8 mei 2025, 09:27:34

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Lin

Hey,

Zei het gisteren al, maar nu nog maar eens. Die tinco elke keer weer raar als ik hem zo volwassen zie. Ik ben supertrots op hem dat ie zo mooi is geworden. Ik kom binnenkort zeker weer even langs. Maar waar is ayko op de foto?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ozzie

Hallo Rianne,

ik heb vandaag je hele dagboekje (!) gelezen, dat nam wel even wat tijd in beslag. Ben druk bezig ons huis op te knappen, maar een beetje (valken gerelateerde) afleiding is nooit weg, nietwaar?

Je hebt hele mooie valkjes, geniet ervan!!!

groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

hippysuus

Wat had ik weer een hoop gemist  :o

Je natte valkjes is om te  :-* :-* :-*. Ik moet bekennen dat ik mijn valkjes eigenlijk alleen maar een beetje vochtig maak...ga ze toch ook maar eens zo lekker nat maken  ;D

Ayko lijkt behoorlijk op mijn Tommy...ik kan de achterkant van het koppie niet zien op de foto's, maar zo van voor en aan de zijkant is het 2 druppels  :D

De foto's van de rode peper-snoeperds is heerlijk om naar te kijken! In het voer dat ik nu koop zitten gedroogde rode pepers, ik geloof dat ze het erg lekker vinden alhoewel ik eerst dacht dat het helemaal niet goed voor ze zou zijn!

Rianne

Citaat van: Ozzie op 10 september 2005, 21:09:58
Hallo Rianne,

ik heb vandaag je hele dagboekje (!) gelezen, dat nam wel even wat tijd in beslag. Ben druk bezig ons huis op te knappen, maar een beetje (valken gerelateerde) afleiding is nooit weg, nietwaar?

Je hebt hele mooie valkjes, geniet ervan!!!

groetjes Wendy

:o :o :o Mijn hele dagboek?!? Jeetje...

Nog een foto van Ayko, met pepersnaveltje. Meneer blijft niet stilzitten dus maar 1 foto, niet zo scherp helaas.

Lin

hihi tja die mensen heb je die je hele dagboek gaan lezen. Ik wel blij dat ik opnieuw ben begonnen. En wat een hot cockatiel! Wat heeft ayko een klein kuifje. Wat lief..

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rian

ohhhhh, ik vind dat kleine kuifje ook zooooo schattig. Geeft ook hem een hoge knuffelfactor ;) Maareuh,... vinden ze die peper niet scherp? Of zitten er geen zaadjes meer in... anders zijn het inderdaad HOT cockatiels  ;D  ;D  ;D :P

Petra en Cheeky

Ha Rianne!

Wat een lieve foto's weer van je valkjes aan de pepertjes! Nooit geweten dat ze dat mogen/lusten! Bij mij zouden de tranen in mijn ogen schieten van rauwe pepertjes... maar valkjes zijn wat eten betreft soms rare beestjes!

Wat groeit het spul hard bij jou, zeg! Tinco zit er majestueus maar inderdaad wel wat luguber bij op die ene foto met het rode peperbekkie!  ;) ;D Ayko heeft inderdaad een lief klein kuifje nog... zoooooo schattig!

Groetjes,
Petra

Rianne

Vanmiddag hebben ze een eigen geteelt spruitje gehad, een halve en die heb ik er na een uurtje uitgehaald omdat ze er niet te veel van mogen. Tinco en Tiara stormen direct op de groente af, Ayko niet. Die ontdekt het pas een halve dag later. ;D

hippysuus

Hmm ik zou willen dat die van mij wat meer van de groente waren....hier zijn de meer van de koekjes, hebben ze van het vrouwtje ben ik bang ;D

Rianne

Ze vallen me haast aan, als ik met groente aankom. Vanavond ook weer met broccoli. Ze eten keurig hun groente op en zeuren niet om een toetje ;D

Rianne

Nog even een paar fotootjes voor ik te werk ga.

De kooi, dit keer met Ayko erbij. Is wel een beetje te klein voor 2 koppels, helaas. Maar al kon het wel, moest ik voor het broedseizoen toch een koppel in een andere kooi doen dus het is eigenlijk wel goed zo.

Weer een portretje van Ayko, anders lukt het me niet want hij blijft nooit stilzitten... ::)

Tiara in volle glorie:

Tinco WAZZAAAAP!!! stoned??

Tinco gewoon...

M'n duo, zie je dat Tiara al veel groter is?

Dat was het wel weer voor vandaag. :)

Gerda

Wat is het toch een schattig koppeltje!!!
Ze staan echt lief op de foto met z'n tweetjes!!

En kaneeltje Ayko gaat er steeds mooier uitzien!!

Groetjes Gerda

Ankie

Hoi Rianne

Tinco eet zeker alle hennepzaadjes op  :P ::). Hou hem in de gaten hoor !!!! :D ;)
Ik vindt je foto's heel erg mooi ! Het lukt mij nog niet echt helemaal geweldig om zulke mooie portretfoto's te maken.
Heb jij wat tips ?
Hoe gaat het met Ayko zijn vliegkunsten?

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Ooooooooooo Rianne, wat is Tiara mooooooooi! Die close-up van haar is prachtig! Ik zit hier letterlijk te kwijlen!!!

Ayko zit er enigszins verdwaasd bij te kijken, zo van "Goh, is dat nou een foto?!", leuk!

Tja.... en Tinco? Tinco zit er nogal dopig bij ja... heb je 'm aan een stickie laten knagen?  ;) ;D

Groetjes,
Petra