6 mei 2025, 05:16:47

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Rianne,

Wat een prachtige foto's. Je hebt een hele mooie groep al zo bij elkaar.
Weet je de ouders van Ayko?,. dan weet je wellicht ook wat meer over het geslacht. Als je erg twijfelt kan je altijd nog een test doen.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Ha Rianne,

Fijn dat je er weer bent! Prachtige foto's van je valkjes! Ik vind persoonlijk Tiaira echt een supermooi valkje qua tekening en kleur!

Tja... nu wordt het toch wel tijd voor een naam voor je nieuwe valkje hoor! Ik roep nog maar even iets (op een 0 eindigend?) Mano, Jojo, Kaylo..... eh.....

Groetjes,
Peet

valkchico

hallo rianne,

mooie foto's zijn het weer ze komen er allemaal zo mooi op uit .
En smelt nu hoop ik dat Nuvola net zo mooi word als Tinco.
(ze is al wel mooi maar nog heel iel)
Het is al net een echte kwekerij zo met al die koppeltjes ;).of o ja je bent al een echte kwekerij ;D.

kom steeds weer even kijken of naamloos al een naam heeft
appelido is familienaam in spaans
of naam in papiamento=nòmbro
;)

gr Esther

Rianne

Linda mag wel als eerste die vogelkamer gaan maken want haar man en mijn pop zitten elkaar te kroelen :-*

Roosje

Ooh wat een leuke fotos weer. Ze zijn alledrie echt om op te vreten :-*

Rianne

Ja het zijn echt schatjes! :)

Zojuist met het jonge popje naar de dierenarts geweest. Ze krijgt medicijnen door het drinkwater dus moest de valk van Linda uit de kooi. Ze heeft nu dus 1 mega kooi tot haar beschikking terwijl de anderen met z'n drieen in een kleinere kooi zitten. Maar ja het is niet anders, het is maar voor 10 dagen.

Petra en Cheeky

Citaat van: Rianne op 28 oktober 2005, 11:40:22
Linda mag wel als eerste die vogelkamer gaan maken want haar man en mijn pop zitten elkaar te kroelen :-*

't is maar goed dat we weten dat het hier over valkjes gaat, Rianne, want als leken dit lezen... :o ;)

Mariska

Hoi Rianne,

Fijn dat je terug bent en alles nog heb.
Ik zou me ook geen raad weten als ik alles kwijt ben.

En mooie foto's heb je gemaakt.
Ze zien er stuk voor stuk prachtig uit.
Je heb een mooi stel zo ;)

Wel super he dat die van Lin en jou al kroelen.
Dat komt vast wel goed dan.

Gelukkig is het niks ernstigs met het jonge popje.
Wel weer een opluchting en nu maar hopen dat de medicijnen snel werken.

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 28 oktober 2005, 13:45:18
Citaat van: Rianne op 28 oktober 2005, 11:40:22

't is maar goed dat we weten dat het hier over valkjes gaat, Rianne, want als leken dit lezen... :o ;)

;D ;D ;D ;D ;D
Scherp opgemerkt, ik had eroverheen gelezen ;D :P ;)

Je zou kunnen denken dat Linda haar man met een pop kroelt zoals jou Cor met een schildpad ;D ;D ;D

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Mariska

Nee maar daarom zeg ik het even voor je.
Ik heb ook een levendige fantasie :-X.

En ja hoor, Rianne haar dagboek is ook besmet ;D ;)

Straks mogen wij hier niet meer komen Peet, krijgen we een rode kaart ;D ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

*zucht* hier heb ik niks tegenin te brengen...

Maar het is iig niet de bedoeling dat HET VALKJE VAN LIN een koppel wordt met MIJN VALKJE. Zo duidelijk?? ;)

Lin

Hey,

wat een charmeur mijn naamloze valkje. Wat leuk. Ik heb ene bod gedaan op een mooie grote kamervoliere in Den helder. Ik hoop dat het doorgaat, was een mooie prijs. dan kan de naamloze en Naira mooi daarin totdat de voliere klaar is.

Leuke fotos heb je gemaakt. Die geelwang is echt apart ja. En Ayko is echt een schatje, echt een lief valkje. En tja tinco blijft natuurlijk favoriet.

wel jammer dat ik nu Kaiyo alleen is. Misshcien toch maar een geewalng lutino tegenover zetten of een fallow. Die vind ik ook prachtig. al nieuws van de kweker?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

valkchico

hallo rianne,

de zieke worden hier op het forum wel verwend hoor. En nu ook al het zieke valkje die mag de grote kooi lekker voorzichzelf. ;)

Met de andere gaat het wel goed? en moet je lang medicijnen geven?

succes met de kleine en beterschap
gr Esther

Rianne

Hoi,

ik moet 10 dagen lang het poeder door het water geven. :) Dan wil ik eigenlijk de geelwangen in de grote kooi want ik heb gister een broedblok gekocht. De kooi waar ze nu in zitten kan hij niet aan vast, want daar zit maar 1 luikje aan en dan moet het blok steeds weg als ik ze eten wil geven.