4 mei 2024, 20:41:07

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Ankie
Bedankt voor de mooie foto.
Nu weet ik hoe lief Ivana kijkt naar het valkje wat nog geboren moet worden.
PS Ik heb de foto opgeslagen bij mijn afbeeldingen.
Groetjes Riny :D :D :D

Petra en Cheeky

Nou Ivy, je staat prachtig op de foto van Ankie hoor! Ze kan niet alleen mooie vliegfoto's maken, zie ik al!  ;) ;D Die blik in je ogen! Super!

Groetjes,
Peet

Riny

Hoy Petra
Die blik in haar ogen kun jij misschien niet begrijpen.
Maar Frankie was een lutino valkje van Ivy en die is weg gevlogen midden in de winter toen Nederland bedekt was onder de sneeuw.
En ik denk dat daar haar gedachten naar afdwaalden toen ze Nala bij zich had.
Groetjes Riny  :'( :-*

Kirsten

Citaat van: Ivy op 10 november 2005, 17:56:36
Hoi Kirsten.
Ik heb je stiekum wel meteen herkend, want ik zag je op de foto. Maar ik vind het moeilijk om zomaar naar iemand toe lopen om mezelf voor te stellen en jullie hadden het zo gezellig daar...
Maar volgende keer als we ergens ontmoeten zullen we veel meer tijd hebben om elkaar allemaal beter leren kennen!


Doen we zeker!,. is beloofd! en lijkt me heel gezellig. De dag ging ook zooooo vlug voorbij!

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

~Natas~

Hoi Ivana,

Mooi foto van je hoor.
En Ankie dit is toch een mooie foto, dus waarom zou ze boos worden.
Geef Joepie en Nicky maar een kroel namens Joepie van mij.

Groetjes,

Natas

Ankie

He Ivana

Alles goed met je ?
Met Joepie en Nicky ook ,hoop ik!
Ik zal ze binnenkort eens komen bewonderen ,als je het goed vindt !!
Kan ik gelijk kijken of ik het in 1 keer goed kan fietsen ;D ;D.

Groet van je Buuv

Ivy

Hoi Ankie.
Hier is alles goed, alleen Joepie heeft het wondje weer opengemaakt op haar neusje ::) had de helm even niet op en meteen hup...
Ik ben ook benieuwd of je het in 1 keer kan fietsen, wanneer wil je de poging wagen? ;D Nicky en Joepie willen heel graag kennis met je maken! En lus je bosche bollen?
Bedankt nog voor je foto, hij is leuk, alleen had je beter nog een foto kunnen maken van mij met de makeup lopend over mijn gezicht na het fietsen in de regen, en dan zou ik naast 1 van je heksen staan en mensen zouden moeten raden welke ben ik... :D

Hoi Riny.
Ik moest inderdaad even aan Frankie denken, maar Nala leek er niet echt op... wat op zich wel vreemd is, gezien ze beide lutino's zijn...
We gaan zo even met Gerard brainstormen over de mutaties, en dan maar hopen dat we iets samen kunnen kiezen... Is het al mei?
;D Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Riny

17 november 2005, 21:15:40 #337 Last Edit: 17 november 2005, 21:19:50 by Riny
Citaat van: Ivy op 17 november 2005, 21:03:09

Hoi Riny.
Ik moest inderdaad even aan Frankie denken, maar Nala leek er niet echt op... wat op zich wel vreemd is, gezien ze beide lutino's zijn...
We gaan zo even met Gerard brainstormen over de mutaties, en dan maar hopen dat we iets samen kunnen kiezen... Is het al mei?                                                 
                                                         
                                                           
Hoy Ivana
Zie je wel dat jij aan Frankie dacht .
Het was ook het eerste wat ik dacht toen ik de foto zag.
Ik had er wel wat voor durven verwedden dat ik het bij het rechte end had.

En sorry het is in America nog steeds november.
Maar dat geeft niets hoor ,ik heb heel goed gelezen op het forum en geleerd wat ik ze door het eten moet draaien om ze in de stemming te brengen.
Dus er wordt aan gewerkt.
Groetjes Riny :-* :-*

Ankie

Hoi Ivana

Stoppen er ook bussen bij jou in de buurt  ;D
Ik kan in principe iedere middag ,dus zeg het maar !
Ik vindt het echt een hele leuke foto en je kijkt zo lief naar Nala. Het is ook een scheetje  ;D.
Ja ,ik lust zeker Bossche bollen ,maar ben wel altijd in gevecht met die dingen ;D :D.
Arme Joepie... voortaan wel z'n helmpie opdoen dus !!!!
Spreek je snel weer !

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Ha Ivana,

Ik vond het ook jammer dat ik jou bij Avifauna maar heel even heb gesproken! Wat dat betreft wordt het tijd voor een echte ontmoetingsmeeting!

Hoe is het verder met de valkjes?

Sorry dat ik de blik in je ogen niet kon herkennen. Ik weet niet wat er toen gebeurd is idd. Ik zag je alleen kijken met zo'n supervertederende blik...! Dat was wel duidelijk!

Enne.... ikke lusstt ooooook Bosssse Bolllen!!!! :P :P :P

Liefs,
Peet

Ankie

Hè Peet

Ga je toch gezellig mee !!!! Moet je wel eerst toestemming van Ivy hebben natuurlijk!

Groet van Ankie

Ivy

Hoi Petra.
Je bent natuurlijk ook van harte welkom. Enne... wanneer zal ik die bossche bollen halen dan?
Valkjes zijn op dit moment lekker aan het smullen, ik heb nieuwe Teurlingsvoer net binnen, het is wel een hoop - je kon in onze dierenwinkel ook maar twintig kilo verpakking kopen, maar ja, vogeltjes buiten lusten het ook en het is een jaar houdbaar, dus we zitten goed...

Hoi Ankie.
Bij mij in de buurt stopt bus 4, dan zou je in theorie eerst met de bus 1 moeten naar het centrum en dan overstappen... Of de bus 151 pakken naar de Gooise kant oost en een stukje lopen...

In de tuin heb ik een vogel voederhuisje en laatst heb ik een ekster gezien die zich helemaal in heeft gepropt om de zaadjes en vooral de pellets op te eten... het was wel een grappig gezicht, ze paste er nauwelijks in... Nicky en Joepie keken ook mee, kuifjes omhoog met die geschrokken blikken van: wat komt er nu op me af???
Nicky slaapt af en toe op een grappige manier - wel op 1 pootje maar ze laat haar koppie alleen zo een beetje naar voren zakken, alsof ze geen zin had om haar nekkie om te draaien. Het ziet er zo lief af, zo'n omaatje die een dutje doet...
Verder gebeuren hier geen gekke dingen, want dat Joepie tegen iets aanvliegt begint een soort elkedagsactiviteit te worden ::) We hadden hier wel een nachtschrik en Joepie heeft ook drie veertjes verloren, wondje weer een beetje open.. zucht.. Ik hoop dat ze in winter wat rustiger worden allebei, en dat haar snavel nu echt helemaal heelt, want ik vind het zo zielig voor haar...

Groetjes, en tot gauw!
Ivy, Nicky en Joepie

PS Hee, die spellingscontrole is handig!




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

hippysuus

Hoi Ivy, had allang niet meer gebuurt zeg :-[

Ik vind die oh sole mio echt he-le-maal geweldig!!! Wat ontzettend schattig ;D Snap jij nou dat sommige mensen niets met vogeltjes hebben??

Je staat mooi op de foto hoor, ff zwaaien...Haaaaai, het is altijd leuk om te weten hoe iemand eruit ziet.

Heb je al een naam bedacht voor het america valkje? Ik dacht aan Clinton (jeweetwel van Bill..) dan heeft ie een americaanse naam ;D

De papa en mama foto van onze toekomstige valkjes zijn prachtig he? Ik kan ook haast niet wachten tot het zo ver is  ;D

Riny

Hoy Ivana en Suus
Leuk om te lezen hoe jullie je verheugen op je toekomstige valkjes.
Maar jullie moeten nog even wachten ze zijn nu nog
''paard in China''. ;D ;D ;D
Hey Suus dat vindt ik een leuke naam,en omdat Ivana een popje nodig heeft stel ik Shelsie voor de dochter van Clinton..
Dan blijven we wel in stijl.
Maar wie ben ik om me daar mee te bemoeien.
Groetjes Riny :D :D

Ivy

Hoi Riny.
Ik vind Chelsie een leuke naam maar ik heb echt een mannetje nodig nu...  :D Ik ga wel Amerikaanse geschiedenis induiken, misschien zit er iets erg leuks tussen...  ;D
Misschien Tommy (van Thomas Jefferson) of Andy (van Andrew Jackson) of Jimmy (van Jimmy Carter)... Tja, eerst moet ik nog mutatie beslissen...

Suus, lijkt me erg leuk om een broertje te hebben van jouw nieuwe valkje... jij gaat dus voor een mannetje witmasker bonte... Ik vind de ouders wel erg mooi! Denken denken...

::) kieskeurig Ivy :P




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie