Ivy op 14 augustus 2006, 11:13:35
Heeee Monky...
Vlekje zou vast blij zijn om met zijn zusje te kunnen gaan wonen... en wildkleurtje heb je nog niet! Hij is split voor lutino gepareld, dus dan kan je straks eigen Yara's kweken! 2 voor de prijs van 1 :P :D doen doen? Ik ben ook frustie hoor, niemand wil ze hebben en ik wil ze liever niet op de marktplaats zetten... *zucht*
Ivy



Op marktplaats kan best hoor, je bent er altijd zelf nog bij aan wie je ze meegeeft toch? Ik heb alleen maar hele leuke mensen gehad en wat me in de mail al niet aanstond heb ik niets verkocht. Heel makkelijk :)

aad

Hoi Ivy

Ik heb toch maar steeds moeite met jouw hier.. heu jouw dagboek dan he  ;D
Hij Opend zooooooooo langzaam ..  :-\
Zal wel aan mij liggen ... moet er soms van gaaaaaaaaaaaapeeeeeeennn zo lang duurt het  ;) ;) ;)
Maar toch nog even kunnen kijken hoe hard het met die monsters gaat  :P
Straks de boel door de lucht .... ik wens je veel sterkte Ivy  :D

Groetjes Aad

Monky

Hi Ivy,
Ik kan me voorstellen dat je ze niet op marktplaats wil zetten.
Maar ze zien er uit als echte lieverds en ze zitten echt super mooi in de veren, dus ik denk echt wel dat je er mensen voor vindt.

Nu even over Yara...
Wat een heerlijke foto van haar...Daar lijkt ze ineens weer veel geler. Wat lichtinval wel niet kan doen.
Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet als ze helemaal in de veren zit.
Wat een lekker bekkie heeft ze toch  :-* :-* :-*

Groetjes,
MOnky


Ineke

Citaat van: aad op 15 augustus 2006, 16:37:39
Hoi Ivy

Ik heb toch maar steeds moeite met jouw hier.. heu jouw dagboek dan he  ;D
Hij Opend zooooooooo langzaam ..  :-\
Zal wel aan mij liggen ... moet er soms van gaaaaaaaaaaaapeeeeeeennn zo lang duurt het  ;) ;) ;)
Maar toch nog even kunnen kijken hoe hard het met die monsters gaat  :P
Straks de boel door de lucht .... ik wens je veel sterkte Ivy  :D

Groetjes Aad

Heb gemerkt dat t vaker is bij pagina's waar de foto's bij photobucket zijn ondergebracht. Maar bij mij laden je pagina's nu zowel thuis als ook op t werk snel. Zal wel door t verkleinen komen?
Wat? Raak je ze niet kwijt?????? Het valt mij steeds moeilijker om t bij twee te houden, maar belofte maakt schuld...Lars is bang dat ik anders elke week met n vogel thuis kom. Die jongen kent mij veel te goed :) Al die lieve foto's, t is erger dan kleine hondjes!

Ivy

Haaaai.
Sorry jongens, ik doe echt mijn best met de foto's  ;D ik verklein ze echt behoorlijk. Aad, jij bent echt de enige die er nog last van heeft. Misschien moeten we bijdragen aan een snellere pc voor jou? :P

Goed nieuws - gisteren kreeg ik een mailtje van iemand uit Almere die geinteresseerd is in Rikkie en Vlekje. Het is nog niet 100% zeker, ze willen wel komen kijken en dan beslissen of ze ze nemen. Ze zouden dan naar een buitenvoliere gaan. Dus duimen duimen dat de kleine rakkers hun hart stelen :D

Uiteraard heb ik ook nieuwe foto's gemaakt ;D.
Gisteren is Rikkie ook uit het blok geklommen en vandaag vloog hij zijn eerste rondje. Ik denk dat hij mijn mini wedstrijd mooiste kuif zou winnen  :o



Dus alleen Yara en Vlekje bleven vandaag nog netjes zitten voor de foto's en knuffels. Yara vind het trouwens heerlijk om in haar nekkie gekroeld te worden, ze viel gewoon in slaap toen ik het deed. Wat zijn het toch allemaal snoepjes :).
Ze is ook erg geel, alleen dan anders geel dan Jessie. Jessie is een beetje banana geel en Yara een beetje vanilla geel :D.





met Vlekje





en Vlekje alleen



Rafiki en Jack vliegen gelijk een rondje als ik ze uit het blok haal. Ze kruipen nog steeds terug en ik weet niet of ik nou het blok gewoon weg moet halen als Yara en Vlekje ook uitvliegen? Zo worden ze nooit zelfstandig! Ze eten wel trosgierst en brood als ik met ze speel, maar als ik ze in de kooi op het voerbakje zet dan rennen ze weer het blok in...



En hier twee van mijn banaantje ;D





En als dit geen kinderarbeid is :-X. Mams en paps laten zich beide verwennen door hun kleine meisje. Luipietjes!!! ;D ;D









Groetjes!
Gesmolten Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie