5 mei 2025, 18:39:02

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Caroline

Wouw, in één keer weer 3 erbij, dat gaat rap daar bij jouw. Hoe heet het popje voor Ayko, of heeft die nog geen naam?? Is dit wel een jonkie?? Het geelwangkoppel is zeker niet tam??
Spannend hoor. En mooi ook, zeker je eerste witmakser,  ;)
Maar vertel nu het andere nieuwtje, wil nu niet meer wachten tot morgen hoor. Kan je ook niet meer voor je houden, vertel vertel.  :D ??? ::)

Weltrusten voor straks, of kun je niet slapen van de spanning.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Ze zat bij de linkeringang er in, achteraan.
We zagen haar zitten en ik dacht eerst dat ze olijf was. Vergeleken met mijn nieuwe man, waar ze nu naast zit, is ze klein en stevig, met een volle kuif en mooie staart. Ik zie wel of ze een koppel met Diego wil worden.
Ook zit m'n cinnamon geparelde witmasker erbij. Voor haar heb ik nog geen naam, maar ze wordt de partner van Ayko. :)

Rianne

Citaat van: Caroline op 23 oktober 2005, 02:35:25
Wouw, in één keer weer 3 erbij, dat gaat rap daar bij jouw. Hoe heet het popje voor Ayko, of heeft die nog geen naam?? Is dit wel een jonkie?? Het geelwangkoppel is zeker niet tam??
Spannend hoor. En mooi ook, zeker je eerste witmakser,  ;)
Maar vertel nu het andere nieuwtje, wil nu niet meer wachten tot morgen hoor. Kan je ook niet meer voor je houden, vertel vertel.  :D ??? ::)

Weltrusten voor straks, of kun je niet slapen van de spanning.

deze kweker had zoveel moois zitten... Ik kon het niet laten... Er zijn eigenlijk nog 2 nieuwtjes, er zijn nog 2 valkjes meegegaan, dus in totaal..... 5 :o 3 voor mij, 1 voor..... en 1 voor....

Het geelwang koppel is idd niet tam, maar die gaan volgend jaar de voliere in. Ook het jonge witmaskertje is niet tam, maar die is nog jong dus ik hoop dat het lukt. Denk het niet want ze zit bij het geelwang koppel in de kooi :-\ Maar dan gaan zij en Ayko ook naar buiten. Wat op zich wel jammer is want Ayko is gek op kroelen... dan maar in de voliere kroelen.

Caroline

Succes ermee!!  ;)
En veel plezier uiteraard.  :D
Ik kom morgen wel neuzen voor wie je de andere 2 hebt meegenomen. Komen jullie nu trouwens pas weer thuis?? Wouwie!!  :o Dan zullen jullie wel moe zijn. Ik ook, ik ga slapen.  :)
Trusten.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Ja we zijn inderdaad net thuis. Morgen wat uitslapen en dan visite....

trienke

hoi rianne

wow 3 valkjes in 1x je gaat snel met het valkenvirus hahah ;).
Ik ben benieuwd naar de foto's en de filmpjes.

groetjes Trienke

Petra en Cheeky

Zie je wel, met lege handen thuiskomen, zat er zowieso niet in, maar 3 erbij en 2 in reserve....  ;) ;D Ben benieuwd naar juillie verhalen en de onthulling van je geheimpje....! ;)

Groetjes,
Peet

Caroline

Hallo wakker worden, wij willen meer nieuws!!  :D Voor wie zijn die andere 2 nu, wij zijn nieuwsgierig.

Komop, 's avonds een grote meid dan ook 's ochtends, het is kwart voor 10, jullie hebben nu lang genoeg geslapen.  :P

Groetjes van Caroline  :D

PS. jullie houden ons wel in spanning hoor  :'(

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Seg nu maken jullie mij ook nieuwsschierig hoor! iig je valkjes zijn heel mooi maar wat is dat ander nieuwtje?? :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

tjonge jonge echt vrouwen he ...... NIEUWSGIERIGE AAGJES  HE  ;) ;) ;)

Christine

iig ze hebben er geen van mij meegenomen daar ben ik al blij om  ;D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Bianca

jaja naar bernhard zonder iets terug komen zit er niet in, die heeft zoveel moois zitten!
Wist je van te voren al wat je allemaal wilde hebben?
en ga je nog een keer terug?
Ik heb er mijn bont geparelde cinnamon geelwang split fallow pop en fallow man split parel kanssplit geelwang vandaan.
kirsten heeft precies zo'n zelfde koppel want het zijn twee zusjes en twee broertjes......

deze zijn van mij (tarzan en jane)

deze zijn van kirsten (dory en marlin)

nu afwachten wie de split geelwang man heeft, hihihihihi, dan staan we bij elkaar als eerste op de wachtlijst , whahahahaha.

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Kirsten

hihihihi hebben we gewoon allebei ;) :D

enehhh wakker worden Rianne,. s'morgens een meid, s'avonds een meid! ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Christine

Rianne je hebt visite!! hihi neen slaap maar lekker uit het was al heel vroeg dag gisteren om naar mij te komen! :-*

Rianne

Goedemorgen!

Ik was wel op tijd wakker hoor, maar moest nog douchen, aankleden, eten, stofzuigen... want...

Riny komt straks bij mij een geelwang split lutino man ophalen!
Ze had voor mij gekeken voor een geelwang lutino, maar die wou ik toen niet omdat ie niet tam was... en nu zit ik hier zelf met 3 niet tamme... ::) Maar goed, voor wat hoort wat, dus ik zou voor haar kijken voor zo'n man en zou haar even bellen. Riny zou toch deze kant op komen dus komt ze vanmiddag hier. :)