7 mei 2025, 23:54:21

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Valerie

Het zou je wel behoorlijk in km schelen, als je het valkje naar je toe laat vliegen... Zou hij wel zo'n Truus om de nek moeten hebben die hem de weg wijst. ;D
Ik zie het al voor me. Ik vind het ook wel een beetje zielig, maar zoals je zei, slaapt ie toch de hele tijd. ;)

Mariska

Hoi Rianne,

Ik was er al gauw achter dat ik jou verkeerd begreep.
Daarom heb ik dat bericht ook weggehaald.
Jammer dat je het toch gelezen heb, maar niks meer aan te doen.
Ik heb niks te verbergen hoor maar door jou bericht in mijn dagboek had ik door dat ik jou verkeerd opvatte en vond ik mijn tekst niet meer op zijn plek.
Als je snapt wat ik bedoel.

En ik ben ook niet iemand van de lieve vrede bewaren zoals je misschien als eens ergens gelezen heb ;)
En ik waardeer je eerlijkheid ook hoor. Dat ben ik ook.
Even goede goede forumvriendjes toch :D ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Citaat van: Mariska op 19 oktober 2005, 21:21:11
Hoi Rianne,

Ik was er al gauw achter dat ik jou verkeerd begreep.
Daarom heb ik dat bericht ook weggehaald.
Jammer dat je het toch gelezen heb, maar niks meer aan te doen.
Ik heb niks te verbergen hoor maar door jou bericht in mijn dagboek had ik door dat ik jou verkeerd opvatte en vond ik mijn tekst niet meer op zijn plek.
Als je snapt wat ik bedoel.

En ik ben ook niet iemand van de lieve vrede bewaren zoals je misschien als eens ergens gelezen heb ;)
En ik waardeer je eerlijkheid ook hoor. Dat ben ik ook.
Even goede goede forumvriendjes toch :D ;)

Groetjes Mariska

Tuurlijk! Ik waardeer het wel als iemand recht voor z'n raap is. :)

Cor,

dat is wel een verschil zeg, bij Lycos.

5 jaar een domein naam en een email pack.

Totaal: 28.94€
Totale korting: -4.99€
Totaal: 23.95€
Kosten volgende factuur (volgende factuur 19-11-2005) 3.99€

Dus dan zou je de eerste maand die 24 euro moeten betalen en de rest 4?

Urban Leopard

Ja, alhoewel met betalingen ineens gaat hoor. Dus  je betaald gewoon een jaarbedrag maar Lycos is zeker niet duur.

Ik heb daar zelf een aantal domeinen lopen en dat bevalt goed.

Cor

Rianne

Hij staat in de favorieten lijst hoor!

Vanavond ook de acceptgiro met ringbestellijst op de bus gedaan. :) Ik heb 20 ringen besteld want 10 leek me te weinig, en je kon alleen maar per 10 bestellen.

Roosje

Zo dan , je hebt aardige plannen ;D

Rianne

Jonkies moeten geringd worden vind ik. Ik lees het vaak dat mensen het vervelend vinden als ze niet weten hoe oud hun valkje is.
En valkjes mogen niet meedoen aan een show als ze niet geringd zijn.
Ook als ze wegvliegen is het makkelijk om de eigenaar te traceren. Mijn kweeknummer staat erop dus via Euro Parrot (waar ik de ringen vandaan heb) komen ze in contact met mij. Aan het ring nummer kan ik dan zien van wie de valk is. Dus dat moet ik goed bijhouden. :)

Valerie

Nu nog jonkies krijgen...
HOPPAAAAAAAA!!!!

Rianne

Oh nee, nu is mijn dagboek ook al besmet! :o

Valerie

Bestaat er een medicijn tegen? Of misschien een maskertje op in je dagboek? ;D
Maar ik dacht, ik zet alvast Tinco en Tiara aan om lekker knuffie knuffie te doen en wie weet wat nog allemaal? ;D

Rianne

Daar zijn ze nog te jong voor. ;D Knuffie knuffie mag best maar HOPPPAAAA mag hier nog niet geroepen worden!

Valerie

Kirsten

Hoi Rianne,

Wij zitten met valkcity.nl bij http://www.yournamewebhosting.com

Ben er erg tevreden over en ik meen dat we een pluspakket hebben.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Hoe meer opties hoe beter. Kunnen we later alles gaan vergelijken. :)

Lin

even als reactie op Mariska.  ;D

We hebben er goed over nagedacht hoor. Het valkje staat rustig in een zeer ruime kooi (is een jockkooi voor 2 valkjes dus geen transportbox) en doordat het snachts is, is ie al wat rustiger. Daarnaast is er water en drinken inde kooi aanwezig. Het enige verschil is dat hij in een auto zit. Of de kooi nu thuis staat of in  de auto lijkt mij niet veel verschil hebben zolang deze stil staat op een rustige plaats.

Ik verwacht dat met deze rit geen veel stress erbij komt. We doen er alles aan om het valkje geen stress te bezorgen. Dat zou het valkje niet ten goede komen. Maar in dit geval kunnen we dus de reis van bijna 2 1/2 uur combineren. Als we een andere dag zouden kiezen dan rijden we overdag en zou er meer stress zijn.

Ik hoop dat je het nu een beetje beter kan begrijpen. Helaas is er geen andere optie mogelijk en doen we er alles aan om het valkje geen stress te bezorgen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)