6 mei 2025, 22:22:45

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Rianne

Citaat van: Mandy op 21 oktober 2005, 18:50:44
Citaat van: Lin op 21 oktober 2005, 17:16:10
het is een wildkleur(gepareld?) man split voor geelwang lutino. dus ze kan meteen lutino geelwangen kweken.

Waar heb je die gevonden Rianne, bij Bernard? ::)

Ja, ken je die?

Mandy

21 oktober 2005, 19:19:05 #1591 Last Edit: 21 oktober 2005, 19:25:37 by Mandy
Ja natuurlijk, daar komen mijn  Fred&Wilma, Pipo, Suske en Peppi (split geelwang) vandaan! ;D
Ik geloof ook dat Lin mij een tijdje terug mailde voor het adres van Bernard maar het toch had gevonden.
Bernard heeft ook een mooie lutino geelwang zitten, en mooie zilveren, kwijl kwijl... :P
Marlies is daar ook geweest en Karin en Bianca en Kirsten. ;)
Hier heb ik er foto's van laten zien;
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,10078.msg129890.html#msg129890
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Mariska

Citaat van: Rianne op 21 oktober 2005, 18:14:38
Haha Tanga en String zeker?!? ;D

Tango en Rumba
Man eindigt op O en pop eindigd op A

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Oooh dus het is een forum bekende!

Maris, ik denk dat ik het bij Diego voor deze man, en Nevada voor een pop houd.

Mariska

Hoi Rianne,

Diego en Nevada is ook hartstikke leuk :D
En het idee wat ik jou net gaf hou ik in gedachten voor mezelf ;) Ik heb nog nooit zo snel iets bedacht ;D

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Voor een ander lijkt het altijd makkelijker te gaan! ;D

Caroline

Ik ben een weekje weg en er komt alweer een nieuwe valk.  :o Veel plezier morgen, enne...doe Christine de groetjes en Tosca een knuffel van zus Chica.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Citaat van: Mandy op 21 oktober 2005, 19:19:05
Ja natuurlijk, daar komen mijn  Fred&Wilma, Pipo, Suske en Peppi (split geelwang) vandaan! ;D
Ik geloof ook dat Lin mij een tijdje terug mailde voor het adres van Bernard maar het toch had gevonden.
Bernard heeft ook een mooie lutino geelwang zitten, en mooie zilveren, kwijl kwijl... :P
Marlies is daar ook geweest en Karin en Bianca en Kirsten. ;)
Hier heb ik er foto's van laten zien;
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,10078.msg129890.html#msg129890

Oh die zilveren is zooooo prachtig,. pff inderdaad *kwijl* Hij houd me op de hoogte voor jongen ervan volgens jaar,. ik hoop dat die net zo mooi worden,.  :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Hallo,

hier een laatste berichtje van mij voor we naar Belgie afreizen! Ik haal Linda om ongeveer kwart voor 8 op en dan gaan we naar Christine!
Ik heb de routes uitgeprint, en ik heb ook een TomTom mee, van mijn oom geleend! Dus als het nu niet lukken wil?
De broodjes zijn gesmeerd en het drinken staat ook klaar. :) Camera gaat ook mee, en extra batterijen. Want jullie willen ook wel foto's zien!
Ik hoop niet dat ik iets vergeet want terug rijden doe ik niet, althans niet voor het feest 's avonds af is. Wordt een lange dag maar heb er onwijs veel zin in! En daarom ga ik nu al slapen. Jullie lezen het zondag! :)

bobbie

Goede reis met z'n allen en veel plezier. Vergeet de slabbetjes niet voor het kwijlen  ;D

Tot zondag, Nel :)

Rianne

Ik ben bang dat ik straks een nieuw dagboek moet openen... 1 hint, ik heb nu in totaal 3 koppels. :)

Rianne

Ik zal het maar vertellen, kan het niet langer voor me houden. Heb 1 pop gekocht voor Ayko, een cinnamon geparelde witmasker:

Hier samen met haar ouders.

En een koppel bestaande uit Diego, het valkje uiterst links met de vage parels. Deze is dus gepareld en split lutino geelwang:

En deze pop heb ik erbij gekozen, hoe oud ze is wist de kweker niet, hij had haar gekocht en schat haar op een jaar of 4 a 5, dit is Nevada, een geelwang pop en gewoon mooi van lelijkte ;) Ik vond haar in elk geval erg apart:

Morgen of overmorgen volgen de rest van de foto's, en natuurlijk ook die van de valkjes van Christine! Morgen nog een nieuwtje!

Mandy

Mooi hoor, gefeliciteerd! ;D
En die geelwang pop lijkt wel op deze die ik toen bij Bernard heb gezien;
Citaat van: Mandy op  2 mei 2005, 00:20:16
Een geelwang pop;

(Het geel op d'r rug is lichtweerkaatsing van het dak.)

Zat ze binnen of buiten? 8)

Rianne

Ze zat binnen, bij deze valk. Ze is heel erg geel, heeft een groen/gele waas over haar heen. Heel apart en daarom toch mooi. :)

*edit* aan de kuif te zien lijkt het haar wel, zie je dat er op beide foto's een krom veertje tussen zit?

Mandy

Zou kunnen maar mijn foto is van mei dus ze zal in de tussentijd wel geruid hebben.
En deze zat ook binnen, achterin het hoekje.
En die valk was ook gelig maar ik dacht door lichtweerkaatsing, bij jou is het dus nog steed0s, dus is het gewoon zo, apart hoor. :)