6 mei 2025, 22:09:36

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Valerie

Woawies Rianne!!!!
Wat een beauty! Ruilen voor Daffy? geintje!!! Echt een mooie pop, bont gepareld?
Maar zou die niet mooi bij Peppie zijn?  ;D
Ik plaag je maar hoor. ;)
Ze is echt heel mooi, ben jaloers.  :P

~Natas~

Hoi hoi,

Wauw zeg Tinco is en blijft een mooie valk om te zien.
Ik ben echt helemaal weg van albino's dus daarom.
Maar de partner van Tinco is ook echt heel MOOI om te zien/
Dit wordt vast een mooie koppel (als het lukt en klikt)
Ben erg benieuwd naar de naam die zij krijgt dus we wachten wel af.

Groetjes,

Natas en Joepie de POEPIE

Rianne

Hey,

Gerda, Tinco en Tiara dat klinkt wel erg leuk!
Verder allemaal bedankt voor de leuke reacties. Ik heb van Mandy begrepen dat het popje afgelopen weekend was uitgevlogen dus ik moet nu alleen hopen dat ze gauw zelfstandig gaat eten! :)

Ankie

Hoi Rianne

Wat een prachtig valkje , heel apart ! Ik had het al wel gelezen ,maar nog niet gereageerd omdat ik maar heel weinig tijd had . Maar ik vind het geweldig voor jullie en ben heel benieuwd hoe het straks gaat tussen die 2 !
Het is echt leuk hoor ,2 valkjes!!!

Groet van Ankie

Rianne

Hey Ankie!

Voor mezelf is het natuurlijk ook heel leuk, maar ik doe het ook voor Tinco omdat hij soms hele dagdelen alleen zit. Hij blijft vrolijk, fluit 's ochtends hele concerten en is gek op kroelen, maar als ik dan de kamer uit ga en de trap afloop hoor ik dat hij niet wil dat ik weg ga. Dus zou een popje echt ideaal zijn, dan is hij niet meer zo gefixeerd op mij.

Rianne

Mandy heeft me een foto gestuurd van Tiara (dit wordt m hoor Gerda!) in het voerbakje.

Wat een lieverd he!!!

Rian

Hey Rianne en Tinco!

Wat leuk dat er een vriendinnetje voor Tinco bijkomt. Ben  heel benieuwd hoe het gaat. Kan ik lekker afkijken en Marten misschien wel overhalen   :P
Zo te zien is Tiara ( hele mooie naam trouwens) al lekker aan het oefenen met het zelfstandig eten. Nu maar hopen dat ze snel naar jullie toe kan.

Moest van Joey de complimenten geven. Ook hij vind het een heel mooi popje   ::)

Groetjes Rianne (  ;D )

Gerda

Hoi Rianne,

Wat geweldig dat je voor Tiara hebt gekozen. Ik ben echt een beetje trots. Het klinkt geweldig: Tinco en Tiara.
EN wat ziet ze er prachtig uit. Ze doet me echt aan een vrolijk bloemetje denken. "Kleur in je interieur".

Groetjes Gerda

Rianne

Citaat van: Gerda op  4 augustus 2005, 12:07:45
Hoi Rianne,

Wat geweldig dat je voor Tiara hebt gekozen. Ik ben echt een beetje trots. Het klinkt geweldig: Tinco en Tiara.
EN wat ziet ze er prachtig uit. Ze doet me echt aan een vrolijk bloemetje denken. "Kleur in je interieur".

Groetjes Gerda

Ik heb ook even op Google gezocht naar 'tiara' en het blijkt ook zo'n prinsessen kroontje te zijn. Hoe toepasselijk. :)

Lin

Hey,

ach wat een mooitje is tiara. Jammer dat je voor die naam hebt gekozen want ik had hem zelf ook wel willen hebben  ;D Maar met dat licht zie je het bonte niet meer net of het weg is.

Groeten, Lin

p.s. gerda verzin eens een naam voor mijn nieuwe aanwinsten!  :)

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ik heb weer foto's!!!

Waarschijnlijk kan ik haar dinsdag ophalen! :)

Gerda

ooohhhh wat is ze mooi!!
Echt een aanwinst hoor Rianne, je kan bijna niet wachten zeker!!!!

Lin, je valkjes hebben prachtige namen Ayla en Tiamo. Maar ik wil best meedenken voor de namen. Ik ben dol op namen verzinnen!!!

Groetjes Gerda

zazoe

Dinsdag al!!
Leuk joh, Tinco zal raar opkijken als er nog zo'n verenbol in huis aankomt! ;)

Dat ze (als ze oud genoeg zijn) maar errug mooie kindjes mogen krijgen!

Lin

OHHHHHHH wat is ze mooi! wat leuk dat je zoveel fotos krijgt. en als je nog een oppas zoekt ik ben nog 3 weken vrij en heb alle tijd  ;) wat si die eerste foto lief  :-*

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Wat is Tiara prachtig en wat zal Tinco opkijken

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**