6 mei 2025, 03:11:37

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Rianne

Toen hij nog boven stond, vloog hij volgens mij niet zo vaak, hij bleef liever bij mij zitten. En als hij vloog, had hij veel minder ruimte. Nu staat hij beneden en gaan ze graag op de kast zitten. Hij heeft toen altijd al onwijs moeten fladderen om hoogte te maken maar sinds hij wat veren kwijt is, is het helemaal erg.

Kirsten

Hoi Rianne,

Ik merk hier ook vaak dat als ze aardig wat pennen door de rui missen ook minder zin hebben in vliegen.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Rianne,

Dat slechte vliegen heb ik met Dipsy. Dipsy heeft altijd al slechte veren gehad. Ze breken snel en ook zijn staartveren verliest ie snel.

Toch geef ik alle vogels pellets. Dipsy dus ook. Daar zit alles in wat ze nodig hebben dus ik verbaas me erover dat de conditie van zijn veren zo blijft. Toevallig dacht ik vandaaag voor het eerst: he jongen, je krijgt wat betere veren dan voorheen.

Dipsy is toch al een jaar, dat heeft dan aardig lang geduurd.

Met Tinco komt het ook vast goed. Misschien vliegt ie ook ineens vloeiend en snel. Hij moet wel opbouwen qua conditie, dat kost ook tijd.

Groetjes, Nel :)

Christine

Ik kwam dit ergens tegen en dacht direct aan jou!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Zo ziet mijne er precies uit Christine!

En helaas mogen katten niet meedoen met de foto wedstrijd. Onder het thema 'gapen' had Boily het niet slecht gedaan:

Rianne

Citaat van: Kirsten op  3 november 2005, 18:58:12
Hoi Rianne,

Ik merk hier ook vaak dat als ze aardig wat pennen door de rui missen ook minder zin hebben in vliegen.

Groetjes
Kirsten

Ik hoop maar dat Tinco er gauw doorheen is, hij mist er echt een hoop!

Citaat van: bobbie op  3 november 2005, 19:16:34
Hoi Rianne,

Dat slechte vliegen heb ik met Dipsy. Dipsy heeft altijd al slechte veren gehad. Ze breken snel en ook zijn staartveren verliest ie snel.

Toch geef ik alle vogels pellets. Dipsy dus ook. Daar zit alles in wat ze nodig hebben dus ik verbaas me erover dat de conditie van zijn veren zo blijft. Toevallig dacht ik vandaaag voor het eerst: he jongen, je krijgt wat betere veren dan voorheen.

Dipsy is toch al een jaar, dat heeft dan aardig lang geduurd.

Met Tinco komt het ook vast goed. Misschien vliegt ie ook ineens vloeiend en snel. Hij moet wel opbouwen qua conditie, dat kost ook tijd.

Groetjes, Nel :)

Ja hij heeft een flinke klap gehad toen hij klein was.
En Dipsy is toch een witmasker? Ik dacht dat het breken van de veren kwam omdat Tinco een albino is.

Rianne

Het moet hier niet gekker worden! Diego doet nu het fluitje van Linda's valkje na! Ik dacht eerst 'ik zie z'n snavel niet bewegen' maar toen zag ik dat het Diego was! :o

Mariska

Hoi Rianne,

Grappig is dat he?!
Dan sta je echt gek te kijken.
Ik hoorde van de week Kaily brabbelen en zag toen dat haar snavel niet bewoog. Het bleek Snowy te zijn ;D

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Ik heb hier nu dus Tiara die Tinco nadoet, en Diego die het valkje van Lin nadoet. ::)

Gerda

Hoi Rianne,

Het was erg gezellig gisteren!!!

Hier nog een aandenken:

Groetjes Gerda

Kirsten

Leuke foto Gerda, Ik heb ook erg genoten en merk dat iedereen er op het forum nog vol van is.
hahah ik merk ook dat iedereen elkaar na doet,. Best handig hoor, want dan hoef je er één maar iets te leren :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

~Natas~

Hoi Rianne,

Leuk om je te gezien te hebben.
Je bent volgens mij een zeer leuke vlotte meid, en das was wel te zien ook.
Jammer dat ik niet veel met je gepraat te hebben, maar met die rondleiding kwamen we wel wat dichter bij elkaar.
Al moet ik zeggen dat ik die rondleiding van die man erg SAAI vond, maar volgens mij hadden wij weer de verkeerde.
Maar dat had je wel in de gaten............dat ik daarom zo moest lachen.

Hier een foto van jou met je mams:

Groetjes,

Natas

Rianne

Nou die man hahaha.... ik heb wel gelachen hoor, we snapten elkaar heel goed!
Ik zit zo te zien volop te genieten van het gebakje haha ;D

Citaat van: Gerda op  6 november 2005, 14:31:31
Hoi Rianne,

Het was erg gezellig gisteren!!!

Hier nog een aandenken:

Groetjes Gerda

:o Ik mag wel eens onder de zonnebank!

Rianne

Citaat van: Kirsten op  6 november 2005, 14:42:15
Leuke foto Gerda, Ik heb ook erg genoten en merk dat iedereen er op het forum nog vol van is.
hahah ik merk ook dat iedereen elkaar na doet,. Best handig hoor, want dan hoef je er één maar iets te leren :D

Groetjes
Kirsten

Ik kan ze zo wel gaan opleiden tot fulltime auto alarm, zo klinkt het hier! ;)

Caroline

Hoi Rianne,

Jij ook bedankt voor de lieve woorden.

Jij bent één van de weinige hier op het forum die ik al live had gezien, was Lin trouwens niet mee gisteren??

Leuke foto's van jij en je moeder.

Heeft Lin haar valkje nog geen naam??

Groetjes en nogmaals bedankt ook namens:

Binky, himself!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.