6 mei 2025, 17:02:20

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Ha Rianne!

Ben ik 2 dagen niet online en zie ik dat je de combinaam gekozen hebt, die ik voorstelde! Leuk!! Het klinkt inderdaad goed zo. Dat sephora vond ik al mooi (wie stelde dat ook al weer voor?), maar zo samen is het goed duidelijk wat jullie doen!

Wat lief dat Tiara ook al fiet fieuwt! Chara doet dat ook sinds een maand of zo! Leuk he? Klinkt toch anders als het van een vrouwtje komt, dan van een mannetje!

Groetjes,
Petra

Mariska

Citaat van: Rianne op 19 oktober 2005, 12:43:11
Ik denk dat jij het ook wel zou doen, te bedenken dat je anders 2 keer ruim 2 uur moet rijden. :)

Dan ken je mij nog niet!
Ik zou dat echt niet doen.
Als ik een valkje ergens ga halen en 3 kwartier moet rijden heb ik al flink het gas erop, omdat ik het zo vervelend vind.
Dat is gewoon mijn mening en ik ben niet van plan daar woorden over te krijgen. Dat is mijn bedoeling niet, maar ik was persoonlijk nooit naar die party gegaan.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Meningen verschillen, en dat respecteer ik. Ik ben alleen van mening dat een dier niet van suiker is.
Het is misschien even zielig in de auto, maar bedenk je dat een vogel in een kooi houden ook zielig is ;)

Rianne

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 19 oktober 2005, 17:01:33
Ha Rianne!

Ben ik 2 dagen niet online en zie ik dat je de combinaam gekozen hebt, die ik voorstelde! Leuk!! Het klinkt inderdaad goed zo. Dat sephora vond ik al mooi (wie stelde dat ook al weer voor?), maar zo samen is het goed duidelijk wat jullie doen!

Wat lief dat Tiara ook al fiet fieuwt! Chara doet dat ook sinds een maand of zo! Leuk he? Klinkt toch anders als het van een vrouwtje komt, dan van een mannetje!

Groetjes,
Petra

Hey,

Linda had Sephora gevonden. Jij zei 'valkenparkietenkwekerij' ;) Om het makkelijk te maken is het kwekerij Sephora geworden, in ieder geval voor de internet link. Alleen nog even kijken waar je goedkoop een domeinnaam vast kan leggen. .nl of .com of zoiets.

Mariska

Citaat van: Rianne op 19 oktober 2005, 20:45:53
maar bedenk je dat een vogel in een kooi houden ook zielig is ;)

Maar waarom doe je dat dan als je er zo over denkt??
Dan zou ik zeker niet gaan kweken.
Veel van die vogels belanden ook in een kooitje!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Urban Leopard

19 oktober 2005, 20:52:12 #1535 Last Edit: 19 oktober 2005, 20:55:35 by Cor
Ha Rianne, een domein vastleggen is geen probleem hoor. Ik kan eventueel een .nl of .com domein voor je vastleggen. Een .com domein komt op $20 voor 2 jaar, dus da;s ongeveer 7 euro per jaar.

Laat maar ff weten...nl moet ik ff de prijs opzoeken maar is tegenwoordig ook niet meer zo duur.

Een formulier voor .nl registratie vindt je hier: http://www.ningaloo.nl/site/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=50

Cor

Mariska

Maar goed, laten we het gezellig houden.
Over dit onderwerp worden we het toch niet eens en dat geeft ook niet.
Het was geen aanval op jou of Lin.
ik denk er gewoon anders over.

Groetjes Mariska

Rianne

Citaat van: Mariska op 19 oktober 2005, 20:50:42
Citaat van: Rianne op 19 oktober 2005, 20:45:53
maar bedenk je dat een vogel in een kooi houden ook zielig is ;)

Maar waarom doe je dat dan als je er zo over denkt??
Dan zou ik zeker niet gaan kweken.
Veel van die vogels belanden ook in een kooitje!

Al zou ik er zo over denken had ik geen huisdieren gehad.
Nu kan de huidige valkparkiet niet meer in het wild leven maar bijna alle huisdieren die de mens houdt behoren in het wild. Dus als een avondje in een auto al zielig is, is het een leven lang in een kooi houden ook zielig. Het gaat tegen de natuur in.
Juist die paar uur alleen in het donker zou hij niets anders doen als slapen. En misschien kan hij wel in een kantoortje staan. Hij is in ieder geval beter af als bij iemand die ermee op de vogeltjes markt staat dus ik zie het zielige ervan niet in. Ik ben goed voor mijn dieren. En als ze iets vervelends meemaken zorg ik ervoor dat ze weer tot rust komen. Hoe moet ik hem anders ophalen? Zelf laten vliegen?

Cor, ik had al wat rond gekeken.
Al laat ik het 5 jaar vast leggen via een of andere site, kost het het 1e jaar 55 euro, + 12 euro admin kosten geloof ik. Wat het daarna verder kost weet ik niet precies, maar hier zitten ook email opties bij. Zal het even opzoeken, had het in een IM naar Linda gestuurd.

Rianne

Hier is het:

Geen Hosting Besteld

Domein Prijs
  kwekerijsephora.nl ? 50,- (5 jaar)
eenmalig ? 12,-

Domein emailadressen Prijs
  kwekerijsephora.nl info
? 45,-

Redirect Van Redirect Naar Prijs
  kwekerijsephora.nl http:// ? 0,-

Geen ADSL besteld

Totaal
55,00 p/j
eenmalig
12,00

Urban Leopard

Ja, klopt wel zo'n beetje, nl domeinen voor 10 euro per jaar.

http://www.misk.com is een goede om een .com domein vast te leggen, die gebruik ik altijd als ik voor klanten een .com domein vastleg.

Waar je even goed naar moet kijken is en goed hostingcontract. Vaak zit daar de registratie van je domein bij in zodat je geen extra kosten hebt.

Cor

Mariska

19 oktober 2005, 21:10:23 #1540 Last Edit: 19 oktober 2005, 21:12:24 by Mariska
Ik zeg niet dat jij niet goed voor je dieren bent en dat denk ik ook helemaal niet.
Zullen we het hierbij laten ;)

Groetjes Mariska

Rianne

Dan heb je er alleen niks bij. Met email adressen (info@jouwdomein.nl bijv) erbij kom je op 55 euro per jaar. En dat is wel wat duurder als die 10 euro waar ze reclame voor maken.

Rianne

Citaat van: Mariska op 19 oktober 2005, 21:10:23
Ik zeg niet dat jij niet goed voor je diern bent en dat zeg ik ook helemaal niet.
Nou ga ik hier verder niet meer op in, want dat heeft totaal geen nut.
Ik zal ook maar niet zeggen wat ik van die opmerking vind over zelf vliegen.
2 uur in de auto zitten is wat anders als er ook nog eens een paar uur er in zitten wachten terwijl dat in feite niet nodig is.
Maar het is duidelijk dat je er niet goed mee om kunt gaan als iemand het niet met je eens is dus ik hou er verder maar over op.

Ik had al gezegd dat ik het gezellig wilde houden, maar daar denk jij misschien anders over!

Ik vind het niet erg als iemand het niet met me eens is, zolang die maar met goede argumenten komt. Zoiets kan tot een discussie komen. Dan is het lastige van een forum dat iets vaak niet zo over komt zoals het bedoeld is. Ik zeg wat ik denk, en dat komt soms misschien rot over. Ik hou er niet van om om dingen heen te draaien alleen om de lieve vrede te bewaren. ;)

Ik heb er het geld niet voor om 2 keer op en neer te rijden. Ik werk maar 16 uur in de week en probeer dus dingen te combineren.

Urban Leopard

Citaat van: Rianne op 19 oktober 2005, 21:11:44
Dan heb je er alleen niks bij. Met email adressen (info@jouwdomein.nl bijv) erbij kom je op 55 euro per jaar. En dat is wel wat duurder als die 10 euro waar ze reclame voor maken.

Dat klopt, omdat je dan ook je hostingcontract er bij hebt. Dat maakt het dan gelijk een stuk duurder.

Kijk eens op http://webhosting.lycos.nl/?affiliatelogin=moesbergen&affiliatecode=895119737f daar kun je redelijk goedkoop hosten met n gratis domeinregistratie.

Cor

Rianne

Citaat van: Mariska op 19 oktober 2005, 21:10:23
Ik zeg niet dat jij niet goed voor je dieren bent en dat denk ik ook helemaal niet.
Zullen we het hierbij laten ;)

Groetjes Mariska

Ik wil helemaal geen kwaaie gezichten hierover hoor. En ik ken je niet persoonlijk dus ruzie kan ik niet met je krijgen toch? :)