18 juli 2025, 13:21:10

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Christine

Wat leuk dat je dagboekje weer eens een jaartje bestaat! Ik merk dit nu ook ik kan niet geloven dat jazzy en ricky ooit klein zijn geweest alleen is dit nog geen jaartje geleden!

Joepie boft gewoon met zo een goed thuisje als ze bij jou heeft!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ankie

He Buuv

Wat was je nog laat op vannacht !!!
De tijd vliegt he !? Over een kleine maand is Zazou ook alweer een jaar bij ons ! Aan de ene kant lijkt het al veel langer maar toch !

Nicky en Joepie zijn echt lieve schatten en inderdaad ik kan me bijna niet voorstellen dat Joepie erg bang was ,want dat is ze nu niet meer !!! Ze ziet er echt heel schattig uit met haar ieniemienie kuifje....dat heeft toch niet ieder valkje !?
Nog wel in je keukenkastje ....dat durven die van mijn niet hoor ,maar ik heb er dan ook geen zoutsteen in !!

Lieve buurvrouw heb je trouwens !!! ;D ;D ;D ;D

Groet van je Buuv

Ivy

Citaat van: Ankie op 28 februari 2006, 17:53:59

Lieve buurvrouw heb je trouwens !!! ;D ;D ;D ;D

Ja dat klopt! Ken je haar ook soms? ;D

Laatste nieuws - Nicky en Joepie hebben vandaag duokippetjegezeten. Allebei bij mijn vriend. Mijn hart is gebroken, Nicky ging vreemd :'( :P ;D

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Riny

Hoy Ivana
Dan zal ik zorgen voor een trouw Americaantje.
Groetjes Riny :D

Ankie

Hoi Ivy

Ach meisje toch....moet ik je komen troosten ?

Groet van een lieve buuv :D

Jacco

Wat een prachtige namen zijn het,en wat zien ze er mooi uit.
Dan zie ik pas het verschil met Jacco zijn verenpracht.Hoop dat ik ook snel een kameraadje voor hem zak vinden.

Groetjes Anita.

hermelien1989

hey
erg he die zoutsteenverslaving van valkjes
izzy heeft dat ook. Hoe vaak je hem ook wegjaagt, het heeft geen zin ::) :-X
izzy kijkt je mestal aan voordat hij eraan gaat. Zo van...zie je het ik ga er lekker aan  :P

groetjes sanne

~Natas~

Hai Ivana,

Ben je al getroost door Joepie & Nicky
Of moeten wij je troosten...... :-*  :-*  :-*

Groetjes,

Natas

Ivy

Hoi!!!
Ik heb wat foto's beloofd... hier dan:
Ankie, dit is je parapluplant (het ziet er nu nog iets erger uit want ze waren nog wel even bezig mee...  :-X)

Joepie probeerde Miss Piggy te beroven van haar parelketting. Het is (nog niet) gelukt...

En deze vond ik gewoon gaaf. Joepie en Nicky hebben weer een nieuwe plekkie ontdekt. Ze zaten al vaker op en in de boekenkast (eigenlijk dvd kast) maar nu gingen ze op de dvd's zitten. In de plank staan twee rijen dvd's achter elkaar met wat ruimte er tussen. Op een gegeven moment ging Joepie tussen die twee rijen zitten, je zag alleen haar staartje haha... Maar voordat dat gebeurde, was er veel van dit:

Even ingezoomd, ik vond het zo prachtig!

Groetjes, Ivana

Monky

Citaat van: Ivy op  6 maart 2006, 12:36:55

Wat een pracht foto  ;D
Echt valkjes in actie. Echt gaaf.
Je kan ook doen alsof ze aan het zingen en dansen zijn hahaha ;D De linker neemt een hap adem om uit volleborst mee te zingen. De recther doet duidelijk de bas  ;D
Nog steeds een leuke foto  :D

Groetjes,
Monky

Ankie

Hoi Buuv

Ik zal nog eens wat voor Nicky en Joepie meenemen zeg :( ;D :D.
Bij mij staat hij er nog redelijk bij ,maar Zazou en Nala moeten wat meer moeite doen om erbij te kunnen!! Ik wil het ze niet te gemakkelijk maken ! ;D.
Schitterende foto inderdaad die actiefoto ....superscherp !!!
Mooi gedaan Buuv !!!
Ik begrijp trouwens dat ik mijn parelketting maar beter niet om kan doen als ik naar jou toekom !? ;D

Heb je trouwens nog verder gezicht naar een kooi !!?

Groet van Ankie

Kirsten

6 maart 2006, 14:29:31 #491 Last Edit: 6 maart 2006, 14:32:16 by Kirsten
Hoi Ivy,

Wat een prachtfoto's weer,. en die parelketting,. whaha donders zijn het toch,. en duidelijk niet bang!,

Heb je snuffie al? en zo nee wanneer komt ie?,vandaag toch? :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ivy

6 maart 2006, 17:47:33 #492 Last Edit: 6 maart 2006, 22:24:55 by Ivy
Hoi!

Snuffie is er al! We zijn ook meteen naar Ranzijn geweest, ik heb wat spullen gehaald voor hem.
Nicky en Joepie kijken hem soms raar aan, maar het lijkt alsof ze het niet zo vreemd vinden - in de zomer waren ze echt een paar uur heel gek aan het kijken...
Morgen ga ik nog een soort hekje kopen voor hem, dan kan ik voor hem een ren maken in de kamer. Nu heb ik een provisorische hek gebouwd van wasrek  ::) ;D. Hij staat goed stevig, maar ik ga toch die hek morgen halen (anders kan ik mijn was niet ophangen :D) want ik vind het niet zo veilig...
Ik heb al een afspraak gemaakt voor vrijdag, dan wordt hij 'geholpen' :-X. Hij heeft het naar zijn zin, hij sprong binnen een paar minuten zijn kooi uit en is nu in zijn hokje aan het verkennen. Ik ga nog kijken of ik de kamer een beetje konijnproef kan maken met wat planken zodat hij niet aan de kabels kan knagen enzo en dan mag hij ook los.

Hoi Ankie.
Ik ga voorlopig geen kooi zoeken. Ik koop nog wel die ene van goedkoperkanniet van 76x45x80 cm voor als ze gaan logeren en dan ga ik die groene kooi wat ik nog heb (wat jij voor grasjes hebt) verkopen. Voor vervoer heb ik vandaag zo een kattenvervoer ding gekocht, die is groot genoeg voor de konijn - en voor drie valkjes ;D.
Als ze met z'n drieeen 'aangeven' dat ze die kooi wat ik nu heb niet groot genoeg vinden, dan ga ik in de zomer wel een nieuwe kopen. Dan wordt het ws die van goedkoperkanniet (A04 of A06, weet nog niet...), die zijn enorm!
Ik heb bij Ranzijn een nieuwe parapluplant gekocht en die gaf ik uit jouw naam ;)

Oh ja, voor de gene die nu benieuwd zijn - Snuffie is een dwergkonijntje die bij mijn schoonzus woonde. Hij heeft in de zomer bij ons een weekje gelogeerd en kwam nu ook logeren, alleen deze keer voor altijd... :)

Groetjes, Ivana

Kirsten

Hoi Ivana,

Hoe gaat het vandaag met je nieuwe huisgenoot?,. is ie al een beetje gewend?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ivy

Hoi!
Met Snuffie gaat het uitstekend. Alsof die altijd al hier gewoond heeft. Ik kan hem helaas niet in zijn provisorisch ren vrij laten als ik niet thuis bent omdat hij al 2 keer ontsnapt is! Hij ziet er veel groter uit, ik dacht echt niet dat hij zou passen door de tralies!
Ik heb nu een echte hekje besteld en die kan ik donderdag of vrijdag ophalen, dan mag hij de hele tijd uit zijn kooi.

Ik zal hier vandaag niet meer komen, want iemand probeert continu op onze pc in te breken en stuurt allerlei Trojan horses op ons af enzo... Ik vraag Gerard vanavond of ie iets kan doen. Onze firewall blokt het nu nog wel, maar wie weet voor hoe lang >:(. Heeft die gozer niks anders te doen? Ik ben vijf minuten online en hij heeft het al 300 keer geprobeerd!

Dusssss....
Doei! Ivy, Nicky&Joepie en Snuffie!
Grrrr...