17 juli 2025, 15:10:57

virus!?!?

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 5 maart 2005, 14:14:33

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Jaimy,

Wat goed dat je helemaal naar Feld gereden bent maar ik denk dat dit de redding van je valkjes wel eens kan zijn want een gewone dierenarts kan je nooit zo goed helpen als Feld hoor.
En hij zal je zeker geen poot uitdraaien hij is heel erg begaan met het wel en wee van de dieren.
Ik hoop dat ze snel op zullen knappen nu ze de juiste medicijnen hebben.

Groetjes, Paul

Valerie

Heel goed dat je naar Feld gegaan bent! Ik hoop dat je er op tijd bij bent en dat je geen valkje verliest. Dat ze maar snel beter worden! Veel sterkte!!!

Valerie :-*

Lique

Hoi Jaimy,

Super, dat je naar Feld toe bent gegaan.
Heeft hij ook gezegd, dat hij dacht aan de papegaaienziekte?
Hopelijk ben je op tijd, en zal het allemaal goedkomen, zonder dat er valkjes overlijden.

groetjes Lique

bobbie

Hallo Jamy,

Fijn dat je zo goed geholpen bent door Feld. Doet je goed, toch?

Heel veel sterkte met alles. Ik ga keihard duimen dat de medicijnen voor al je birdies aanslaan.

Sterkte, Nel

margreet

hallo Jaimy,

Complimenten hoe je dit aanpakt, niets is teveel voor je valkjes. Gun je van harte dat het allemaal goed afloopt.
Hoe gaat het met je jonge valkjes?, vallen deze buiten de gevarenzone. Hoop gauw op goede berichten.

groetjes Margreet

Lique

Hoi Jaimy,

Hoe is het nu met je valkjes? Zie je verbetering of verslechtering?

groetjes Lique

Jaimy_en_Viggo

Hey Iedereen,

Nou..dag 1  met de medicijnen..Nigel en Nica gaan heel slecht..Ze zitten vaak op de grond en zien er slecht uit..vooral Nigel..broodmager..onder de poep..ik heb haar net schoongemaakt..wat dons veren rond haar kontje weggehaald en babylotion er op gesmeerd tegen het plakken en irriteren..

Charlie gaat beter..zit niet meer gepoft en wordt actiever. Aylon, Nyko, Nakeo, Nigel en Nica zitten het er ziekst bij.  :'(

We zijn nu bezig alle hokken aan het schoonmaken..reinigen en de drink en eetbakjes aan het uitkoken. En dan weer opnieuw de medicijnen mengen en geven.

1ste dag nog geen vooruit gaan dus..maar we houden moed..morgen de uitslag van de kweek van nigel haar uitwerpselen die Feld heeft afgenomen..

Ik hou jullie op de hoogte.

Dikke kus van Jaimy en haar Engeltjes.  :-*

Jaimy_en_Viggo

Citaat van: Lique op  6 maart 2005, 17:09:31
Hoi Jaimy,

Super, dat je naar Feld toe bent gegaan.
Heeft hij ook gezegd, dat hij dacht aan de papegaaienziekte?

ja hij zei al aan de telefoon dat het papegaaien ziekte kon zijn. Hij schrok van nigel..dat ze al zo slecht was.. :'( ik ook..hij legte haar op der rug..en toen kon je pas zien hoe dun ze was...vreselijk..ik hoop ook dat al mijn engeltjes sterk genoeg zijn om zich er doorheen te slepen..ik probeer ze zo goed mogelijk te helpen..

its-me

hoi jaimy, ik heb er even geen woorden voor. Ik hoop dat je valkjes snel beter mogen worden.
heel veel sterkte

groetjes its-me

Paul

Hoi Jaimy,

Als er uit de kweek niks komt kan je er vanuit gaan dat het papagaaienziekte is :-(
Ze zullen ook niet meteen opknappen maar het zal vaak niet veel erger meer worden als ze eenmaal antibiotica krijgen.
Het schoonmaken van de kooien is heel goed om dat nu regelmatig te doen en desnoods kan je ook dettol of een ander ontsmettingsmiddel gebruiken.
Hoe is het nu met de kleintjes want die zijn natuurlijk het kwetsbaarste :-(
openlijk knappen ze allemaal snel weer op nu en ben je er weer helemaal vanaf van die rotziekte.
Heel veel sterkte in elk geval.

Groetjes, Paul

Riny

Hoy Jaimy
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat er vlug verbetering optreedt.
Groetjes Riny :D :D :D

Mandy

Amai Jaimy wat een ellende zeg. :o
Dat klinkt en ziet er inderdaad niet goed uit en komt mij helaas ook bekend voor met de 2 keren dat hier de papegaaienziekte was... :-\
Ik hoop ontzettend dat de medicijnen op tijd aan zullen slaan en ze op zullen knappen, sterkte meis.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anita1

:-\ i.wat naar om dit te lezen weer.ik wil je ook alle sterkte wensen met je lieffies.hopelijk knappen ze snel weer op.maar dat zal zeker nog even tijd kosten.ik hoop echt dat die kleintjes het halen.dikke knuff anita

Jaimy_en_Viggo

Hey Iedereen,

Net klaar met de hokken grondig schoon te maken..pufff..bakjes uitgekookt..bakjes krom..lekker slim weer..gelukkig hebben we spullen op voorraad..

Nica lijkt zich beter te voelen :D:D Lekker gegeten met zijn alle  en Aylon en Nica hebben zitten knuffelen..Nica heeft nu alleen ook plak poep..maar dat hij al wat actiefer is doet me goed..(niet meteen een gat in de lucht spingen natuurlijk)

Morgen de uitslag..zo spannend..ik hou jullie op de hoogte..en harstikke bedankt voor jullie steun..super lief van jullie allemaal..doet me zeker goed!!

Dikke kus..Jaimy en haar engeltjes

Valerie

Hoi Jaimy,

Ik ga voor jou een kaarsje aansteken, want ik vind dit zo erg en moeilijk voor je. Jouw valkjes moeten er allemaal doorkomen. Je zorgt er zo goed voor en ik denk wel dat je er net op tijd bij bent geweest.
Je kan hier op het forum zo veel nuttige info halen. Ik zal zeker voor je duimen!
Knuf,
Valerie