5 mei 2025, 19:14:14

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

hippysuus

Citaat van: Lin op 12 oktober 2005, 19:03:31
Citaat van: hippysuus op 12 oktober 2005, 18:57:51
Jaaaah erg leuke foto's!

Ha typisch, bij mij zit er ook altijd eentje met zo'n buikje. De ander heeft meestal keurig de borst vooruit en Ozzy is en blijft een mager krielkipje  ;D (Ozzy lijkt trouwens heel veel op Ayko zo met dat donkere grijs waar het geel doorheen komt schijnen).

Groetjes,
Suus

even tussendoor.. ayko is een cinnamon dus heeft geen grijs hoor :-)

Oohh :-[ hahaha dan lijkt het door de foto een beetje zo...of ik moet nodig weer eens mijn bril gaan opzetten :-\

Caroline

Hoi Rianne, ik vond in de handtekening van Riny deze foto.

Geparelde geelwang lutino.

Ik moet zeggen, .... dit vind ik wel heeeeeel mooi!!!  ;D

Kan ik voor over een paar jaar alvast één reserveren, hihihi, nee grapje hoor. Maar tegen de tijd dat ik over een paar jaar ben verhuisd, kom ik er zeker op terug.  ;)

Chips, de notificatie werkt niet en nu heb je héééél veel foto's en berichtjes er staan.
Ik kom dus straks nog even terug, ga nu eerst de kids in bad en naar bed doen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Hoi Rianne,

Wat een mooi plekkie voor een voliere.

Wat zit Tiara er inderdaad bierbuikerig bij, geweldig!!
En die Ayko, wat een droppie!! Toch raar om te bedenken dat hij zo bij mij had kunnen wonen. Maar ik heb genoeg aan mijn vijftal  ;) Bij jou is Ayko toch mooi opgeknapt en heeft hij het reuze naar zijn zin  :)

En Tinco, ja een wit valkje heeft zijn nadelen  ;D

Groetjes Gerda

Rianne

Ik keek in een flits naar de kooi en het leek net een albino met een wangvlek ;D
Inderdaad Gerda, Ayko had nu ook bij jou thuis kunnen zitten. Je was vast blij met hem geweest. Maar ik ben ook dolgelukkig en je kunt hem mooi volgen via het forum. Misschien volgend jaar een jonkie van Ayko?
Ja Caroline, snap je nu waarom ik verliefd ben op geelwang lutino's? Ze zijn zo prachtig! Ik wil ook het liefst een geparelde maar ik zie wel wat mijn pad kruist. :)

Petra en Cheeky

Wat een lieve foto's weer Rianne! Tinco zit er wel erg prachtig bij hoor, alsof-ie met je lipstick gespeeld heeft!  ;) ;D

Groetjes,
Petra

Caroline

Zoals beloofd, hier ben ik nog even, de notificatie had de hele middag weer niet gewerkt, wil ik net mijn berichtje verzenden/plaatsen, staan er allemaal nieuwe berichten en foto's van jou op. Echt weer supermooie foto's en ook allemaal zo mooi scherp. En ja je weet het, ik val op Tinco & Tiara maar ik ben vanaf vandaag ook helemaal verliefd op
gepareld geelwang lutino, wat een Beauty. Weet jij trouwens of Riny die zelf heeft zitten?? En ach vergeet ik Ayko helemaal, jij bent ook een scheetje hoor en je kunt heerlijk kroelen.

Weltrusten voor straks en ik zie je hier morgen wel weer.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hey Caroline, 

die notificatie heeft wel vaker kuren zeker? Ik doe daar niet aan, maar klik altijd op het woordje 'nieuw' wat achter de titels staat. Die brengt je automatisch naar het laatst gelezen bericht. :)

De geelwang in Riny's handtekening is van haar, zij heeft geloof ik geen geparelde. Maar kijk eens in Ria's dagboek/handtekening, zij heeft er wel een geparelde. Die vind je in Verhalen. :)

Caroline

Citaat van: Rianne op 12 oktober 2005, 20:46:51
Hey Caroline,

die notificatie heeft wel vaker kuren zeker? Ik doe daar niet aan, maar klik altijd op het woordje 'nieuw' wat achter de titels staat. Die brengt je automatisch naar het laatst gelezen bericht. :)

De geelwang in Riny's handtekening is van haar, zij heeft geloof ik geen geparelde. Maar kijk eens in Ria's dagboek/handtekening, zij heeft er wel een geparelde. Die vind je in Verhalen. :)

Nog even snel Rianne, ik moet even een wasje gaan strijken, Ik vond die foto als handtekening van Riny, er stond onder geelwang lutino gepareld, dus als deze van haar is moet zij toch wel een geparelde hebben??  ??? ::) :P En welke Ria bedoel jij of is er maar één?? Ik heb van Malamsplace gevonden maar daar zie ik geen geelwangen, of kijk ik er naast??

Ik hoor het wel weer.  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Oooh dan heeft Riny een geparelde en Ria een gewone. Hier kun je foto's van die van Ria vinden, ze had geen foto ervan in haar handtekening.
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,12111.75.html

Caroline

Wow Rianne, heb jij die laten zitten?? Ik vind ze echt super de super zowel die van Ria als van Riny, en dat voor een witkoppiegek.  ;) ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

:-[ Ja dat denk ik nu ook Caroline.
Maar mijn motivatie was, dat het voliere valkjes zijn. En die zijn vaak drukker als binnen valkjes. En omdat ze sowieso binnen moeten overwinteren, en misschien het eerste nest binnen krijgen, durfde ik het niet aan om haar in een binnen kooi te houden.
Maar nu lees ik bij Ria dat ze heel rustig is. Ja dat kan gebeuren. Ik troost me met de gedachte dat ik er volgend jaar 1 van 7/8 weken heb. :)

Caroline

Tiara was toch ook een volièrevalkje?? Maar net wat je zegt, zo heb je wel iets om naar uit te kijken als je je volière straks in één keer vol hebt is ook niet zo leuk. Ik heb ook nog diverse reserveringen staan voor volgend jaar. En daar droom ik dan lekker van. Maar ik kan me voorstellen als je dan die van Riny met pareltjes ziet, dat je even moest slikken hoor.  ;) :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

dat klopt, Tiara komt ook uit de voliere. Maar ik was er vergeten bij te zeggen dat de geelwang al een ouder popje was. En Tiara was nog maar een paar weken. :)

Rianne

Wow, dat is snel! Ik heb 10 oktober de cursus dierenarts assistente besteld, en ik heb m nu al binnen! :)

Riny

Hallo Rianne
Dann is zeker snel.
Hoe lang duurt zo'n cursus,dan hoeven we niet meer naar Feld te bellen dan kunnen we bij jou tercht over een tijdje.
Heel veel succes ermee!!
Groetjes Riny :D :D :D