18 juli 2025, 13:26:13

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

~Natas~

Hoi,

Ja sorry hoor, ik zal het ook nooit leren ook.
Ik ga mijn best doen........en anders zeg je het maar gewoon hoor  ;D
Leuk dat ze bij jou het sproeien ze lekker vinden, Joepie van mij moet er niks van hebben helaas.
Jesse gaat het nu lekker vinden, dus ik hoop maar dat zij het Joepie even gaat leren hoe het wel moet.

Valkengroetjes,

Natas, Joepie & Jesse

marilyn

hoikes ankie

mooie foto zeg , ik weet niet wie er op de foto staat maar je ziet aan dat meisje haar ogen dat ze van valkjes houd en die blik vind ik altijd prachtig de liefde die de ogen doet stralen

groetjes marilyn

Riny

Hoy Ivy
Hoe gaat het met jou?
Is de griep weer verdwenen?
Ik hoop het voor jou want zo leuk is dat niet.
Maar je moet maar zo denken je hebt het weer gehad en ben Kerstmis ben jij zo fit als een hoentje.
En hoe is het met die 2 deugnieten van jou?
Liefs Riny :-*

Ankie

Hoi Ivy

Vergist Marilyn zich nou of heeft ze het tegen mij?
Ben even de kluts kwijt...welke foto bedoeld ze ?
Ben ik dat meisje  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Lijkt me heerlijk !!!!!! Dan kan mijn dag /jaar niet meer stuk !

He Riny

Ik ben Ivy in de stad tegengekomen zaterdag !
Ze zag er goed uit , dus ik denk dat ze zich weer beter voelt !
Maar ik ben ook wel benieuwd hoe het met je rakkers gaat en of je boom al staat  ;D

Groet van Ankie

Ivy

;D Hoi meisjes.
Ik ben al weer gezond inderdaad, alleen durfde ik niet te komen in mijn dagboek zonder foto's... ik heb namelijk nog steeds geen leuke foto's gemaakt... maar goed, ik ben er nu en ben bereid om alle kritiek aan te horen, dus kom maar op haha :D ;D 8)
Bij ons staat er nog geen kerstboom... In mijn familie is het traditie om de kerstboom pas op de 24ste te versieren. Dan is de Kerst erg magisch, want het is net nieuw enzo. De boom gaat dan pas 6 januari (op drie koningen) weer uit. Hier zie je wel eens al voor Oud/nieuw kerstbomen op straat...
Ik moet zeggen dat ik wel in verleiding ben om de boom volgende week al uit de kast halen, maar... ik kijk wel...

Citaat van: Ankie op 13 december 2005, 19:14:05
Hoi Ivy

Vergist Marilyn zich nou of heeft ze het tegen mij?
Ben even de kluts kwijt...welke foto bedoeld ze ?
Ben ik dat meisje ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Lijkt me heerlijk !!!!!! Dan kan mijn dag /jaar niet meer stuk !

Ankie, ik weet het niet... ik was ook eerst in de war, ik dacht dat ik in jouw dagboek zat :D

Hoi Riny. Mijn deugnietjes zijn erg lief de laatste tijd. We hebben de meubels in de kamer verplaatst, dus ze waren een beetje de weg kwijt, maar ze hebben nu extra zitplekjes (alleen durven ze nog niet zo goed). Gisteren ging Joepie heel voorzichtig op de kast zitten en ze zat zo grappig met haar nekkie van links naar rechts te bewegen, met oogjes wijd open. Het is ons opgevallen dat zij, ook al heb ze een kleinere koppie wel grotere oogjes heeft dan Nicky... Dat maakt haar gewoon extra schattig... We hebben het niet eerder gezien omdat ze niet zo vaak naast elkaar lang genoeg zitten  ;D ;D

Ik beloof om heel gauw weer veel foto's te plaatsen!
Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Riny

Hoy Ivy
Dan heb je het extra druk voor kerstmis als je daags ervoor ook nog de kerstboom moet zetten.
En laat ze hier op het forum maar lekker wachten op foto's hoor.
Dan kunnen ze vast oefenen in geduldig zijn.
Het broedseizoen komt eraan en dan kan iedereen wel wat extra geduld gebruiken.
Liefs Riny :-* :-*

Kirsten

Hoi Ivy,

hihi, niet durven komen, omdat je geen foto´s hebt ::) ???,
niet doen hoor,. we kunnen inderdaad best geduld opbrengen.

De kerstboom voor oud en nieuw eruit vind ik inderdaad wel te vroeg, maar hier red ie het ook niet tot de drie koningen ben ik bang,. het is een kleintje in pot en ik hoop dat ie straks buiten het nog naar z´n zin zal gaan krijgen,. ::)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Ivy,

De boel al versierd voor de Kerst?

Kijk uit voor de valkjes he. Er staat een heel stuk van Inger op deze site over wat allemaal giftig is.

Gelukkig voel je je weer beter. Het is een rot griep. Zelf heb ik de griepprik gehad en heb nu voor de 2e keer griep, tenminste nu vrij milt maar wel met hoesten en verhoging.

Rustig aan, anders krijg je het misschien ook weer.

Groetjes, Nel :)

bobbie

Lin

Hey,

Ook ik ben benieuwd naar je fotos. Want ben al een tijdje niet geweest hier. Gaat alles goed met de pellets, of is het nog geen succes?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

23 december 2005, 15:34:18 #385 Last Edit: 23 december 2005, 19:26:47 by Riny
Hoy Lieve Ivana                                                     
Voor jou is 2005 een roerig jaartje geweest.
Denk maar aan je reis naar Rusland en je lieve Frankie.
Ik wens jou een heel mooi jaar met een nieuw Americaantje,en veel geluk met je andere valkjes en Gerard.
En ik hoop en weet wel zeker dat ik je dit komende jaar leer kennen.
Liefs Riny  :-*

Agnes

Hoi Ivy,

Hele fijne feestdagen gewenst!

Ik vind de fotowedstrijd een toppertje!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Petra en Cheeky

Hele fijne kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar toegewenst, hier vanuit Amersfoort:

Veel liefs van Cor & Petra

Christine

Prettige kerstdagen en een gelukkig 2006 toegewenst

groetjes Christine, Peter en de valkjes!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda