5 oktober 2025, 13:40:37

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Riny

Hallo Ivana
                Ik wens je een jaar zonder verdriet en               
                tegenslag.
                Moge de dagen ,weken,maanden gevuld zijn met
                liefde en een lach.
                Prettige jaarwisseling.
                Groetjes Riny

hippysuus

Hallo Ivy,

Ik wens je een gezond en gelukkig nieuwjaar toe, wat fijn dat ik je heb leren kennen dit jaar! En ik hoop voor ons beiden natuurlijk dat we het mooiste valkje uit 2006 gaan krijgen maar iets zegt me dat dat wel zal gaan lukken ;D

Mariska

Hoi Ivana,

We wensen jou alvast een heel goed uiteinde en een heel mooi begin van het nieuwe jaar toe!!

Liefs
Mike&Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

~Natas~

Hi,

Ook namens ons een heel goed en gelukkig 2006 toegewenst.
Maak er een top jaar.
En vooral met veel gezondheid.

Groetjes,

Natasja, Joepie & Jesse

Kirsten

Hoi Ivana,

Succes met leren :)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

Hoy lieve Ivana
Voorjou ook een gelukkig nieuwjaar gewenst.
Met het felbegeerde papiertje
En gezinsuitbreiding bij de valkjes.
Ik verheug me erop om je te leren kennen.
Liefs Riny :-*

Ivy

Hoi lieve allemaal!
Alle onze gasten zijn vertrokken (uiteindelijk bleven er maar vier logeren ipv zes maar was toch wel drukkies), het was hier ontzettend gezellig, we hebben een heel verslavend spelletje gespeeld met kleine pauze voor het vuurwerk (alleen kijken, wij hebben niks gekocht) en natuurlijk middernacht kusjes enzo...
Nicky en Joepie hebben het overleefd ook al was Nicky vandaag erg moe - ze was erg bang voor de klappen en bleef de hele tijd met kuif omhoog zitten, pas rond twee uur ging ze slapen (als ik onder de veren kon kijken, zou ze vast wallen hebben haha). Joepie is nu ook volwassen, 23 januari wordt ze 1 jaar, maar ze heeft nu al een paar keer kippetje gezeten... ja, twee door de hormonen gedreven valkendames heb ik hier...

Hoi Suus! Het lukt ons zeker! Misschien zelfs twee broertjes, die allebei even knap zijn ;D Dat zou erg leuk zijn... alleen ben ik nog steeds niet uit over de mutatie :-\

Ik zal deze week nog veel afwezig zijn, maar hopelijk lukt het me wel met het leren - alles komt tegelijk...

Ik wens iedereen nog een fijne Nieuwjaarsdag en een geweldig en gezond 2006!
Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

trienke

Groetjes Trienke, lucky en binkie

Lin

Hey,

Gelukkig nieuwjaar en studeer ze!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hallo jarige job
Zit jij nog niet aan de taart??

Ivy

Hoi lieve Riny.
Ik was erg verrasd met je kaartje, wat lief van je!
Vanmiddag heb ik vooral veel geslapen, ik kreeg voor mijn verjaardag een kado van mijn gezondheid - een buikgriep. Niet zo leuk dus... en een taart zit er voorlopig ook niet in helaas.. :'(
Maar ja, je hebt toch elke jaar een verjaardag hihi...

De kippies zijn ontzettend rustig vandaag, ze kwamen wel een paar keer naar me kijken - ik sliep hier op de bank, zodat ze los mochten vliegen, maar ze bleven zitten en af en toe kwam Nicky een kroeltje halen... Nicky is op de top van haar broedszijn (of hoe je het ook zeg ;D), ze zit kippetje zonder enkele aanleiding! Vroeger deed ze het nog alleen als ik haar kroelde, maar nu hoef je haar niet eens aan te raken - en hup, daar gaat ze weer. Zelfs nu dat ik aan het typen ben - ze sprong net naar mijn hoofd, ik zette haar op mijn schouder en jaaa hoor, de bekende geluidjes... arme meid, moet ze nog een jaartje wachten :)

De moeilijkste tentamen heb ik achter me rug, hopelijk heb ik hem goed gemaakt, ik moet nu wel twee weken wachten voor het resultaat :-\ Dus jullie zullen me nu wel iets vaker zien hier...

Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Riny

Hoy Ivana
Het zou  wat mooi's zijn als het enigste familielid wat jij in Nederland hebt je verjaardag zou vergeten.
Maar ik hoop dat jij je vanavond wat beter voelt als je visite krijgt.

~Natas~

Hey Ivy,

Jaja zal je altijd zien, heb je het een krijg je het ander ervoor terug.
Hopelijk ben je geslaagd voor je tentame, zal voor je duimen.
Arme Nicky ze is nog wat te jong om te kippen.
Maar ja voordat je het weet heb jij straks ook eitjes, dus geniet er nu nog maar van.
Leuk dat je wat meer komt neuzen hier op het forum.

Groetjes,

Natasja, Joepie & Jesse

Petra en Cheeky

Ha Ivana,

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dat krijg je he, als je maar heel weinig op het forum bent (zoals ik de laatste paar weken), dan mis je nogal wat! Niettemin: alsnog van harte, en dat is gemeend, al is het wat laat!

Wat een leuke uitdrukking had je in je laatste berichtje: wallen onder de veren bij Nicky! Hahaha!

Sterkte verder met het leren enne... je komt er wel hoor!

Liefs,
Peet