5 mei 2025, 15:15:21

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Rianne

Hoi Ivana,

wat een supergaaf konijn zeg! ;D Echt een schatje om te zien. Wat goed dat je die overneemt, weet je zeker dat ie een goed tehuis krijgt. Hoewel, z'n balletjes moeten er wel meteen af ;D

Ivy

Haha balletjes... hij weet niet meer wat dat zijn hoor, Rianne :P
Verder gaat het wel erg goed met hem, hij is al gewend aan verschillende groente, nou ja, verschilend... wortel lust ie niet en tot nu toe eet hij graag alleen andijvie en sinds gisteren ook witlof... af en toe een stukje appel... we doen wel rustig aan. Volgende week ga ik wel nieuwe groenten introduceren, ik weet nog niet welke...
Zaterdag gaan we zijn buitenhok ophalen, het is uiteindelijk een andere geworden dan wat ik eerst wou. Ik zal wel een foto maken als het in onze tuin staat. Ik heb ook al naar Wilma van bunnybin geschreven voor een vriendinnetje - ik heb zelfs al eentje gekozen, maar moet nog afwachten of die mee mag :D.

Hoi Mariska.
Leuk dat je weer een keer kwam buurten! Hier is alles super... ja, inderdaad, ik heb een zeldzame mutatie in huis haha.
Mijn eerste eigenkweekparapluplant is al langzaam aan het groeien, hopelijk komen die oude plantjes ook weer bij.

Hoi Riny
Citaat van: Riny op 17 maart 2006, 19:10:34

En wat ik helemaal niet vindt kunnen ,is dat je hem eerst laat castreren, en daarna krijgt hij een vriendin.

Haha, als het aan mij lag, kreeg hij d'r twee vriendinnen zelfs, een eigen harem  ;D maar het mag niet van Gerard. Hij zei - of 1 konijn bij en 1 valkje of 2 konijnen en 0 valkjes. Tja... dan maar de eerste optie.
Het is hier net dierentuin. Maar wel met extra lieve beestjes!
Valkjes kregen in het weekend een nieuwe spiegelzitplekje - ze vochten continu om die ene wat ze al hadden, nu hangen er twee naast elkaar en alle ruzies opgelost! nou ja, alle... dat is te positief.
Ik zal gauw weer wat foto's plaatsen, maar moet eerst de batterij opladen van mijn camera.
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ivy

Heb nog net een mailtje gehad van Wilma en de bunny die ik wou is voor mij gereserveerd!!! Joepieeeeee!!!!!

Riny

Hoy Ivana
Welke kleuren heeft het tweede konijntje wat je gekozen hebt?
Groetjes Riny :D

Ivy

Hoi Riny.
Kijk maar bij www.bunnybin.nl, bij kopje Te plaatsen=> nijnen zoeken tehuis en dan zie je haar meteen. Ze heet Puk ;).
:-* Ivana

Rianne

Wat leuk, een bonte! ;D

Ivy

Citaat van: Rianne op 23 maart 2006, 10:24:15
Wat leuk, een bonte! ;D

haha ja je kan zeggen dat het een bonte witmasker is  ;D

Gerda

Hoi Ivana,

Wat prachtig, een blauw-wit bont vosje!
Ze ziet er erg lief uit!!

Ik moet niet te lang daar rondkijken bij Bunnybin, want straks wil ik er ook twee  :D

Groetjes, Gerda

Ivy

Hihi, ja, ik denk dat valkparkietjes niet de enige beestjes zijn die verslavende werking hebben... Ik ben bang dat ik haar zusje niet kan laten zitten ::) :P ;D

Riny

Citaat van: Gerda op 23 maart 2006, 14:53:35

Ik moet niet te lang daar rondkijken bij Bunnybin, want straks wil ik er ook twee :D

Hoy Gerda
Ga je dan verbouwen?
Groetjes Riny :D

Ankie

Hoi Ivana

Ooooo ,wat een schatje ! Wanneer kan je haar halen ?
Ik kom gauw bij je kijken hoor ! Natuurlijk ook naar Joepie en Nicky ! Het knuffelgehalte is wel heel hoog bij deze bunnies !
Misschien toch 3 nijntjes dus en 3 valkjes !
Wordt echt een drukke boel bij jou als Zazou ,Nala , Sjonnie en Kazooie er ook zijn ! Gerard kan zijn lol op !

Groet van Ankie

Ivy

Hoi Ankie.
Ik ga haar zaterdag ophalen! Het was niet de bedoeling om zo een jonge nijntje te halen, maar toen ik haar zag was ik meteen verkocht. Maar goed, ik heb haar nog niet :P.
Hihi, het is niet echt de bedoeling hoor, 3 nijntjes en 3 valkjes... Gerard zou mij waarschijnlijk uit huis zetten als ik met die twee lieve zusjes aankom... ::) maar goed. Jullie horen het wel, hoe het allemaal afloopt. Ik hoop voor mezelf, dat Kwibus (zusje van Puk) ook opgehaald wordt, dan ben ik niet in de verleiding :-X.
Ik ga haar natuurlijk een andere naam geven, ik vind Puk een beetje raar omdat het me doet denken aan ijshockey...
Iemand een suggestie? Ik denk zelf aan Lizzie of Bobbie, maar ben niet helemaal overtuigd...
Groetjes, Ivana

Riny

SNUFFIE EN SNUITJE[/size][/color][/b]

Ivy

23 maart 2006, 16:12:51 #554 Last Edit: 23 maart 2006, 17:51:33 by Ivana
&

Snuffie en ...? vul in[/size][/color]