5 mei 2025, 18:28:21

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Citaat van: Lin op 20 oktober 2005, 22:51:31
psst ik heb het in een paar minuten gemaakt voor rianne. Als je een mooie grote foto heb en een achtergrond is het zo gedaan. Ik doe het met de lasso in photoshop. Maar ja ik kan het waarschijnlijk iets sneller dan de  rest omdat ik grafisch vormgever ben. Stuur me anders een IM dan maak ik het zo voor je.

Lief van je Lin! Foto's heb ik zat, alleen nog een achtergrond zien te vinden... SF lijkt me ook wel leuk op de achtergrond, zo'n sterrenhemel of zo...ik ga eens kijken voor iets leuks, dan IM ik ze je wel!

Rianne

Hihi, daar heb ik mijn personeel voor!

Met de valkjes gaat het goed hoor Ankie! Ze fluiten er vrolijk op los, zelf opstandige Tiara! Ze brabbelt vaak en doet ook nog es fiet fiew!
Gisteravond heeft ze een heel tijdje op mijn vinger gezeten, maar aaien wil ze NIKS van weten! Gelukkig maakt Ayko dat allemaal goed want die is gek op kroelen! Het liefst de hele dag!
Tinco is een vreemde vogel! Is heel rustig en laat alles maar gewoon gebeuren. Hij laat zich ook nog vaak door Tiara opzij jagen! Wat is dat nou voor kerel??

Ik bedacht me gisteren dat het nieuwe valkje morgen nog geen naam heeft. Ik zat te denken aan Diego, afgeleid van San Diego, plaats in Amerika. Misschien dat het toekomstige popje dan Nevada gaat heten. Of zijn er andere ideeen?? :)

Lin

zolang de mannen op een o eindigen en de poppen op een a is het al snel goed. diego is wel een leuke naam. Had je nou al een foto geplaatst of heb je er nog geen een?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Hoi Rianne,

Vind het een leuke naam, nogmaals veel plezier met alles morgen :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Nee ik heb helaas geen foto's van het valkje. Maar dat komt zondag wel! :)

Joyce28

Heey leuk joh,weer eentje :)
Leuke naam ook,wat is de mutatie?Je zal het ongetwijfeld verteld hebben,maar zal er wel overheen gelezen hebben ;)

Lin

het is een wildkleur(gepareld?) man split voor geelwang lutino. dus ze kan meteen lutino geelwangen kweken. Als je alleen een pop zou hebben dan had je een man nodig om dat te kweken, nu niet dus. En geelwangen worden niet vaak verkocht aan particulieren en lutino geelwangen zijn nog zeldzamer. staat een lutino geelwang in rinys handtekening. Alleen de split is dus bijzonder.

Petra en Cheeky

Namen? Wat dacht je van Tango... als er een popje bijkomt kun je haar Tanga noemen.... ;) :P Sorry... geintje... alhoewel het niet verkeerd klinkt! Diego is ook leuk hoor!

Ben benieuwd met welk schatje jullie morgen thuis komen en hoe het verder gaat klikken! Het breidt lekker uit zo bij jullie!

Liefs,
Peet

Rianne

Haha Tanga en String zeker?!? ;D

Petra en Cheeky

Je kunt zeggen wat je wilt en lachen wat je wilt, maar het bekt best lekker! Toevallig!  ;D ;D ;D Kort, krachtig en stoer!

Rianne

Ik hoor het mezelf al zeggen 'hey Stringetje... hoe is ie?' ;D

Lin

Citaat van: Rianne op 21 oktober 2005, 18:24:53
Ik hoor het mezelf al zeggen 'hey Stringetje... hoe is ie?' ;D

hihi, was het valkje nou gepareld?

Rianne

Ja, hij is gepareld. Dus de popjes worden geparelde lutino geelwangen!

Mandy

Citaat van: Lin op 21 oktober 2005, 17:16:10
het is een wildkleur(gepareld?) man split voor geelwang lutino. dus ze kan meteen lutino geelwangen kweken.

Waar heb je die gevonden Rianne, bij Bernard? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Carin

Hoi Rianne,

Heel veel plezier morgen!

groetjes Carin