16 juni 2024, 20:26:47

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Ineke

He Ivy, ik heb op t knopje gedrukt ;D Mocht je morgen geen tijd meer hebben om op t forum te komen: goeie reis en veel plezier!

Ivy

Hoi Ineke. Ik geen tijd voor forum? ;D Dan maak ik tijd, want vind tien dagen zonder al zo erg dat ik nu nog de laatste momentjes wel nog gebruik... Ik vlieg morgen pas en ik vraag me af of ik morgen wel of niet op het forum inlog hihi...

My happy couple is nu weer samen door het kamer aan het vliegen. Nicky gaat nog heel af en toe het blok in dat ik steeds denk - nu komt een nieuw eitje, maar er is nooit wat :D.
Makker is weer zijn oude zelf, vandaag hoorde ik hem weer zijn oud deuntje fluiten - hij miste gewoon zijn vriendinnetje lijkt. Ze zijn weer samen ondeugend :).
Ik ben benieuwd of er eitjes liggen als ik terug ben...

Gisteren had ik mijn laatste tentamen en ik heb het gehaald! Ik moet nu nog op 1 cijfer wachten, maar voor de rest heb ik alles afgerond en kan ik eindelijk aan mijn scriptie beginnen. Die had eigenlijk ook al af moeten zijn, maar ik kan hem ook eind augustus inleveren, dus veel genieten van mijn vakantie zit er niet in. Ik heb geen zomerbaantje genomen, zodat ik mijn scriptie af kan maken, anders krijg ik problemen met mijn master opleiding. Daarvoor moet ik namelijk mijn bachelor diploma hebben en die krijg ik pas als mijn scriptie af en voldoende is.

En binnenkort komt Sammy bij ons wonen, ik hoop dat hij een goed vriendje zal zijn voor Joepie die nu weer een beetje zielig is...
Nu nog even genieten van mijn moeder en broers en straks kan ik er weer tegenaan! ;D

Iedereen bedankt voor jullie wensen, ik ben zeker dat ik het daar ontzettend naar mijn zin zal hebben.

Groetjes en tot gauw weer,
Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Riny



Hoy Ivana
Ik wilde me niet omdraaien om op de foto te gaan.
Riny zei dat ik een beetje eigenwijs ben.
Maar ik wordt heel erg mooi, en kan al helemaal alleen eten.
Vergeet je mij niet als je op vakantie bent?
Want anders ga ik gewoon bij Mitchel wonen , Gipsy is toch al mijn vriendje.
:-* :-* van Sammy
[/color][/b]

Ivy

Hoi Sammy.
Wen maar niet teveel aan Gipsy want op 3 juli kom ik je ophalen  :D. Ben je al liever tegen Riny?
Ik ga mijn koffer inpakken nu, wees lief die twee weken!
Kus, Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

Ha Ivy

Ik weet dat je zo de deur uitgaat ,maar hoop toch dat je dit nog even leest !!
Ik vondt het weer erg gezellie gisteren en heb genoten van je valkjes !! Makker is echt een prachtvalk !!

Een hele fijne vakantie en veel plezier bij je moeder !!

Groet van mij !

Ineke

Ivy, ik heb grote bewondering voor je dat je die kooi helemaal alleen hebt opgezet en ook nog zo snel :o Het is n gevaarte :D Ben blij dat Lars en ik dat zaterdagavond samen doen.

Bogucci

Hoi Ivy,

Ik wens je een goede reis en een hele fijne vakantie.

Groetjes,

Ivy

Hoi!
Ben er weer! Ik heb niet zoveel tijd om uitgebreid update te doen, dus alleen: Er zijn alweer vier eitjes!
Ik ga morgen Sammytje ophalen, dus zal ik dinsdag wat meer vertellen.
Liefs,
Ivy





Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

valkje-jacco

Hoi Ivy!

Ik wens je heel veel plezier met Sammy, hij/zij is bijtgraag maar dat zal hij/zij wel afleren ;)
Misschien wil Gipsy wel geaait worden door jouw  :D
Gipsy zal jouw Sammy zeker missen maar als Gipsy weer hier is zit ze/hij op de stok in jouw dagboek mee te kijken!
Heel veel plezier met Sammy en ik blijf/probeer! je dagboek te volgen :)

gr.Mitchell en Jacco :D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Riny

Hoy Mitchell
Gipsy hoeft Sammy morgen nog niet te missen.
Ik heb Ivana afgeraden om met dit warme weer, zo'n lange treinreis te ondernemen met Sammy.
Met deze extreme warmte kun je de valkjes het best zo rustig mogelijk houden, en geen extra stress bezorgen.
Groetjes Riny :D

Ineke

Citaat van: Ivy op  2 juli 2006, 18:41:26
Hoi!
Ben er weer! Ik heb niet zoveel tijd om uitgebreid update te doen, dus alleen: Er zijn alweer vier eitjes!
Ivy

Vier eitjes??? Dan hebben ze zich verveeld ;D
Welkom thuis!

Ankie

Hoi Buuv

Alles goed gegaan in je vakantie ? Lekker geklust?

Jammer dat het niet doorgaat vandaag ....ik was er al een beetje bang voor. Maar het is wel zo verstandig !! Ik hoop voor jou dat het snel wat koeler wordt zodat je Sammy kan gaan halen .
Heb je enig idee wanneer de eitjes uit gaan komen ?
Tegen de tijd dat Zazou en Nala bij jou komen logeren heb je misschien wel kleintjes !! Je zal je in ieder geval niet vervelen ;D.

Groet van je Buuv

Ivy

Hoi!
Ja, ben een beetje teleurgesteld maar ik wil Sammy liever levend dus dan maar wachten :D. Tegen de eind van de week zou het af moeten koelen volgens het weerbericht, dus misschien vrijdag of in het weekend... Ik heb me natuurlijk al erg verheugd, de kooi staat al klaar en alles, maar het is inderdaad niet zo verstandig, gezien er ook nog werkzaamheden op het spoor bezig zijn, wat nog voor een extra vertraging kan zorgen. Straks zitten we drie uur in de trein ofzo, dat doe ik Sammy echt niet aan in deze hitte! Ik ga mijn best doen om mijn vriend te overtuigen om een auto te huren, dat zou ideaal zijn namelijk, volgens anwb maar 1u en 3/4 rijden...
Tweede eitje is op woensdag gelegd dus ik denk dat rond 21 juli komt het eerste baby er uit... als alles goed gaat! Ik heb bij twee eitjes duidelijk adertjes zien lopen, want ik heb ze gisteren geschouwd. Een eitje was een beetje donker en een nog niks - maar ja de laatste was net gelegd op zondag en kan je het nog niet zien. (een na laatste eigenlijk ook niet, dat zal wel dat donker eitje zijn...)
Joepie en Makker waren heel stout voor Gerard - ze stapten niet meer op! Vooral Joepie, arme poepie, waarschijnlijk werd ze veel gepest in die tijd vandaar dat ze niet in de kooi wou want een avondje liet ze zich echt niet pakken, toen gaf Gerard na twee uur op en liet hij haar buiten slapen. 's Ochtends heeft het ook nog even geduurd maar toen moest het wel lukken want Gerard moest werken! Gisteren hebben ze het mij ook laten zien toen ik ze 's avonds op wilde sluiten. Uiteindelijk heb ik Joepie gewoon vast gehouden en zo in de kooi gezet. Makker ging daarna meteen in  ::)...
Ik denk dat ze protesteerden omdat ze zo weinig los mochten... hopelijk gaan ze nu beter luisteren :D.

Hoi Mitchell!
Welkom in ons dagboekje!
Ik heb het al gelezen dan Gipsy en Sammy goede vriendjes waren! Zielig om ze te moeten scheiden, ik hoop dat Sammy met onze Joepie net zo goed bevriend raakt en dat Gipsy en Jacco ook gauw maatjes worden.

Hoi buuv! en alle andere in klussen geïnteresseerde lezers ;D
Vakantie ging goed, ben uitgerust - het klussen was namelijk eerste weekend al klaar! Mijn broers zijn vroege vogels en hebben zaterdag ochtend al om 6 uur het plafond gewit! Daarna meteen de muren geschilderd en het tweede laag was ook al om twee uur droog! Met temperaturen van 32 graden droogt het hartstikke snel, dus konden we meteen na het schoonmaken aan de vloer beginnen. 's Avonds lag de laminaat al... Zondag de kamer opnieuw ingericht en de hele week heb ik lekker zitten niksen haha. Het was natuurlijk allemaal heerlijk, ik heb mijn familie weer gezien en mijn neef had net een baby - kleine meisje, echt lief!
En ja, tegen de tijd dat jullie met vakantie gaan heb ik hier hopelijk een paar babytjes! Dan mag je jouwe gelijk meenemen als je terug komt haha... nou ja, bijna.

Zo, nu nog bijlezen wat ik in die 10 dagen allemaal gemist heb :D...

Groetjes!!! Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Agnes

Hoi Ivy,

Wat leuk al 4 eitjes: Spannend!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Ook 4 eitjes!!!  :)
Jammer dat je sammy nog even moet missen!
Ik moet komend weekend weer verhuizen (vogels). Ricky en Peppie moeten nog opgehaald worden. Han z'n ouders gaan dan 3 weken met vakantie. Jammer dat de volière nog niet af is, maar ik hoop dat Han de hulp van onze buurman aanneemt, dan is die iig sneller klaar. Ik heb geen flauw idee waar ik de vogels hier laat. Niet bij Valko en Daffy, want dan stoort het. Maar ik kan toch geen gewone kooitje onder het afdak in de tuin laten staan? Potverrrr, ik moet hier echt een man aan het werk krijgen.  :P  ;D
Han gaat dinsdag zijn boot (hij heeft een speedboot) ophalen en wil eerst daar mee aan het werk.  >:( ::) (er moet een mislamp achter op en hij moet naar de keuring).  :-X :-\