16 juni 2024, 00:26:16

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Gerda

Snuitje!!!!

Naar de twee boefjes bij pipo de clown:  Snuf en Snuitje  :D

Groetjes, Gerda

Gerda

Hoi Ivana, ik had nog niet eens Riny's antwoorde gelezen. Maar nu is het duidelijk!!! Snuf en Snuitje  ;D ;D

Riny

23 maart 2006, 18:30:55 #557 Last Edit: 23 maart 2006, 19:21:03 by Riny

Snuf & Snuitje[/size][/color][/b]
Hoy Ivana
Dat is jeugdsentiment van Gerda en mij.
Groetjes Riny :D

Ivy

ha ha ha dames!
Maar ik zie dat Snuffie en Snuitje twee heren zijn... was er geen meisje in de buurt?




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Riny

Hoy Ivana
Jou Snuffie is nu toch ook geen echte vent meer :o
Groetjes Riny ;D

Ivy

Dat klopt... dus eigenlijk moet ik TWEE meisjesnamen hebben ;D

Citaat van: Gerda op 23 maart 2006, 14:53:35
Ik moet niet te lang daar rondkijken bij Bunnybin, want straks wil ik er ook twee :D
Groetjes, Gerda


Heeeeey, Gerda... kan je deze blik weerstaan?

;) Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Gerda

Hoi Ivana,

Een vriendin van mij heeft twee konijnen. Een van de twee is laatst oveleden en ze heeft een nieuwe via een asiel.
Dit is nu ook een konijn zonder balletjes. Ze hebben elkaar ontmoet en na wat vechten (echt plukken haar overal) zijn ze nu erg lief tegen elkaar. Ze likken elkaars oren, zo schattig!!

Ik weet de grenzen, maar als de bunny's me zo aankijken dan wilde ik dat ik meer ruimte in huis had.
En mijn huis is niet echt ruim  :D :-\

Ik ben benieuwd hoe het gaat als snuf zijn nieuwe meissie ontmoet!!

Liefs, Gerda

Riny

24 maart 2006, 13:14:07 #562 Last Edit: 24 maart 2006, 13:18:35 by Riny
Hoy Ivana
Anders noem je het tweede konijntje toch gewoon Bunny.
Klinkt best goed Snuffie en Bunny.
Groetjes Riny :D

Riny

Citaat van: Gerda op 23 maart 2006, 22:11:24

Ik ben benieuwd hoe het gaat als snuf zijn nieuwe meissie ontmoet!!


Hoy Gerda
Dan trekt Snuffie aan zijn oren net als het konijn op het plaatje.
Want dan valt pas het kwartje bij het arme dier.
''Het''gaat dan namelijk niet meer.
Groetjes Riny ;D






Ankie

Hoi Ivana

Heb je Snuitje , Bunny of hoe zij ook mag gaan heten al opgehaald ???
Verder alles oke !?

Groet van Buuvie

Ivy

Hoi!
We hebben zaterdag middag onze kleine Puk gehaald. Ze heette Puk bij Bunnybin en tot nu hebben we nog geen naam tegengekomen die beter bij haar past... dus waarschijnlijk blijft ze Puk. Snuffie en Pukkie. Want ze is echt een UkkiePukkie. Kleine haarbal! Ze is twee maanden oud, tam en erg schattig.
De kennismaking met Snuffie verliep perfect - bijna liefde op het eerste gezicht. Ze vond hem eerst wel eng - tja, hij is ook drie keer groter dan zij, dus zaterdag sliepen ze nog in aparte ruimtes. Ze gingen wel vaak aan elkaar ruiken door de tralies en overdag mochten ze af en toe van ruimte wisselen (kooi of ren). Pukkie kreeg eigen slaapplek - kooibodem gevuld met stro, maar daar maak ze bijna geen gebruik meer van, dus die zet ik weer op zolder binnenkort, dan hebben ze meer loopruimte.
Gisteren avond bleven ze beide in hun ren tegen elkaar slapen ;D - zo van - nee we blijven bij elkaar liggen, dan kan je ons niet apart opsluiten. Dus ik liet ze bij elkaar. Het was ontzettend schattig en ik heb veeeeel foto's van hun twee, maar kan ze helaas niet uploaden op het moment, Gerard heeft onze pc opnieuw geïnstalleerd en alle programma's moeten opnieuw worden geïnstalleerd enzo, dus het gaat even duren.
Ik geef toe dat ik een beetje bang was omdat Puk zo jong was en het wordt eigenlijk aangeraden om twee volwassen konijnen bij elkaar zetten - maar ik heb nu helemaal geen spijt.
Arme Puk had wel al kennis kunnen maken met Nicky's snaveltje. Pukkie wou even ruiken aan Nicky die op hun kooi landde - en ja hoor, Nicky geeft haar een tik! Gekkerd. Maar bang is ze niet. Joepie die bekeek alles van afstand. Gek genoeg geven ze veel meer aandacht aan Puk dan Snuffie - tja, Snuf is zo lui dat hij overdag na een paar rondjes meteen gaat liggen. Pukkie is hyperactief lijkt wel... en dan blijven ze toch kijken wat zij aan het doen is.
Me happy :)

Met de birdies gaat alles goed - vorige week heb ik vogelpopcorn gekocht - en daar zijn ze dol op!
Zo, nu even leren - morgen heb ik weer een tentamen.
Groetjes iedereen!
Ivana, Nicky, Joepie, Snuffie en Pukkie :-*




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Gerda

Hoi Ivana,

Wat leuk dat de kennismakng tussen Snuffie en Plukkie zo goed verlopen is. Heerlijk als ze lekker tegen elkaar aan gaan liggen, dat geeft een goed gevoel!!!
Iedereen happy, toch??

Succes met leren en met je tentamen morgen!!!

Liefs, Gerda

Riny

Citaat van: Gerda op 27 maart 2006, 15:04:32

Wat leuk dat de kennismakng tussen Snuffie en Plukkie zo goed verlopen is.

Hoy Ivana
Gerda zal wel net een verhaal gelezen hebben over een valkje wat geplukt werd,dat ze zich in de naam vergist heeft. ;D
Fijn dat het zo goed gaat met die twee.
Groetjes Riny :D

Gerda

Sorry sorry  :-[

Snuffie en Pukkie!!!!!!

Ik zal het nu NOOIT meer fout zeggen  ;)

Groetjes, Gerda

Ivy

Haha Gerda, nou Gerard noemde haar ook eerst Plukkie! Het is onze koosnaampje voor alle dieren die nog geen namen hebben blijkt. Frankie heette ook eerst Plukkie, tot we een naam vonden die 'goed voelde'.
Dus zo'n grote fout was het ook weer niet - zal door jullie namen komen :P

Pukkie is nu niet zo lekker - ze is net ingeënt, samen met Snuf. Arme meissie, waar kwam ze toch terecht, denkt zij zeker... Nu liggen ze al helemaal tegen elkaar, zo knus waren ze nog niet... :'( Maar het is voor de best.
gr ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie