8 mei 2025, 13:46:52

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Lin

Mooie naam Ayana!! Goedgekeurd.. ;D Maar dat verwachtte je denk ik wel. Had je al nagedacht over een naam voor je toekomstige pop/man? Gaaf joh dat ie aan het vliegen is!! Eerst hadden we twee invalide valkjes en beide zijn weer opgeknapt.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

♪ Marlies

Hoi Rianne,
Misschien heb jij helende handen, een soort van tweede Jomanda ;D ;D ;D

Rianne

Dan wou ik dat ik ze nu kon laten ophouden met schreeuwen. ;D
Ayko staat beneden want Tiara vind hem erg interessant. Alleen roepen ze nu dus naar elkaar. Duurt een uurtje en dan is het over. :-\
Lin, die naam zag ik in Gerda's Dierentuin topic, een leeuwenwelpje heet zo.
Het kuifje groeit wel hoor, alleen heeft Ayko dat wat ie al heeft, meestal plat liggen. En hij is zo verslaafd aan kroelen! Dan maakt ie helemaal prr prrr geluidjes... :) Zo lief!

Met Tinco en Tiara gaat ook alles goed. Ze willen alleen niet meer bij me zitten, en gekroeld worden maar dat trekt wel weer bij. En anders maar niet, zolang ze maar gelukkig zijn met elkaar. ;D
Tinco fluit dat het een lieve lust is, soms met hele hoge vibrerende :o toontjes. Maar van wie hij dat heeft? ???

gonnie

Hoi rianne
Wouw ,wat gaat het bij jou lekker ,wat een mooieke die Ayko ,dat vliegen is zo aandoenlijk de eerst paar keren , ze weten nog niet waar te landen .
Groetjes Gonnie

Rianne

Nou hij weet nu wel waar hij heen wil, naar mijn bord met eten! Ik zat op de bank en hij klom zo m'n bord op! :o Wat een dondersteen! ;D

gonnie

Hoi Rianne
Nog bedankt voor mijn foto`s goed neerzetten, ik was bang als ik het zou doen ze weer zouden verdwijnen, en dan kan je weer van voor af aan beginnen .
Leuk is het als ze je bord weten te vinden , altijd lachen.
Groetjes Gonnie

Riny

Hoy Rianne
Let toch maar op als ze onder het eten uit de kooi zijn.
Wij hebben meegemaakt dat een valkje in de tomatensoep landde,we hebben niet geweten hoe we het ding(het was ook nog een lutino)schoon kregen.
Jammer dat ik er toen geen foto van gemaakt heb ,had ik een heel speciale mutatie ;D.
Groetjes Riny :D :D :D

Rianne

Ik maak er ook geen gewoonte van hoor Riny. Valkje met jus lijkt me niet lekker. ;D

Rianne

Ik heb bij de valkjes een stukje rode peper in de kooi gehangen. Tinco en Tiara hebben er al lekker van gegeten, zie hier de rode snaveltjes:

Gerda

Volgens mij moet je tiara volgende keer een slabbetje voordoen!!!Of heeft Tinco zijn snavel aan Tiara afgeveegd??
Tinco heeft zich nog aardig schoongehouden, afgezien van zijn snavel en wat veegjes. Hoe krijgt hij het trouwens voor elkaar om zijn voorhoofd er mee te besmeuren??

Groetjes Gerda

Rianne

Het geeft erg gauw af, zoals je wel ziet. ;D Tinco is er gewoon met z'n hoofd langs gegaan tijdens het omhoog klimmen naar de peper.
Ze zien er nu uit alsof ze een moord hebben gepleegd.

Christine

tiara een moord gepleegt? en dat ondanks een rode peper?? jeejtje haha :-* mooie foto's tinco blijft toch de mooiste niet dat tiara dat ook is hoor maar eeeuuuhm albino's zijn nu eenmaal prachtig ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

gonnie

Hoi
Wat leuk die foto`s ,ik wist niet dat ze rode pepers mochten , is dat niet erg sterk voor ze ?
ga ik ook maar eens proberen is weer eens wat anders.
Groetjes gonnie

Ankie

Hoi Rianne

Rode peper heb ik ze ook nog nooit gegeven ,gaan ze lekker hard van vliegen zeker  ;D ;D. Ik hoef het ,denk ik , ook niet te proberen ,want alles wat rood is eten ze niet! Vinden ze geen mooie kleur ofzo ;D. Maar die van jou hebben er geen problemen mee ,zo te zien en ze zien er weer zeer aandoenlijk uit! :D.

Groet van Ankie

~Natas~

Hey Rianne,

Haha geweldig zeg die foto's met die rode snaveltjes.
Je zou inderdaad zeggen, is er ergens een moord gepleegd of zo  ::)
Maar vinden ze bij jou Rode Peper echt lekker, kan me dat niet voorstellen hoor.
Maar ik ben nog steeds verliefd op Tiara hoor  :-*
Wel leuke foto;s hoor.
En wat een dondersteen zeg dat een van de valkjes zomaar op je bord springt.
Ach ja ik ken het, heb er hier ook 1 zitten en die eet graag mee hoor  ;D
En meneertje vind nog alles lekker ook  :P

Groetjes,

Natas