6 mei 2024, 16:14:13

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Ivy

Zo, hier de foto's dan!

Snuffie probeert uit te breken...



En het is gelukt! ;D



Eerste kennismaking :D




Tweede kennismaking ::)



En nu met z'n allen! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2






Samen verstoppen voor de stofzuiger!



Samen slaapie doen...



Joepie aan de popcorn



Nicky slapen... dan is zij het liefste haha



Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

He Buuv

Oooowww .aaahhh..iiihhhhh.ooeoeoeohhh !!!
Wat geweldig !!!! Wat  een poepie !!! Ik kom ech heel snel kijken bij je hoor !!!! Als je volgende week tijd heb en het is een beetje mooi weer fiets ik lekker naar jou toe !!!!

Waar heb je trouwens die vogelpopcorn gekocht !! Lijkt me wel wat !! Even geen papyrus meer !!! Die zijn op !!!
Hoe ging je tentamen !?
Meer vragen heb ik even niet ..geloof ik !!
O ja ...hoe heet dat spul ook alweer wat jij in de konijnenkooi gebruikt !?

Geef al je dieren een knuffie van me !!

Groet van Buuvie

Ivy

Zo buurvrouw, wat een hoop vragen :D
De vogelpopcorn heb ik in de dierenwinkel in de Passage gekocht, het kan zijn dat ie in de knaagdierengedeelte hangt, want hij is ook geschikt voor konijnen enzo. Daarom kocht ik het... pas thuis zag ik dat het ook voor vogels kon en Nicky en Joepie zijn er gekker op dan Snuffie...
Tentamen ging oke - ik heb een zes haha. We kwamen namelijk gisteren met z'n allen voor de tentamen, maar de docent kwam niet... dus wij bellen - hij zei dat het vandaag pas was, terwijl hij echt 27ste zei tegen ons. Maar goed, we moesten dus vandaag terug komen. Om het beter te maken krijgt iedereen minimaal een 6 en die heb ik ook, want de vragen verzon hij weer zo lekker  >:(. Maar een zes vind ik helemaal niet erg...hihi
En dat spul wat ik voor de konijnenkooi gebruik, heet NoSmell. Je moet wel goed kijken waar je het koopt want de prijs kan nogal verschillen. In de Muziekwijk kost 30liter 6,95 en in Ranzijn iets van 7,50 geloof ik Ik weet het niet precies want ik heb het daar niet gekocht omdat ik wist dat het goedkoper zou zijn in de MW... (nou ja, het zijn maar centjes, maar toch).
In Ranzijn ben ik gisteren nog geweest en volgens mij zag ik Dianne... maar ik wist niet zeker of zij het was, dus ik zei niks :-[. Doe haar anders maar de groetjes van mij ;D
Het is wel een dure grapje vind ik, maar het werkt perfect. Je ruikt het echt niet. Ik gebruik wel 1 laag van dat spul en nog een laag stro, want als ik de kooi mee moest vullen dan moet ik elke week een nieuwe zak halen. Dat is echt niet te doen. En zo doe ik drie-vier weken mee. Ik ga kijken of het nog efficiënter kan - Snuffie begint zindelijk te worden! Het is erg leuk gezicht, hij gaat echt in de wctje plassen! Maar de kleine ukkiepukkie niet, dus die plast volgens mij nog overal. Als zij ook zindelijk was, dan hoef ik de kooi minder vaak te verschonen en dan zou ik alleen in de wc van dat spul hoeven doen... tja, je kan niet alles hebben :P Ze kan niet schattig en zindelijk tegelijk zijn ;D
Ja, het is een lieverd he... ik zag de dierenarts gisteren in de pc intikken - leuk konijntje bij de beschrijving haha.
Zo, wat een lang verhaal :P

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

Ja muziekwijk die weet ik wel  ;) ;) ;)
Me zus woont er .. klarinet straat ..als je der ziet doe der de groetjes Ivana ... ze is blond  :P

Ivy

Is goed Aad, ik zal vanaf nu alle blonde vrouwen groeten die ik tegenkom ::).
Maar grappig hoor... mijn schoonzussie woont in Altvioolstraat, dan zijn ze echt bijna buren! En ze is ook blond, toevalig he :P Zou er iets in de lucht hangen? 8)
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

nou als het weer beetje fietsweer is .. dan kom ik wel wel een keer die kant op .. geef wel een seintje ... moeten het toch nog over de vakantie hebben  ;D ;D

Groetjes Aad :P

aad

o kan ik gelijk ff naar Ankie  ;D ;D

Ankie

Idee...op vakantie in muziekwijk !!! Klinkt lekker !!!
Ik ben ook blond maaaarrrr woon niet in muziekwijk !!

Groet van Buuvie

Ankie


Gezellig Aad ! Je bent altijd welkom hoor !

Ivy

Citaat van: aad op 28 maart 2006, 19:02:19
nou als het weer beetje fietsweer is .. dan kom ik wel wel een keer die kant op .. geef wel een seintje ... moeten het toch nog over de vakantie hebben  ;D ;D

Groetjes Aad :P


Hoi Aad.
Is goed, dan doen we een bakkie! :)

Citaat van: Ankie op 28 maart 2006, 19:04:16
Idee...op vakantie in muziekwijk !!! Klinkt lekker !!!
Ik ben ook blond maaaarrrr woon niet in muziekwijk !!

Groet van Buuvie


Hoi Ankie.
Je loopt een beetje achter. We gaan naar Kreta :P

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

denk misschien is Ankie nog hier .. ff mijn vliegfoto van Jack / william laten zien  ;D ;D
Het is niet zo een duidelijke maar toch  ;)
ach het is pas 2 dagen dat hij "los" is  ;)



groetjes Aad



Ankie

Hoi,

Ik voelde gewoon dat ik nog even terug moest komen !

Mooi gemaakt Aad !! Mijn complimenten ! ;D En daar heb je wat aan ! ;D Jack / William ...,je wist zeker niet wie het was ;D

Oke naar Kreta..klinkt ook goed ! Wanneer ?

He Buuvie
Ik denk niet dat het Dianne was .of ze moet gespijbeld hebben en naar Ranzijn zijn gegaan ! Is ook leuk . :D
Ik ga morgen even kijken of ze no-smell hier ook hebben en dan kijk ik gelijk even wat het kost.

Groet , Ankie

~Natas~

Hoi Ivana,

KRETA...........wanneer  ;D
Griekenland is mijn vakantieland, heerlijk gewoon.
Helaas ga ik zelf die jaar niet met vakantie, ga lekker sparen voor een koophuisje.
Mooie foto's van de nijntjes hoor, zijn schatjes.

Groetjes,

Natas

Mariska

Hoi Ivana,

Wat een schatje is Pukkie :-*
Ik zei echt 3 keer AaaaaaaaaaaaH hoor ::) ;D
Heb je het gehoord, het raam staat open?!

Was me huis maar groter want dan nam ik ook een Pukkie ;)

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Wendy..

Hoi Ivana,

Nou ik  heb even je konijnen verhaal gelezen hoor!!!

Maar wat ik ook las........Wij zijn ook Buren hahahaha!
Ik zag dat je in Almere woont! Ik woon in Almere-Buiten  Eilandenbuurt.Maar ben opgegroeid in Almere stad(waterwijk) daar wonen m,n ouders en ik heb in Almere Haven gewoont heel vroeger.
Dat is toevallig.
Ga ook maar eens kijken bij de passage voor die vogelpopcorn.

Leuk dat je je tweede nijn bij Bunnybin vandaan hebt!En een echt schatje om te zien.

Groetjes van Wendy

Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten