4 mei 2024, 19:34:14

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

valkje-jacco

hoi!

ha moet morgen ook weer een uur in de trein zitten. minder leuk maar ja!
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Ineke

Ja, het weerbericht zegt dat t vanaf donderdag af koelt. Regen. Er zijn wel twee voordelen dat je Sammy nog niet kunt halen, kan ie nog wat met Gipsy rollebollen en jij kunt je nog een week langer verheugen (ik probeer je wat op te vrolijken :))

Riny

Hallo allemaal
Ik vindt het heel zielig voor Ivana .
Ze had zich er al weken op verheugd, en de datum stond al net zo lang vast.
Maar met dit weer, geef ik aan niemand een valkje mee.
Dat is vragen om problemen.
De diertjes hebben het rustig thuis al zwaar genoeg met deze hitte.
Sorry Ivy :-\
Groetjes Riny :-*

Ankie

Hoi Riny

Ik weet zeker dat Ivana er alle begrip voor heeft en het zou absoluut niet goed zijn om een valkje met dit weer zo'n reis te laten ondernemen.
Het is even jammer ,maar de tijd gaat snel genoeg en Ivana kan straks lang genoeg van Sammy genieten !!!
Eindelijk kan ik hem dan ook gaan bewonderen !! Dus iedereen moet af en toe wat geduld hebben !!!

Groet van Ankie

valkje-jacco

ik kan ook heel goed begrijpen dat je geen valkjes meegeeft als je met de trein bent, veels te  warm, ik hoop voor je dat het snel ietsje koeler wordt, dan kan ik hier ook weer met de voilere bezig zijn! wie geniet er nou van die benauwde druk op je longen, tenminste ik geniet er niet van..

gr.Mitchell ;D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Ivy

Citaat van: Ineke op  3 juli 2006, 11:19:27
... en jij kunt je nog een week langer verheugen (ik probeer je wat op te vrolijken :))



Hoi Ineke. Bedankt hoor ::)  ;D. Tja het is niet anders en ik wacht eigenlijk al een jaar op mijn Sammy want ik wou vorige jaar al een valkje erbij en toen mocht het niet... Dus wat zijn er nou nog vijf daagjes extra ;D. Waarschijnlijk ga ik vrijdag richting America dus niet zo lang meer en heb ik mijn pluisje binnen haha. Nou ja, geen pluisje meer. Hij is vast ook niet meer kuifloos  ;D
Het is zieliger voor Joepie dan voor mij, ze wordt totaal overheen gelopen (zeg je het zo?? ach jullie weten wat ik bedoel). Nu zit ze weer met haar speelgoedje te kroelen ::).
Wist ze maar wat ik weet :D.

Hoi Riny.
Met een paar foto's van Sammy kan je het wel goed maken  ;)  ;D  :P
Liefs, Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Riny









Hoy Ivy
Kijk eens wat mijn kuifje is gegroeid!!
Als je een maand langer had gewacht, met het onderwerp van deze fotowedstrijd, had ik wel mee kunnen doen.
Ik ben al liever geworden maar wel nog steeds een valkje met een eigen wil.
Dat zal ook wel altijd zo blijven.
Groetjes Sammy :-* :-*

[/color][/b]

Ivy

Hoi Sammy!
Nu lijkt jouw kuifje precies op die van Joepie! Die moet nog eventjes wachten om kennis te mogen maken met jou. Ze kijkt nu uit het raam alsof ze een vriendje tussen de musjes aan het uitzoeken was, je bent al meer dan welkom!
Ben blij te horen dat je al liever bent en niet meer hapjes neemt uit Riny haar vingers (of stiekum toch wel?).
Tot gauw!

Groetjes, Ivy&Joepie




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Gerda


Hoi Ivana,

Je hebt die deugniet snel genoeg in huis. EN dan maar hopen dat het klikt met arme Joepie! Ze is nu een beetje het derde wiel aan de wagen, dus toe aan een eigen vriendje!!
Misschien is het wel goed dat Sammy wat later komt, dan kan ie met een mooiere kuif een goede indruk op haar maken.  ;D ;D

Ik blijf het hier natuurlijk volgen, en ook alle nestperikelen!!

Liefs, Gerda

hippysuus

Hoi Ivana, jammer dat je moet wachten he? Ik zal met je meeduimen dat het weer snel minder wordt, ik denk dat Rob dat ook een stuk prettiger zal vinden.

Het is wel verstandig van Riny want met deze hitte kan ik me best voorstellen dat zo'n klein valkje het begeeft met die hitte in combinatie met de stress van verhuizen naar een nieuwe plek.

Een heel klavertje eitjes? :o Gefeliciteerd en dat er maar weer hele mooie piggy valkjes uit mogen groeien ;D ;D

Ineke

Sammy is in elk geval verkeersmak. Hij wacht al voor t stoplicht

valkje-jacco

Hoi Ivy,

ik heb Sammy vandaag gezien, hij zit een beetje te brabbelen naar mij is heel lief! tegen Gipsy is hij ook lief mar andersom niet zo, Sammy zat op de etensbak en Gipsy deed hem pesten zodat hij eraf moest!! haha! :D
Ik geniet hier zo bij Riny :D

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Ivy

Citaat van: Ineke op  4 juli 2006, 18:11:47
Sammy is in elk geval verkeersmak. Hij wacht al voor t stoplicht



;D ;D ;D hihi, ja het lijkt zelfs alsof het rood was :D dus hij moet nog even wachten... en wij hier ook.

Makkertje was gisteren ook 's middags even uit het blok, dus heb ik eindelijk een daglicht foto kunnen maken  ;D.





Hoi Suus. Hopelijk komen er deze keer geen piggy's uit maar echte valkjes! En wel net zo mooi als mama en papa!

Hoi Mitchell.
Goed nieuws dat Sammy heel lief deed tegen jou! Ik ben wel een beetje jaloers op jouw dat je mijn Sammytje eerder gezien heb dan ik! :D Grapje hoor... Geniet maar lekker van Riny want vrijdag is ze van mij!!! haha
Ik hoop dat Sammy ook tegen Joepie heel lief zal doen want Joepie is erg eenzaam nu die twee vaak samen in het blok zitten. Vandaag was ze ook heel lang alleen buiten... :(


Groetjes! Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

hippysuus

OOh mogen ze nu wel uitbroeden? Leuk!!!  ;D

Wat ziet Makker er lekker fluffy uit op zijn buikje :-* De foto van Sammy is grappig met dat stoplicht ;D

Ineke

Die eerste foto van Makker is  :o hij kijkt je recht aan met n genoeglijke blik. Ziet heel lief uit.