13 juli 2025, 14:29:31

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Ivy,

je kunt ook meteen drie namen nemen (voor je toekomstige jongen ook) San, Fran en Cisco  ;D ;D ;D

Groetjes Gerda

Riny

Hoy Ivana
Laat Gerard het maar niet lezen.
Groetjes Riny :-*

Ivy

22 november 2005, 17:58:56 #347 Last Edit: 22 november 2005, 18:20:17 by Ivy
Ja, Gerda, is leuk! En als iemand bij mij op visite wil, moeten ze verplicht 'flowers in their hair' dragen!!!

Hoi Riny! Lijkt me een goed plan om dit niet aan Gerard laten zien... in ieder geval totdat kleine Americaantje veilig thuis is... ;D Krijg je trouwens ook kleine cinnamon mannetjes?

Ik heb een paar badderfoto's gemaakt, hier zijn ze!

Joepie: He, he eindelijk mag IK eerst...

Nicky: Hey, ik wil ook, schiet op!

Joepie: Oke, oke! (fluisterend)muts...

Maar ik hou je wel in de gaten!

Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

bobbie

Hoi Ivana,

Handig opgehangen dat badje aan de buitenkant. Kan ik ook wel doen. In de kooi gaan ze niet in dit badje (precies dezelfde), misschien wel als ze aan het freewheelen zijn.

Leuke foto's. :D

Groetjes, Nel :)

Riny

Hoy Ivana
Als jij je Americaantje op komt halen krijg je van mij een reserve badje mee.
Je hebt dan ook 2 badjes nodig voor allebei de echtparen een.
Groetjes Riny :D :D

Ankie

Hoi Ivy

Wat moet ik in mijn haar doen ? ;D
Nog een voorkeur ? Kleur , soort , geur ? Je zegt het maar hoor , ik pas me wel aan ! ;).

Leuke foto's ...nog even en ik kan ze in het echt bewonderen ...en ze zijn nog schoon ook !

Groet van Ankie

Ivy

Hoi Nel.
Bij mij gingen ze vroeger ook zelden in toen het badje binnen de kooi hing... Maar nu dat ik het buiten ophang (heb de kooi anders ingericht en het paste nergens meer...) gaan ze altijd in! Zelfs Joepie en die ging echt nooit in. Zoals Feld zei, 's ochtends zoeken ze een badderplek - het is gewoon waar, ik hang het meteen 's ochtends op (ze mogen elke ochtend los voordat ik wegga) en ze gaan ook heel snel in...

Hoi Riny.
Wat een lieve aanbod! hihi... Ik heb nog een soortgelijke badje, maar aan die moet ik eerst even klussen - Gerard heeft me geleerd om met een schroef/boormachine te werken, dus ik maak voortaan allerlei dingen met wilgentakken, vind ik een hele leuke bezigheid... Ik ga binnenkort ook kijken of ik dat badje nog kan aanpassen, want de dames moeten allebei tegelijk in en dan wordt er aan de staarten getrokken enz.

Hoi Ankie.
Jij boft, want het gaat me echt niet lukken om voor vrijdag San, Fran en Cisco aan te schaffen!!! Dus je mag nog zonder bloemen... maar je moet beloven dat je je witte stofcheckhandschoenen thuis laat :P

Groetjes, Ivy

Valerie

HAHAHA, witte stofcheck...  ;D
Leuke foto's weer.
Ivy, speciaal voor jou. Klik maar op de foto. ;)

~Natas~

Hai Ivana en de valkjes,

Zo zo ik loop achter met de verhaal.
Maar zoals ik het goed heb begrepen komt er een 3e valkje aan, of heb ik het verkeert  :(

Maar leuke badderfoto's weer hoor.
Joepie van mij moet er ff niks meer van hebben, hij gaat het liefst badden onder de keukenkraan  :P

Valkengroet,

Natas, Joepie en zondag Jesse

Kirsten

Hoi Ivana,.

Wat een leuke badderfoto's. Ik ga eens kijken of ze hier ook enthousiaster worden als ik het badje aan de buitenkant hang :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi Ivana

Morgen is het dan zover !!!!!
Mag ik eindelijk je valkjes ontmoeten. :D ;D.

Ik ga zo naar de stad en naar de bios! Morgenochtend nog 2
adresjes afwerken en dan spirng ik op de fiets en kom ik naar je toe !!!
Gezellig ! :D
TOT MORGEN !!!!
Je Buuv

Riny

Hoy Ivana
Ik heb stiekem op het hoekje van de straat Ankie op staan wachten ,maar ik kan haar echt niet bijhouden.
Jammer jammer.
Ik wens jullie een fijne middag!
groetjes Riny :-*

Ivy

30 november 2005, 21:58:09 #357 Last Edit: 1 december 2005, 00:20:29 by Ivy
Hoi!
Van de week gingen Nicky en Joepie weer aan de ontdekkingstocht in de boekenkast...

Hee, Joepie, wat is dat voor een boek, daar helemaal achter...

Het is weer een Harry Potter boek...

I'm so cute!!! :-*

Hoi Riny.
Jammer dat je Ankie niet bij kon houden, dan zou je ons kunnen komen helpen om gebak op te eten... Niet getreurd, ik kom wel in de zomer, en dan bak ik speciaal voor jou een lekkere appeltaart volgens een recept van mijn moeder. Die heb ik in Nederland nog nergens gezien. Word je daar ietsje vrolijker van? :D

Hoi Ankie.
Ik verheug me er op! Ik hoop dat je niet teleurgesteld zal zijn, maar bossche bollen waren op :'( dus heb ik nu moorkoppen moeten halen... voor mij geen verschil - lekkere vulling en heel veel chocola! Ik ga zondag naar Harry Potter, dus niks verklappen!
Ik ben benieuwd of jij het wel in 1 keer kan vinden... :P

Hoi Kirsten!
En is het gelukt? Ze zitten nu zeker te vechten wie d'r eerst in mag... ? Deze week waren dames niet zo enthousiast om te gaan badderen, hopelijk willen ze morgen ochtend wel, anders moet Ankie ze zo vies zien...

Hoi Natas.
Inderdaad, we zijn in verwachting haha van derde valkje. Ik ga hem in de zomer bij Riny halen en ik verheug me nu al op! Ik weet helemaal hoe jij je voelt dat de aankomst van Jesse moest uitgesteld worden... Nicky en Joepie zijn vreselijk bang van de kraan, maar gelukkig houden ze van douchen, sproeien en badderen, dus ik vind het niet zo erg...

Hoi Val,
je filmpje was leuk! Die van mij gebruiken hun pootjes niet zo vaak om mee te eten... nou ja, alleen een grotere stukje brood, maar dat valt na een paar minuten uit hun pootje...

Laatste paar dagen zijn dames erg onvriendelijk tegen elkaar, vooral Nicky. Misschien winterdepressie ;D ;D
Joepie d'r snaveltje is weer heel en zonder korstjes - een wonder! Hopen dat het zo blijft...
Groetjes weer!!! Ivy, Nicky en Joepie

Kirsten

Hoi Ivy,

Nee sorry, nog niet gelukt,. ze zaten een beetje gek te kijken, maar erin gaan ho maar!,.
Veel plezier vandaag met Ankie :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi Ivana

Bossche Bollen . Moorkoppen ,ik vindt alles best hoor, dus geen probleem!
Ik heb me goed voorbereid en ga zo op pad , dus ik heb de tijd ! ;D.
Oke , ik zie je zo!!!! O ,mijn fototoestel nog even inpakken ;D :D.
Dooeeiii !!!!

Groet van Ankie