18 juli 2025, 21:49:58

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

hippysuus

Dierenarts assistente? Dat klinkt gaaf Rianne!

Als ik niet allergisch was voor de meeste beesten (godzijdank nog niet voor vogeltjes!!) en niet zoveel werkte dan zou mijn huis vol met beesten zitten en dan zou een beroep als dierenassistente ook heeeeel aantrekkelijk zijn!

Die drie van mij pikken altijd naar elkaar als er eten in de buurt is hoor ;D

Groetjes,
Suus

♪ Marlies

Hoi Rianne,

Leuk hoor zo'n cursus. Ik heb in mijn jonge jaren  ;D ;D een tijdje stage gelopen bij een da. Was echt heel gaaf om te doen. Je hebt natuurlijk leuke en minder leuke dingen maar ik heb soms nog wel eens spijt dat ik dat toen niet heb doorgezet. :-\
Als het je interesseert, ga ervoor. ;D ;D

Succes,
Marlies

Petra en Cheeky

Leuk Rianne, cursus dierenartsassistente! Ga je stage lopen bij Feld & Marieke?  ;) ;D

Caroline

Klinkt leuk en interessant, wat doe je nu eigenlijk, studeren of werken??

Karin (de Bonte parel) is volgens mij ook DA assistente.

Wanneer start de cursus eigenlijk??

Groetjes van Caroline

PS. Ik bedoelde niet dat je er te licht over dacht hoor, ik was gewoon benieuwd hoe je het ging doen. Ik kan me voorstellen als je fulltime werkt en ik weet dat je op jezelf woont, dat hey dan niet meevalt om ze vanaf het begin met de hand groot te brengen, hoevaak moeten ze dan wel niet op een dag.  ???

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Rianne

Leuk hoor ,dat je zo'n cursus gaat doen! Ben benieuwd !
Vroeger ,in mijn jonge jaren,(lang geleden) heb ik stage gelopen bij een da.
Maar het was niks voor mij ,de da. was een griezel en absoluut niet vriendelijk en ik vond alles zielig en eng!
Heb ook nog stage gelopen in een dierenasiel ,maar dat was helemaal in en in triest. Dus met dieren werken was niet echt iets voor mij ,dus toen heb ik me maar op oude mensen gestort ;D ;D :D. Ach ,wat scheelt het ?

Groet van Ankie

Rianne

Ik werk momenteel 16 uur in de week in een cafe. Het is niet veel, maar ik wil ander werk zoeken. Dus ik heb vooralsnog genoeg tijd om te leren. Het is een thuis cursus dus ik krijg de boeken eerdaags wel thuisgestuurd.
Stage lopen bij Feld word lastig, sinds ik daar 2 uur treinen vanaf woon. ;D

Rianne

Ik heb een paar takjes selderij in de kooien gehangen. Tinco en Tiara gingen er meteen op af! Ayko boven boeit het niet zo, hij zit er nu een beetje aan te knabbelen gelukkig. Zal zo eens foto's maken, is alweer een tijdje geleden. :)

Rianne

In de kooi boven zit Ayko:

En beneden zitten Tinco en Tiara:

Voor de Tiara fans:

En dit is het vreemde valkje wat alles in de gaten hield:

Tinco zat ook van de selderij te eten maar de foto's waren erg wazig, het is erg lastig om door te tralies heen foto's te maken.

Caroline

Rianne, peterselie en bieslook plantjes kosten bij de Lidl maar 45 cent en deze lusten ze hier ook graag.

oh, ik krijg net je foto's door, wat mooi, schijnt het zonnetje net in de kooi?? Of lijkt dit??

En je kat vind ik geweldig, mijn moeder heeft vroeger perzen gefokt. Dus een beetje jeugdsentiment, heb er zelf ook 3 gehad maar zijn inmiddels alledrie overleden.  :'( :'( :'(

Groetjes

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hier heb ik foto's van mijn katten: http://home.quicknet.nl/qn/prive/mulder83/my_cats.htm

Mijn ouders hadden er vroeger 3, een witte, een bruine en een wit bruine. De bruine ging vroeg dood, de witte werd verkocht omdat hij mijn broer aanviel, en die ander heeft nog heel lang bij mijn vader gewoond tot hij 15 was, toen was hij zo dement dat m'n vader hem heb laten inslapen. Ik zou nooit meer andere katten willen, ze zijn zo lief en rustig. :-*

De zon staat hier inderdaad op de ramen. De kooi staat dan half in de zon, half in de schaduw. :)

Jaimy_en_Viggo

Aaaah Rianne!

Ik ben vreselijk verliefd op dat albinootje van je!! Wat kan die heeeerlijk kijken zeg!! Wat een scheetje!  ;D :-* Je andere twee valkjes zijn ook errug lief! Allemaal tam? :)

Groetjes Jaimy

Rianne

Citaat van: Jaimy op 11 oktober 2005, 12:51:21
Aaaah Rianne!

Ik ben vreselijk verliefd op dat albinootje van je!! Wat kan die heeeerlijk kijken zeg!! Wat een scheetje! ;D :-* Je andere twee valkjes zijn ook errug lief! Allemaal tam? :)

Groetjes Jaimy

Tinco zat net te brabbelen toen ik de foto nam. Helaas heb ik geen geluid op m'n camera anders had ik het gefilmd.
Ze zijn alle 3 tam, alleen de ene iets meer als de ander. Ayko is het meest tam, die wil het liefst de hele dag gekroeld worden.
Tinco is wat minder tam, hij stapt op je vinger maar wil niet dat je aan hem komt.
Tiara is niet zo heel erg tam, soms stapt ze op je vinger, en andere keren rent ze er voor weg. Gisteravond ging ze op mijn knie zitten op de bank :)

Lin

Citaat van: Jaimy op 11 oktober 2005, 12:51:21
Aaaah Rianne!

Ik ben vreselijk verliefd op dat albinootje van je!! Wat kan die heeeerlijk kijken zeg!!

Groetjes Jaimy

Tuurlijk!! ;) ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

:-* :-* :-* Ik zit hier met tranen in mijn ogen, Themby was mijn lieveling, een Browntabby Pers, op 6 jarige leeftijd overleden aan blaaskanker. Jouw Misty lijkt erg op haar, dit was van de katten mijn grote liefde en zij hield van niemand alleen van mij dat maakte onze band zo speciaal. Ik was 20 toen ik ging samenwonen en praatte met haar over het nieuwe huis en dat we samen gingen verhuizen, je kent het wel. 3 weken voor we de sleutel kregen was ze er niet meer  :-* . Is deze maand al 19 jaar geleden en ik kan er nog emotioneel van worden nu ik jou katten zie, erg mooi hoor.

::) ::) Ik hoop dat zijn broertje of zusje ook zo'n knappe lieverd wordt,  ;) :D

Eerlijk is eerlijk, ik val op witkoppies maar Tiara vind ik ook heel speciaal. Supermooi!!  :D

Groetjes van Caroline  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.