6 mei 2025, 03:55:30

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Rianne,

Even iets heel anders, jij weet meestal wel raad.  ;)

Ik wilde graag de titel van mijn Topic, het onderwerp, veranderen, nu er waarschijnlijk een nieuw valkje bij gaat komen. Ik heb overal gezocht en overal gekeken, en zelfs geprobeerd, maar het lukt me niet. En ik heb gezien dat jij hem vorige wek nog hebt veranderd, na de komst van naamloos, Diego en Nevada.

HELP!!                   HELP!!                             HELP!!                          HELP!!

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hoi,

dan moet je het allereerste bericht in je dagboek veranderen, door op de verander knop te drukken. Dan kun je de titel aanpassen. :)

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

bobbie

Hoi Rianne,

Hier liep ik een aardig stuk achter. Ik heb genoten van alle foto's. En wat een poepie is Ayko toch he. Had hem nou toch maar bij mij afgezet  ;)

Die geelwang word ik helemaal stil van, wat een apart valkje. Heel mooi.

Wanneer weer nieuwe foto's?  ;)

groetjes, Nel :)

Caroline

Citaat van: Rianne op 29 oktober 2005, 11:06:59
En nu je handtekening nog! ;)

Daarmee wacht ik tot ze er is hoor.  ;) In mijn onderwerp staat ook nog "misschien".

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Citaat van: bobbie op 29 oktober 2005, 11:52:55
Hoi Rianne,

Hier liep ik een aardig stuk achter. Ik heb genoten van alle foto's. En wat een poepie is Ayko toch he. Had hem nou toch maar bij mij afgezet ;)

Die geelwang word ik helemaal stil van, wat een apart valkje. Heel mooi.

Wanneer weer nieuwe foto's? ;)

groetjes, Nel :)

Als mijn computer weer stuk is ;)

Ik zal volgende week wel weer even kijken. Ik ben gisteren begonnen met de medicijnen voor... euh, het naamloze valkje. Dat moet ik minimaal 10 dagen geven en als het dan over is kan ik stoppen en anders nog even geven. Dan gaan de geelwangen in die kooi en zij met Linda's valkje in de andere kooi. En dan komen er weer foto's want ze zijn nu erg onrustig en ik wil ze niet steeds opjagen.

Caroline

Het wordt echt tijd dat je een naam gaat verzinnen hoor.
Ze is zo'n bijzonder valkje en dan steeds maar "naamloos valkje" genoemd te worden, past niet bij haar.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Ik heb gezocht op babynames.com naar een naam met de betekenis 'oog' omdat ze zo met haar oogje zit. Toen kwam ik bij een paar namen waarvan ik NAYANA toch wel leuk vind. Het is Hindi (is dat Hindoestaans?) voor 'oog'. Dus het valkje heet Nayana.

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi Rianne

nou ben ook weer effen aan het bij lezen bij jou , een prachtige naam, Nayana klinkt ook zo mooi als je het uitspreekt, en wat zijn jou valkjes toch mooi .
Groetjes Gonnie

Rianne

Dank je wel Gonnie. Het lijkt erop dat ik ook mutaties aan het sparen ben, albino, cinnamon, witmasker, wildkleur, bont, gepareld, geelwang... ;D

Petra en Cheeky

Afgekort Naya? Of ga je het voluit leren? Je lijst met namen wordt steeds groter he?! Wel leuk hoor, in zo'n korte tijd van een zielige Tinco naar een vrolijk zestal!

Groetjes,
Peet

valkchico

hallo Rianne,

mooi naam en leuke betekenis!

Je hebt allemaal verschillende mutaties toch? Is wel heel leuk om te zien en maakt het kweken ook spannend ;).
Hoewel ik begrepen heb dat jullie al aardig kunnen berekenen wat voor jongen eruit bepaalde ouders gaan komen.

Dus als het een beetje mee zit dan is het over 2 weken over en kunnen de koppels gevormd worden?
En gaan jullie dan samen een dagboek openen ?

gr Esther

Rianne

Ik denk dat dat volgend jaar pas wordt, als er daadwerkelijk jongen zijn. En als we een website hebben.
Het jongen berekenen doen we met behulp van de mutatie calculator die op deze site staat ;)

nayana gaat later de voliere in Petra, dus als het beestje een naam heeft is het goed. :)