22 juli 2025, 16:40:46

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Caroline

Nou, zo oud is mijn laptopje nog niet hoor en mijn internet is ook zeer zeker niet de langzaamste die te krijgen was, eerder voor ADSL één van de snelste.

Maar ...... gelukkig is het alleen bij jou dagboekje. Ik moet er  niet aan denken dat dit bij alle dagboeken zo was, dan las ik er namelijk weinig en reageren deed ik dan helemaal niet.  ;)

Veel plezier straks!!! 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Ha Buuv

Weer bedankt voor je gastvrijheid en het was weer erg gezellie ! Heerlijk om Rafiki vast te houden en ik heb weer genoten !
Ik zal je de foto's even laten zien die ik van hem heb gemaakt en dan ga ik gauw naar beneden voordat er alleen nog een plas water van me over is  :D

;D ;D

:D ;D

;D :D

:D ;D

;) ;D

Groet van Ankie

hippysuus

boh al 3 kleine ukkies, leuk om te zien hoor! Het filmpje was ook lief, die kleine friemel :D De foto's waar Joepie zo graag wil gluren zijn liehief :-*

Agnes

Wat wordt ie al groot!! :o ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

gonnie

Hoi
het groeit lekker bij jou , en Raafje is wel een  bijzonder lief valkje ;D ;D ;D.
Ja de foto`s van Joepie zijn heel leuk , dat zijn nou leuke momenten, om zoals je al gedaan hebt te fotograferen .
Gonnie

Ivy

Hoi hoi!
Het vierde jonkie is nog steeds niet uit het eitje gekropen... Ik vrees dat het niet gaat lukken, hij is al bezig sinds dinsdag avond... Ik hoop dat hij straks eruit is... maar zal mijn hoop niet te hoog zetten...

Hier foto's van de drie humpies...

Ze hebben hele zware koppies denk ik, al helemaal als ik wil dat ze mooi zitten voor op de foto... Rafiki kon het wel aardig, maar de andere twee gaan meteen slapen. Who can blame them, het is gewoon veels te heet!

en Inotje

en de kleinste

Groetjes, en bedankt voor de fotocomplimentjes :D
Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ivy

Correctie... net hele zachte piepjes gehoord en de baby is er toch gelukt om eruit te komen! Ik zo blij.
Ik zal morgen beter naar hem kijken.
Welterusten!

Ankie

Hoi Buuv

Wat goed dat het jonkie toch nog tevoorschijn gekomen is  ;D.
Wat een geweldige fotoserie weer !!!!
Nu krijgen Makker en Nicky het nog drukker ,maar ik denk dat ze het best aankunnen ....ze doen het zo fantastiche !!

Doe rustig aan !
Groet van Ankie

Riny

Hoera het kwartet is voltallig!!
Hopelijk worden het allemaal mooie gezonde valkjes.
Maar dat kan niet anders met zulke goede ouders.
Groetjes Riny :D

Agnes

Hoi Ivy,

Fijn dat het de vierde gelukt is! :D
Gefeliciteerd!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ivy

20 juli 2006, 13:00:01 #910 Last Edit: 20 juli 2006, 13:40:02 by Ivy
Ja, ik ben ook heel blij dat vierde humpie het ook gered heeft... Het is ook een wildkleurtje en hij werd ook al gevoerd gelukkig. Zo piepklein dat je hem bijna niet ziet tussen al die andere gele donsjes!
Ik zal straks foto's maken van het kwartet ;D
Nu ik het broedblok op een kier heb staan, kon ik ook even spieken toen ze gevoerd werden... liiiiiieeef!
Greets, Ivy

PS Paps ging er net even af, dus heb ik het blok schoongemaakt en gelijk een fototje gemaakt. De kleine probeert tussen zijn broertjes te kruipen...

Ankie

Hoi Ivy

Wat een enorm verschil tussen Rafiki en je jongste spruit  ;D.
Ik zie trouwens dat Raafje weer gegroeid is ! Ben benieuwd hoe groot hij gaat worden  ;D.

Groet van mij !!

gonnie

Hoi
OO wat is dat toch super lief , smelt smelt, te gek toch nog 4 jonkies ,gefeliciteerd.
Gonnie

hippysuus

Aggut wat is dat nog klein tegenover de rest. :-*

Wat fijn dat je nu een heel klavertje vier hebt  ;D

Valerie

4 jonkies al! Wat gaat dat hard zeg!
Hier piept het 3de jonkie, dat uit wil komen. :)
Ik heb het voeden ook al mogen zien. :) Liefffffffff