6 mei 2025, 17:18:38

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Mariska

Citaat van: Gerda op 21 november 2005, 12:39:29
Hoi Rianne,

Zo zag hij er ongeveer uit.

Dat is toch niet normaal!!!

En moet je hier eens kijken: http://people.zeelandnet.nl/ptsmr/
en dan klikken op Feather duster!!!!!

Bizar!!!

G

Dat vind ik echt zielig :-\
Zo zijn ze van oorsprong niet en ik vind dat je ze ook niet zo mag kweken. Daar is niets natuurlijks meer aan!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Ze lijken meer op Billie Turf als op grasparkieten.
Groetjes Riny :'( :'(

Mariska

Precies Riny,

Ik word er naar van!

:'( :'( :'(

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

Ik vind het belachelijk om in zulke extremen te gaan kweken. Alleen maar omdat mensen het grappig of mooi vinden.
Je doet het dier er zeker geen plezier mee en dat is nog zacht uitgedrukt.

Zie hier de feather duster:

Vreselijk!!!!

G

Riny

Hallo allemaal
Als ik zoiets in mijn vogelkooi vond rende ik me rot om bij de DA te komen.
Vreselijk!!
Groetjes Riny :'( :'(

Mariska

Echt verschrikkelijk :'( :'( :'(

Ik betwijfel of hij nog wel goed kan zien :'(

Rianne

Zo zijn er nu ook duivensoorten met bevederde poten, de veren slepen helemaal over de grond, en de staart staat helemaal omhoog als een pauw, en helt naar voren. En ook een duivensoort met een megakrop, de kop ligt helemaal op de rug zowat. Ik vind het ook niet gewoon.

Ankie

Hoi ,

Ben ik even blij dat ik normale grasjes heb !!!
Dit is echt diep triest en zou verboden moeten worden !

Ik hoop dat je koppeltje snel wat minder bang is...gaat je vast en zeker wel lukken.

Zazou zit s'avonds ook wel eens te schreeuwen ,deed hij vroeger nooit ! Ik dim het licht dan een beetje in de hoop dat hij wat stiller wordt . Soms werkt het en soms werkt het niet !

Groet van Ankie

valkchico

hallo rianne,

Wat heb jij voor een vreemde verschijningen in je dagboek staan????Hoezo er lopen vreemde mensen rond die van hele vreemde dingen houden.

maar goed met je valkjes gaat het aardig al wil het koppel geen koppel worden Hoe lang kan het duren eer ze elkaar leuk gaan vinden (ik heb geen idee hoe dat werkt).
Dat schreeuwen gebeurt hier maar een enkele keer en dan maar kort het lijkt me ook wel vervelend als het lang duurt.

veel sterkte 'savonds en hoop dat het snel weer over gaat (vooral voor je vriend)

gr Esther

Roosje

Citaat van: Gerda op 21 november 2005, 13:00:56
Ik vind het belachelijk om in zulke extremen te gaan kweken. Alleen maar omdat mensen het grappig of mooi vinden.
Je doet het dier er zeker geen plezier mee en dat is nog zacht uitgedrukt.

Zie hier de feather duster:

Vreselijk!!!!

G

Ik dacht eerst dat de foto bewerkt was, maar heb er nog meer gezien. Wat zielig! Ik vind er maar niks aan, zoals iedereen hier gelukkig :)

Rianne

Ik kom net mijn bed weer uit rollen, werd vanmorgen wakker en voelde me niet bepaald happy. Hoofdpijn, verkouden, zwak, warm/koud. Nu gaat het wel weer heb alleen nog een beetje hoofdpijn. :-\

Echt heel zielig he, die grasjes? Ik zou ze zelf nooit zo kopen.

valkje-jacco

hoi Rianne, ook al ziek? :-X het heerst blijkbaar!! ::)

ohh die grasjes, doen ze dat voor het kweken of zo?
da ziet er tog niet uit en het lijkt me zielig :-\

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Riny

Hoy Rianne
Vanmorgen dacht ik ook al waar is Rianne??
Ik mistte je op de normale tijd dat ik mijn berichtjes nakeek.
Hier zijn ook veel mensen ziek.
Zorg maar goed voor je zelf.
Groetjes en beterschap.Riny :D

bobbie

Citaat van: Rianne op 22 november 2005, 15:23:33
Ik kom net mijn bed weer uit rollen, werd vanmorgen wakker en voelde me niet bepaald happy. Hoofdpijn, verkouden, zwak, warm/koud. Nu gaat het wel weer heb alleen nog een beetje hoofdpijn. :-\

Hoi Rianne,

Beterschap. Ik heb precies hetzelfde alleen daarbij nog keelpijn. De keelpijn wordt minder gelukkig.
We hebben elkaar zeker besmet via het toetsenbord ;).

groetjes, Nel :)

Gerda

Hoi Rianne,

Beterschap!!!

Groetjes Gerda