16 mei 2025, 05:02:28

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

hippysuus

Ooh is dat het donkere baby valkje wat ik heb gezien? Jeetje die is heel anders geworden hoor maar wel heel erg mooi!

Riny

Hallo Ivy
wat ben je stil?
Je bent toch niet stiekum op vakantie gegaan zonder afscheid te nemen?
Ik ben benieuwd hoe het met je beestenboel gaat.
Groetjes Riny  :-*

Ivy

Hoi lieve allemaal.
Ik ben niet stiekum met vakantie (was het maar zo :P), ik zit in de tentamenperiode dus ben nu eventjes niet zo veel op het forum, alleen een snelle check af en toe :D.

Met birdies gaat het uitstekend (al zeg ik het zelf ;D), ze hebben woensdag hun nieuwe paleis gekregen, het was even klussen voor ik de voliere in elkaar had, donderdag ingericht en wat trosgierst ingehangen om ze d'r in te lokken (het werkte) en gisteren heb ik ze verhuisd. Nicky zat in het blok en die blijft ook zitten als ik het blok afhaal ::) maffie, dus heb ik haar met het blok en al opgehangen aan de nieuwe kooi. Ik was even bang dat Makker het niet kan vinden, maar vanochtend zat hij d'r op, dus dat gaat ook goed.
Alleen Joepie vindt het blok ook erg interessant dus ze gaat af en toe spieken en dan komt er een boos vogeltje uit haha.
Ze broeden nog steeds heel trouw, ik ben benieuwd of ze deze week wel stoppen of niet...

Ik ben heel tevreden met de kooi, ik zal binnenkort wat foto's plaatsen (vandaag nog een tentamen en dan pas volgende week, dus heb ik vanmiddag wat tijd...).

Sammy is echt een plaatje geworden, Riny, dat kuifje is schitterend en als dat geen liefde op het eerste gezicht wordt met onze minikuifje Joepie dan weet ik het ook niet... ;D
Ik weet niet of ik me meer verheug op een weekje bij mijn moeder of op mijn terugkomst naar Nederland, want dan kom ik hem meteen ophalen! Tot die tijd stuur ik hem veel kusjes over de lucht, ik hoop dat een paar het ook helemaal naar Limburg redden :D :-* :-* :-*

Veel liefs,
Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Riny

Hoy Ivana
Riny zegt dat ik een eigenwijs valkje ben, maar dat moet je niet geloven hoor.
Hoe kan zij dat nu weten?
Ik ben vanmiddag  afgesproeid met heerlijk lauw water.
En dan wil ik lekker opdrogen in de zon, en dan komt zij er weer aan met haar fototoestel.
En alle kusjes vlogen recht op mijn snaveltje.
Ik stuur heel veel valkenkusjes terug naar jou.
Groetjes Sammy :-* :-* :-* :-* :-*

Ivy

Lieve Sammy!
Je hebt dus lekker gedouched vandaag? Leuk hoor, nu ben je een lief schoon vogeltje!
Ik hoop dat je al goed eet, want precies over drie weekjes wil ik je komen halen! En dan mag je hierin komen wonen:

En dit zal je beste vriendinnetje zijn (hoop ik)

Joepie, ze is een snoepkont en houdt van trosgierst. Lus jij die ook?
En dit is Nicky. Ze zit nu eivoer te eten.

We verheugen ons al allemaal op je komst!
Nog meer kusjes!
Ivy

hippysuus

Hoi Ivy,

Ik zie dat je de nieuwe kooi al hebt staan, een waar paradijsje. Ziet er erg mooi uit!

Heel veel succes met al je tentamens, ik zal voor je duimen!!

Liefs,
Suus

Riny

Hoy Ivy
Leuke foto's heb je geplaatst , maar ik mis mijn dikke vriend Makker.
Of was die soms met zijn vaderlijke plichten bezig?
Je hebt een prachtige kooi gekocht.
Als jij graag hebt dat Sammy en Nicky een ''koppeltje ''
gaan vormen zet je ze toch een tijdje samen in een kooi.
Veel succes met studeren.
Laat je me nog weten wanneer ik extra moet duimen voor je?
Liefs Riny :-*

Ivy

Hoi Riny.
Volgende week maandag en dinsdag heb ik de laatste twee tentamens, dan mag je duimen :D

Waar is Makker?

Gisteren waren ze heel eventjes allebei er uit en Makker wou alweer ... dus ik denk dat ze 1 van deze dagen van de eitjes af gaan.
Ik denk dat als Sammy een beetje tam is, zal ik Joepie elke dag even mee nemen naar boven - dan kan zij alvast aan hem wennen. Hopelijk gaat het goed en dan laat ik ze ook een paar dagen beide boven - het is een goede tip van jou, daar heb ik niet eens aan gedacht... Ik zou toch heel graag willen dat Nicky en Makker dan een nestje hebben en dat geeft ze ook meer rust.
Maar ik plan hier alles vooraf en straks legt Nicky geen eitjes meer :D

Jouw dikke vriend Makker doet het heel goed in de fotowedstrijd :D...
Hij blijft wel naar doen tegen Joepie, ik hoop dat het over gaat als hij niet meer broeds is, maar ik ben bang van niet - want het maakt niet uit waar die dan is, als Joepie ernaast komt dan gaat ie happen, dus het is niet alleen in de buurt van de kooi/eitjes.

Straks zal ik je bombarderen met foto's maar nu is hij overdag nog steeds heel weinig te zien en als wel dan heb ik de camera niet in de buurt... en 's avonds zijn de foto's nooit zo mooi. Hij is wel chipsverslaafd want hij hoort het zakje rommelen en hij komt al aan! We durven bijna geen chips meer te eten ;D.

Tot gauw!
Ivy

Riny

Citaat van: Ivy op 13 juni 2006, 10:27:49
Hij is wel chipsverslaafd want hij hoort het zakje rommelen en hij komt al aan! We durven bijna geen chips meer te eten ;D.

Goed zo Makker.
Ik heb wel eens iemand ??? ??? horen zeggen dat ze af moest vallen.
Mijn Makkertje is dus multifunctioneel en help daarbij.
Maar die chipsverslaving zal dan nog wel een overblijfsel zijn, uit zijn ''studententijd''
En misschien was het toch beter geweest, om  eerst een huiskamervalkje van hem te maken, voor je hem bij je dames plaatste.
Liefs Riny :-*

Ivy

Hoi Riny.
Straks herken je me niet meer! Maar zal niet alleen aan geen chips eten liggen :D

Makker heeft je gehoord en kwam even uit zodat ik een paar foto's voor je kon maken:

Hier zat Joepie ook bij, maar ze besloot om op te stijgen. Best grappig effect :D

Zo, ik ga maar weer aan het werk!
:-* Ivy

hippysuus

Ja vort jij....aan het werk ;D

Maar wel leuke foto's en als ik het zo zie...ik krijg lekker mijn eigen Makkertje :-* of makkerinetje..makkeresje. ??? uhm..MUPKE  ;D ;D

En wanneer krijg ik eens foto's van de valkenbabynepperddingessen? ;)

Bogucci

Hoi Ivy,

Prachtige kooi.
Nog even en dan is jouw kwartet compleet :-)

Succes met de tentamens.

Groetjes,

Ineke

Ivy, wat n superdeluxe kooi! Ik zie dat je die hamstertreden als opstapje gebruikt, goed idee! Heel gezellig, die villa.

Ineke

Hoe heb je eigenlijk die takken vastgemaakt? Gewoon met touw? Wat zijn t voor takken?